2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

Marije

Haha...nou, wij zitten aan een naam als Frippel te denken ;D Past leuk bij Purrel, net zo gek :P

eefje nieuwenburg

Hey Lois,
wat vind je leuk,een bepaald merk kleding of een bepaald drankje wat je lekker vind.....is er een bepaalde persoon(bekend) die je erg leuk/lekker vind?
ik probeer je maar even op ideeen te brengen hoor,ik weet het nl ook niet
het is een dikke snoeperd dus misschien iets in die richting?
ik weet het niet haha.
zoek even op google naar namen,dan krijg je ook 101 namensites.
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

ja dat is idd gek maar he ik vind het wel apart en waarom niet,origineel ben je zeker want ik heb hem nog nooit gehoord :D
ook zij is een dikkertje dap dus.....als dat bij frippel past  ;D
moeilijk he dat zoeken,Henry heeft mij de opdracht gegeven om een naam te verzinnen in de disney stijl voor een man en een pop,vreselijk,de enige namen die ik echt leuk vind zijn Nala(lionking) en Mowgli(junglebook)Simba vind ik ook wel leuk en poemba en timon maar dat zijn allemaal mannetjes en ik moest ook vrouwtjes namen hebben,weten jullie nog wat?
Henry leest ook mee dus dan kan ie gelijk een beetje uitkiezen ;)
groetjes eefje

Mara

HOi Eefje

Ik heb ergens een link met Native American namen, die kan ik je wel even sturen als je dat wilt. Daar komen mijn namen Chatima en Adsila vandaan.

Groetjes

Mara

p.s. en ja, vreselijk namen uitzoeken... ::)

Lois

Hallo!
Is het een beetje een patsertje?
Anders vind ik Macho wel een leuke naam!  ;D

eefje nieuwenburg

Hoi Mara,zou je hem hier neer willen zetten? misschien hebben lois en marije er iets aan.
Ik moet voor Henry echt disney namen hebben dus moet effe verder zoeken.

Hoi Lois,
ik zie nog niet echt patser erin zitten,misschien word ie dat ooit wel maar nu is het gewoon een heel lief zacht valkje wat op ontdekkingsreis is op weg naar zijn volwassen zelfstandige leventje :D

groetjes eefje

Lois

Aaahh!! Dat klinkt echt schattig  :P Ik zal nog ff nadenken!

Disneynamen? uhhhhh
Bambi? Balou, mickey, pluto, tinkerbel, peterpan, stampertje, Ariƫl, pinokio, Tarzan, Donald Duck?

Misschien zit er iets bij?  :D
groetjes Lois.

Mara

Hoi Eefje

Ik zal de link opzoeken en hier neer zetten als ik hem kan vinden....volgens mij staat de link namelijk op de andere pc. Maar kom er wel uit.

Disney namen? Knabbel, Babbel, Winnie, Roe, Teigetje, Lady, Vagebond en ga zo maar door.... ;) Mickey en Pooh? Pendule? Er zijn zo veel leuke disney namen, moeilijk hoor.

Mara

eefje nieuwenburg

Balou valt af want die heb ik al :P haha
maar verder kan ik hier wel wat mee,dus ik ga ze onthouden,ik had al Mowgli en Nala doorgegeven maar hier staan ook wel leuke namen en ik zal hem eerst eens vragen hoe zijn andere valkjes heten.

bedankt!

Lois,
ja hij is ook schattig,het popje ook trouwens,wij hebben onze hond Harley davidson genoemd(toevallig heette die op zijn stamboom ook zo,wisten we niet van elkaar :P) de fokker heeft hem die naam gegeven omdat zijn vader red ferari (hoe schrijf je dat :-\ ) heet,dus als je bijvoorbeeld iets heb wat je helemaal gaaf vind kun je het ook in die richting zoeken,sommige mensen vinden mercedes mooi,nou dan noem je je hond(of valkje) zo ;D snap je.
Zo probeer ik het dus,Vito heet vito omdat wij de mercedes vitobusjes zo gaaf vinden,het popje wat ik voor hem kocht heet Duca van Ducati(hij moet haar alleen niet) snappie?

succes he ;D
groetjes eefje

Lois

Zozo! Dat is best ver gezocht.. Maar ik zla het proberen!  ;D

Marije

Nou, we moeten nog keus maken uit drie namen, mogen jullie meestemmen ;D:
Purrel&Frippel
Purrel&Frutzel
Purrel&Peer(tje)
Nou? :D

eefje nieuwenburg

ik stem voor peertje ;D die vind ik leuk!!
ze zit nu bij me op schoot en is lekker relaxed,gaat goed komen ik voel het :D
groetjes eefje

eefje nieuwenburg

zo schrijf ik dat het helemaal goed is en zo stijgen ze allemaal tegelijk uit het bakje op en kon ik op babyjacht :o >:(
overal zaten ze,zelfs 1 achter de tv :o
even vliegoefeningen doen geloof ik.

het 4e donsje bij dazzle en luna is er,nu liggen er 4kleine gele hoopjes,die ik eigenlijk hartstikke zielig vind,ik weet niet of deze jongen het wel redden,ze zien er allemaal zo ielerig uit,wellicht is mijn beeld vertekend omdat ik nu ook van die joekels heb zitten maar toch.....allemaal zijn ze zo klein,ze zijn allemaal uit het ei gepullikt door pa en ma,want bij allemaal zat er nog een klein korstje aan de buitenkant,zal wel goedkomen maar toch,en ook poepen ze allemaal zaad ipv mooie ontlasting.
Ik ga het allemaal maar aankijken en dan gaan we het wel meemaken.

de jongen van vito gaan goed,de oudste is echt al groot!
de jongste word volgens mij ook nog cinnamon,ik krijg er de zenuwen van,kan de pennetjes er wel uit kijken. ;D

zo en nu ga ik slapen. :D
groetjes eefje

Lois

Hoi Marije!
Hmm.. Ik vind Frippel ook wel leuk! Maar samen met Purrel vind ik Peer leuker! Moeilijk hoor..  :P Ik weet echt niks! Ik ga gewoon net zo creatief doen als jij!  ::)

Hoi Eefje!
Bedoel je met "hij is al zo groot geworden", mijn valkje of niet?
Wie zijn eigelijk de ouders van hem?  8)

Groetjes Lois.  :D

eefje nieuwenburg

Hey Lois,
nee de oudste van Vito,want daar ging dat stukje over ;)
ze worden allemaal groot maar de oudste jongen(dus wel die van jou en van marije) groeien nu niet zo hard meer,tis nu meer een kwestie van veren krijgen zodat ze goed kunnen gaan vliegen.

Het jongste donsje van Dazzle gaat het niet redden hoor,hij is nog steeds niet gevoerd,tilt zijn hoofdje niet op en draait alleen maar in de rondte,heel erg zielig maar ik ga me er niet mee bemoeien,hoe moeilijk ook. :-X
de andere jongen van hun lijken nu bij te komen en er zit groei in want er is duidelijk verschil tussen hun en de jongste.

groetjes eefje