2007 voor de katwijkse valkjes,kijk even bij herplaatsing

Gestart door eefje nieuwenburg, 4 maart 2007, 14:31:33

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Eefje
Gefeliciteerd met je witte donsjes!
Gelukkig gaat het dit jaar bij jou beter als vorig jaar.
Alles moet geleerd worden , ook voor de vogels.
Groetjes Riny

eefje nieuwenburg

hoi riny,
dank je wel!
idd het is waar dat alles geleerd moet worden,gelukkig hebben ze het nu allemaal door,dat scheelt mij een hoop onrust in ieder geval ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

de donsjes bij vito gaan echt heel goed,er word super gevoerd en het groeit :D je ziet nu al duidelijk verschil tussen nr1 en nr2

groetjes eefje

Mara

Hoi Eefje

Ik reageer wel niet veel maar ik lees wel altijd hoor! Mooie donsjes!

mara

Christine

Jeej!
Vito doet het super! ;)
Miko heeft het hier minder gedaan, Tosca en Miko hadden eitjes gelegd maar niet veel mee gedaan, ik had ze onder Nicky&Ricky gelegd en dat hielp niet, eitje was bevrucht maar afgestorven!
Volgende keer beter hier!

Veel plezier met je twee jongen! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marije

Zo, die gaan hard zeg! Ze zien er erg goed uit! Nu is het zeker nog lang wachten tot de pennetjes doorkomen, ben je niet ontzettend benieuwd? ;D

eefje nieuwenburg

hoi Mara,

geeft niks hoor doe ik ook ;)

hoi Christine,
oh das minder dat ze het bij jou niet zo goed deden.
volgende keer beter ;)

hoi Marije,
ja iik ben zeker benieuwd maar het fijne bij dit koppel is dat ik wel al weet dat alles wat cinnamon is pop is en alles wat dat niet is een mannetje is,dus ik kan niet wachten haha ;D

groetjes eefje

Mandy

Gefeliciteerd met je witte donsjes! ;D
Fijn dat het zulke goede ouders zijn. Hopelijk blijft het goed gaan. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

margreet

hallo Eefje,

Gelukkig gaat het goed met het 2e donsje, ik zou me ook rot geschrokken zijn,
Hopelijk wordt het plukken nu minder, het geeft gelukkig geen blijvende schade maar is best zielig.

groetjes Margreet

eefje nieuwenburg

het plukken werd alleen maar erger omdat ie er nu beter bij kon dus ik heb het blok er maar weer aangehangen en de jongen erin gedaan,ze voerden ook erg slecht dus ik zal er maar niet te veel naar moeten kijken,die arme baby's hebben echt pijn en hij gaat er gewoon speciaal naartoe om ze kaal te plukken.
zelfs de oudste jongen die al lekker in de veren zaten beginnen weer kaal te worden :'(

piepei 3 verwacht ik vanmiddag of vanavond een donsje van,hij is bij helemaal rond getikt dus zal zeker niet lang meer duren.

en ja over de jongen van balou heb ik gewoon niks te zeggen,die gaan super,niks te klagen of te melden.

groetjes eefje

Riny

Hoy Eefje
Waarom koop je geen plukkooitje?
Dan kunnen ze wel voeren maar niet plukken.
Groetjes Riny

•=Bonnie=•

Vreselijk is dat he als ze zo plukken. Ik heb dat zelf nog niet meegemaakt, alleen een koppel dat de wangen plukte van lutino jongen. Een anti plukkooi is inderdaad wel een optie.

valkje-willeke

hoi Eefje

heb je geen grasparkietjes meer, lees hier niet over

willeke

Marije

eefje nieuwenburg

2 april 2007, 17:35:07 #134 Last Edit: 2 april 2007, 17:37:37 by eefje nieuwenburg
Hoi Willeke,
jazeker heb ik nog wel grasjes maar dat zijn allemaal  kneusjes dus daar kweek ik niet meer mee.

Hoi Marije,
jazeker er is weer een nieuwe baby.foto's zijn er bij :D

Hoi Bonny en Riny,
ik zal morgen eens kijken voor een plukkooitje,de vogelhandel was vandaag dicht dus dan kan ik niet veel doen.

foto's :D
eerst het nest van balou,ik dacht dat ze zo rustig waren maar dat is helemaal over,ik vrees dat die een hoop tijd gaan kosten ::)

de jongen van s+s

de jongen van Vito,3stuks momenteel en de volgende is ook al onderweg.
het derde jong heeft andere kleur ogen als de eerste 2 :D

ook deze is alweer gevoerd,nog geen halve dag oud :D

groetjes eefje