20 juli 2025, 00:09:04

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Rob S

Hee Ruffle heeft een kuif ;D! Dat had ik nog niet eerder gezien :P. Het is een mooi beestje geworden! En gefeliciteerd met Tinco!

Kaatje

Hoi Manon !!

Allereerst gefeliciteerd met ( nu nog de naam ) Tinca, wat leuk dat je eerst op de reserverings lijst stond voor een popje en jammer dat er geen genoeg popjes waren maar je bent nu vast ook erg blij met Tinca .... super hoor !!

En hele gave foto's heb je weer geplaatst zeg, wat een plaatjes allemaal en ik vind Saffier ook heel erg goed bij Tinca passen qua mutatie !! Ik hoop dat het een heerlijk koppeltje gaat worden  :D

Ik heb er zeker weer optimaal van genoten, bedankt meid  :D

Groetjes Karin

kimmie

Heey Manon,

Gefeliciteerd met Tinco...!!

Leuke foto's...!!
Ik vind vooral Lizzy en Boyke op de computer erg schattig...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Silke *

Hoi Manon,

Mooie foto's en net zoals Ruffle zou het kuifje van Punky ook nog wat sneller mogen groeien  :P

Ik denk eigenlijk niet dat Saffier een cinnamon lutino is, want zoals Caroline al zei, je moet echt een bruin-wazige kleur zien op de slagpennen. Ik zag er vanmorgen trouwens nog cinnamon lutino's op de beurs en ja hoor, daar zag je het goed. Maar op foto's kun je het nooit goed zien  ;)

Ook zag ik dat je er Tinco bij krijgt! Een prachtventje  :D
Ben nieuwsgierig naar de nieuwe naam!

Groetjes
Silke

*Manon*

6 januari 2008, 17:36:57 #619 Last Edit: 6 januari 2008, 17:39:26 by Kruimel
Hoi hoi allemaal,

Hoi Mara,
Ah, had jij Tinco ook graag willen hebben... :-\ En nu ben ik je voor :-[

Hoi Caroline,
Ik zie bij Saffier geen bruine waas, maar misschien zoals Car(c)oline zegt, komt dat nog. Ik heb geen idee, maar Saffier is ook nog niet in de rui geweest, dus we wachten wel af  ;)

Hoi Sally,
Dank je voor je complimenten.
En ja.. een naam voor Tinco... ben er nog steeds over aan het denken ::)

Hoi Caroline (Carco),
Ja we hebben het er inderdaad over gehad, dat weet ik nog... ik wacht gewoon even af hoor, wat moet ik anders hé ;) Het maakt ook eigenlijk niet uit of ze nu cinnamon lutino is of gewoon lutino, het is en blijft een schatje  ;D Maar misschien dat het nog komt, zou wel leuk zijn die waas over haar veertjes..

Hoi Hanjan,
Dank je en dat hoop ik inderdaad zelf ook :D

Hoi Anke,
Leuk dat je Tinco blijft volgen en dapper is ie zeker hé!
Ik ben ook heel erg blij met hem ;D

Hey Rob,
Dank je wel, Ja wat is Ruffle een knapzak hé!
Ik vind hem ook bijzonder mooi met zijn lichtgrijze verenpakje en zijn mooie krulkuif.

Hoi Karin,
Dank je wel voor je felicitaties... ja de naam... daar kom ik zo nog op terug... Ik wil een speciale naam voor dit speciale valkje.
Tja.. eerst op de lijst voor een popje en dan krijg ik Tinco, maar ik ben echt heel erg blij met hem en ik kijk er erg naar uit om hem op te halen!
Fijn te lezen dat je de foto's leuk vond... enne... graag gedaan ;D

Hoi Kim,
Lizzy en Boyke op de pc... ze zijn gisteren de hele dag onafscheidelijk geweest... wat ik daar nu weer van moet denken ???

Hoi Silke,
Tja.. ik weet niet wat Saffier is voor mutatie, maar het is een schatje :D

Tja.. en dan de naam van Tinco!
Ik vind het heel moeilijk. En ik zal even vertellen waarom!
Ik heb gisteravond Carolines dagboekje even teruggebladerd en toen las ik weer dat Tinco geboren was, dat het valkje van  Rianne (de oom van Tinco) die dag ervoor overleden was. En dat Caroline uit eerbetoon haar pasgeboren valkje zo genoemd heeft.
Helemaal super vind ik dat!
Maar toen las ik ook, dat Tinco dus geboren was als enigste van het nestje en dat zijn eitje zelfs gebarsten was...
Dan zegt mij dat hij een gigantisch vechtersbaasje is en dan wil ik hem daar, voor mijn gevoel, naar gaan noemen!
Maar... moet ik dan voorbij gaan aan het eerbetoon van Caroline naar de oom van Tinco?
Vind eigenlijk van niet...

Zo zat ik dus te denken en te kijken op internet naar betekenis van namen en kwam ik uit bij de naam:
Aino, dat betekent: De Enige, wat weer toepasselijk is op hem omdat hij Remy alleen in het nestje was!
Dan kom ik de naam Ajani tegen... wat betekent: hij die de strijd wint... ook weer toepasselijk omdat hij, ondanks zijn gebarsten eitje, toch gezond geboren is!

En zo ben ik aan het denken... ben ook aan het denken of ik hem twee namen zal geven... waarvan één roepnaam!
Op deze manier kan ik dan twee vliegen in één klap slaan, ook als ik zo lees, hoe sommigen het gewaardeerd hebben en het een heel fijn gevoel gaven dat Caroline hem Tinco heeft genoemd, vind ik eigenlijk dat ik daar niet aan voorbij mag gaan!

Als iemand nog een goede naam heeft wat betrekking heeft op het doorzettingsvermogen van deze kanjer, roep alsjeblieft!
Vind dat deze schat gewoon een mooie en speciale naam verdient.

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Manon,
ik vind het echt super van je dat je Tinco een speciale naam wilt geven. Echt kei goed en lief van je!
Hopelijk vind je een heel gepaste naam voor het knappe ventje.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anke

Hoi Manon,
Moeilijk he zo'n nieuwe naam. Lief dat je Tinco als tweede naam gaat aanhouden, het is inderdaad een heel bijzondere vernoeming!!

Tinco is stiekem mijn favoriet omdat hij inderdaad het enige jong is uit het nestje van Eros en Chica. Ik had heel erg gehoopt dat uit dit nestje ook albinopopjes geboren werden.

Daarom heb ik extra met dit nestje meegeleefd en met de als enige geboren Tinco uit het ook nog kapotte eitje :o
Ik zal hem dus zeker met plezier bij je volgen ;D
Ik ben heel benieuwd wat de naam uiteindelijk gaat worden.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Ik ben ook heel benieuwd wat de naam gaat worden hoor !! Grtjs Ann

Rianne

Hoi Manon,

Tinco, de oom van jouw Tinco, was een valkje van mij. Lief dat je de naam Tinco toch nog als tweede naam wilt gebruiken. :)

Anja

Ik vind het kei lief van je dat je de naam Tinco aan gaat houden als 2de naam.

Ben wel erg benieuwd wat de eerste naam gaat worden.

Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Ooooh! Wat is het toch een knapperd!

Ik ben ook zeer benieuwd naar de naam hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Yvette

Ik ben al een tijdje niet meer in dagboekje geweest en wat lees ik dat je een nieuw valkje hebt
En ik wil gelijk even je van harte feliciteren met je nieuwe aanwinst
Ik vind hem hem zeer schattig en ik denk gelijk ook die moet ik ook hebben zo ontzettend bijzonder vind ik hem

En nog even een vraagje is dit een zwarte valkje?

Dierenfreackske

Hey Manon ....wat een knapperd zeg !!
Heel mooi valkje is het !! Echt waar !!
Het is echt een mistery valkje he !!
Benieuwd hoe hij nog mooier kan worden ...
dat kan bijna niet hoor maar als hij eens
de eerste rui doorstaan heeft en zijn
nieuw verenpak gaat krijgen moet
het toch een echte prins worden hoor !!!
Grtjs Ann