20 juli 2025, 14:33:10

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Manon,

Nog maar 2 daagjes dan. Wowie komt ineens lekker dichtbij toch.

Arme Pipi geef haar maar een dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

*Manon*

Nog maar één nachtje slapen en dan komt Boyke bij ons.... ;D ;D ;D

Morgenvroeg breng ik Jael naar school en rij ik direct door naar Rob om Boyke op te halen... De kooi staat schoon en wel op tafel, leuke speeltjes erin en het doosje om 'm in te vervoeren staat ook klaar, beetje houtsnippers erin... lekkere trosgierst erin... Boyke is welkom!

Groetjes Manon :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Veel plezier vandaag met het halen van Boyke.

We willen wel foto's van hem zien ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Rob S

Hey Manon,

En hoe gaat het met Boyke?

Al druk bezig met tam maken?

Groetjes

Silke *

Hoi Manon,

Alles goed met je nieuwe valkje, Boyke?
Wanneer mag je de andere halen?

Groetjes
Silke x

Mara

Hoi Manon

Als het goed is, is Boyke al bij je. Hoe is het gegaan vandaag?

Mara

*Manon*

Hoi hoi,

Nou, hoe is het gegaan vandaag... Het gaat super!
Vanmorgen door het slechte weer naar Rob om Boyke op te halen... Heel erg leuk en Rob heeft het echt supermooi voor elkaar met een super voliere in de tuin... en... ik mocht effe naar Ruffle kijken... ook zo'n schatje!

Toen ik thuis kwam, heb ik het doosje in de bak gelegd en ik dacht dat Boyke er dan zo uit kon lopen... maar... hij vloog eruit ::) Oke, had ik effe niet aan gedacht!
Rob zei vanmorgen dat je 'm het beste met een handschoen kon pakken, omdat hij natuurlijk niet aan mensenhanden gewend is... dus ik een handschoen gepakt en heb 'm keurig netjes in de kooi gedaan!

Boyke zat op de grond en begon een beetje te blazen naar mij... maar al snel kwam ie in beweging en ik heb echt moeten lachen... want volgens mij bevalt zijn kooi niet helemaal.... hij is aan het graven met zijn pootjes... volgens mij vind ie m te klein en is ie maar met één ding bezig... hoe kom ik hier het snelst uit!!
Hij zat op de bovenste stok en laat zich zo naar beneden vallen.... hij springt en hupt in de kooi!
Maar later merkte ik toch al dat ie bij mij kwam zitten als ik voor de kooi zat.

Vanmiddag moest ik naar het ziekenhuis, en later weer met Jael naar zwemles dus echt tijd gehad om met 'm bezig te zijn heb ik nog niet gehad...

Hans heeft vanmiddag een uurtje met 'm 'gespeeld' en jullie raden het nooit, maar zonet hebben we Boyke even uit de kooi gehaald en hij bleef mooi zitten... en we hebben 'm zelfs gekroeld...
Ik weet niet hoe ik het heb met dit valkje, maar het is een voorbeeldig vogeltje... hij geniet zo van de aandacht die we hem geven... Echt geweldig en ongelofelijk!

Natuurlijk hebben we foto's gemaakt en die zal ik zo effe plaatsen...

Hoi Rob,
Volgens mij weet jij niet wat je ziet hé... snap het zelf ook niet, maar ben geweldig blij met Boyke ;D

Hoi Silke,
Wanneer ik Ruffle mag halen, weet ik nog niet precies, zal volgende week zijn waarschijnlijk, maar de dag krijg ik nog te horen van Rob!

Hoi Mara,
Het is zoals je leest, heeel goed gegaan met Boyke, dank je wel voor je bericht!

Hoi Anja,
De foto's komen eraan meid....

Groetjes Manon :-*

Caroline

:o Wow, bofkont!!

Ben benieuwd naar de foto´s!!!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Manon

Nou nou, wat een schat van een valkje dan. Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's.

mara

*Manon*

Hier komen de foto's... Weten jullie ook niet wat je ziet??
Ik sta paf, vanmorgen wou ie niks van mij weten.. blazen en al en nu deze foto's... Super!! ;D

Boyke bovenop de lamp

Boyke vind kroelen heerlijk

Boyke vind het allemaal goed

Op de lamp zitten is geweldig, alleen vrouwtje vind dat niet zo'n goed plan

Boyke voelt zich thuis

Groetjes Manon

Mara

Silke *

Mooie foto's hoor Manon.

Maar Boyke was toch niet aan handen gewend?
En die zit nu al zomaar op je handen??  :o ??? :o

Groetjes
Silke x

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

WOW, ik weet inderdaad niet wat ik zie :o ;D

Hij is opgegroeid in de voliere en bijna nooit in mensenhanden geweest! Wel heb ik hem toen hij jong was wel eens uit het blok gehaald en in de handen gehad, maar dat was het dan ook. Wat super zeg! Echt helemaal geweldig!

Heel erg toevallig, want het ging precies hetzelfde met het valkje dat hier een weekje heeft binnen gezeten. Daar kon ik ook na een dag alles mee doen ;D

Echt super!