3 juni 2024, 01:46:33

Dagboek van Gizmo

Gestart door Sandra1984, 22 oktober 2007, 21:34:06

« vorige - volgende »

Sandra1984

Nou vandaag zijn we begonnen met stap 1 van het tammaken.
Mevrouw vond ons al snel niet meer eng en begon ontspannen op dr stokje te zitten.

Gisteren zat ze nog veel op de grond, vandaag eigenlijk de hele tijd op dr stok als we langsliepen.

Krijsen kan ze goed, maar wij zijn ook goed in het negeren, helaas reageren de katten wel op haar gekrijs hihi. Die vinden het maar een raar ding.

De eerste foto's van ons mooie meisje. ondanks dat ze ons absoluut niet leuk vind, vinden wij haar wel heel erg leuk..


groetjes van Sandra en Yoshi

Yvette

Hoi Sandra

Wat onzettend leuk dat je met een dagboekje over Gizmo begonnen bent
En ze is een hele knappe valkje

Silke *

Hoi Sandra,

Leuk dat je een boekje start en welkom op het forum!

Trouwens,, leuke en mooie valkparkiet is die Gizmo  ;)

Groetjes
Silke x

Sandra1984

dank jullie wel :D

We zijn ook heel blij met haar.
Nu moet ze ons nog net zo leuk gaan vinden als wij haar hihi.

Vinden jullie haar veertjes er goed uitzien enzo? En geven jullie haar ook echt een jaar?

We weten niet veel van dr en was eigenlijk wel blij dat ze met ons meeging(ze zat in een koude schuur in een kaal hok op de grond.)
groetjes van Sandra en Yoshi

Silke *

Hoi,

Bedoel je dan dat je ze gevonden hebt?

Wel, ze heeft nog een korte kuif, dus ik veronderstel dat het valkje van dit jaar is.

En, hoe weet je dat het een popje is, of veronderstel je dit?

Silke x

Sandra1984

nee we hebben haar gekocht van een man die haar 6 weken geleden weer gekocht heeft..

Hij vertelde dat t een dame was en dat ze een jaar oud was. Vandaar dat ik dat weet.. maar of het ook echt zo is weet ik dus niet..

Ik vind haar kuifje ook nog erg kort en denk dat ze miss jonger is als een jaar.. en dat t miss dan wel een kereltje kan zijn ipv een dametje(niet dat dat wat uitmaakt, maar toch)

groetjes van Sandra en Yoshi

Mara

Hoi Sandra

Zou je eens kunnen proberen om een foto van haar staart te maken. Haar kuifje is erg kort, maar als ze een volgroeide staart heeft, dan heeft ze misschien gewoon een kort kuifje om wat voor reden dan ook. Ik durf niet met zekerheid de leeftijd te raden c.q. te zeggen van Gizmo. Het is denk ik wel een popje, maar ook dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ze ziet er mooi uit.

Mara

Anja

Hoi Sandra,

Ik heb nu pas je boekje ontdekt. Je hebt dus een valkje met een verleden. Ze zijn bij jou iig goed terecht gekomen.

Ik ga je proberen je boekje te volgen.

Groetjes Anja

Sandra1984

Ze is zeker goed terecht gekomen bij ons.. hier heeft ze het lekker warm en krijgt ze de aandacht die ze verdient..

Vanmorgen bleef ze al rustiger zitten en ze ontspant steeds een beetje meer.. tis echt een scheetje!
ondanks dat ze hier al zo kort is, kan ze soms echt heel ontspannen zijn, ook als wij bij haar in de buurt zijn..
groetjes van Sandra en Yoshi

Mara

HoI Sandra

Ik ga ook proberen om je boekje te volgen. Ik heb zelf ook een valkje met een verleden, dat is niet altijd makkelijk maar met veel geduld kom je heel ver.

Fijn dat ze wel al wat meer ontspannen is.

mara

Sandra1984

ach we hebben alle tijd, al duurt t 5 jaar of langer, het maakt ons echt niet uit. we hebben de tijd.
Nu is ze nog alleen ,maar miss over een tijdje als ze tammer is er een vriendje of vriendinnetje bij(eentje die al wel tam is)
We zijn nu al helemaal dol op dr, dus komt helemaal goed
groetjes van Sandra en Yoshi

Dierenfreackske

Gismo is echt wel een mooi valkje hoor !!!
Mooie foto's die twee ! Grtjs Ann