26 juni 2025, 14:02:06

Max gekortwiekt

Gestart door imv, 13 februari 2007, 18:22:41

« vorige - volgende »

imv

Hallo Allemaal,
Bedankt voor alle wensen! Wij wensen jullie uiteraard ook een heel goed nieuwjaar en een rustige jaarwisseling.

Voor mij wordt dit mijn eerste jaarwisseling. Soms hoor ik knallen, maar die doen mij niets. Alleen hele harde knallen.. dan blaf ik even, maar niemand hier in huis reageert..  :-[ het zal dus wel goed zijn..

Afgelopen week mocht ik voor het eerst mee naar een verjaardag. Tussen een man of 20 en een stuk of 3 kleine kinderen die op de grond spelen.. was echt wel heel leuk, en vrouwtje is heeeel trots op me, want ik gedroeg me gewoon zoals thuis. Meestal als we ergens op bezoek zijn ben ik erg druk en zenuwachtig, maar nu voelde ik me prima en ging zelfs liggen slapen  ;D
Met Oud & Nieuw gaan we daar weer heen. Gezellig!

Vandaag lag er een brief in de bus van de hondentraining dat we zondag over een week weer naar het veld mogen. Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Nou, nogmaals fijne jaarwisseling iedereen.
Groetjes van Irene
En een pootje van Max

*Yvon

Max,je wordt nog eens een modelhondje.  ;D
Zo goed doen terwijl je tussen zoveel mensen bent.
En over een weekje lekker het vrouwtje op het veld, in de kou laten staan terwijl je lekker gaat uitleven en weer nieuwe dingen gaat leren.  ;) ;D
Alvast heel veel succes en op naar de volgende diploma.  :D

Groetjes Yvon

En natuurlijk een heel fijn,relaxed uiteinde en een ondeugend nieuwjaar !!  ;) ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Max

Ik kom hier ook eens even kijken. Want ik heb van mijn vrouwtje gehoord dat jij heel aardig en mooi bent. Voor jou ook de eerste jaarwisseling? Voor mij ook, hihi. Ik was gisteravond buiten en toen knalde het ook, maar ik ben niet geschrokken! Goed van me he, ik ben ook bijna 7 weken oud.

Leuk dat je weer naar een cursus mag. Maar wat moet je daar doen? Hier hoor ik ook al iets over een puppycursus, maar dan moet ik nog even wachten tot ik 12 weken oud ben.

Ik wens jou en je familie een goed uiteinde en een nog beter begin.

Pootje van Beau

carco

Max is heel lief, maar hij kan ook heel goed kleren vies maken hoor  :P
Van de week had mijn vrouwtje weer een hele vieze broek  ::) ;D

Gaaf joh ga je nu nog meer kunstjes leren op cursus?
Vrouwtje probeert mij high-five te leren, maar snap ik nog niet helemaal hoor  ::)

Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

Hi Brutus... hoe 'high" kan jij komen dan??  ;D ;D hahahaha

Hi Beau, welkom in mijn dagboek.
Op de nieuwe cursus leer ik voedsel weigeren en allerlei mensen en dieren negeren. Ook leer ik op een terras of in een restaurant me te gedragen (denk je nu echt dat ik niet meer zal springen na zo'n cursus?? haha)
En verder moet ik een parcours lopen met mijn vrouwtje en slalommen en zo..
Ik kan al heel goed luisteren. Ik vind het ook heel leuk. Ik ben een echte werkhond..
Alleen ben ik zó blij als ik mag werken, dat ik een beetje doordraaf...   :-[ Ik vind het ook zóó leuk om iets met vrouwtje te doen..

Ennehh.. soms hebben voorbijgangers die ik héél lief vindt (zoals Carcoline) wel eens een paar vieze pootjes op de broek/jas.. vrouwtje zal voortaan op mijn riem gaan staan om te voorkomen dat ik kan springen.. of ze kan je een fles wasmiddel geven, Caroline??  :-[ :-*

Fijne jaarwisseling iedereen..

pootje Max

carco

Citaat van: imv op 30 december 2007, 23:17:21
Hi Brutus... hoe 'high" kan jij komen dan??  ;D ;D hahahaha

Nou niet dus, vandaar dat ik het nog niet kan natuurlijk  :-[

Op de nieuwe cursus leer ik voedsel weigeren

Dat is toch niet zo moeilijk zeker: ik lust ook niets  ::)

Ook leer ik op een terras of in een restaurant me te gedragen

Oh dat is gaaf joh: ik mocht vandaag ook weer mee uit eten: de bediening had niet eens gezien dat ik er bij was. als je dit nu goed kan kunnen we misschien eens samen gaan  :D

Ennehh.. soms hebben voorbijgangers die ik héél lief vindt (zoals Carcoline) wel eens een paar vieze pootjes op de broek/jas.. vrouwtje zal voortaan op mijn riem gaan staan om te voorkomen dat ik kan springen.. of ze kan je een fles wasmiddel geven, Caroline??  :-[ :-*

Vrouwtje zegt dat ze  liever de was komt brengen bij je  :P ;D

Fijne jaarwisseling iedereen..

Jullie ook daar met zijn allen.

pootje Max

Poot:

Mara

Hoi Max

Ik wil je een heel fijn en gezond 2008 wensen.

Beau

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Fijne jaarwisseling.

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Gelukkig nieuwjaar!!

Anja

imv

Hallo Allemaal,
Afgelopen nacht was mijn eerste oud en nieuw.
We gingen naar de ouders van mijn vrouwtje... daar kwam vrouwtjes zus ook met haar gezin en hond.
De andere hond (een golden retriever) vond mij maar helemaal niets. Gelukkig had vrouwtje de riem bij zich zodat ik heel veilig aan haar voeten kon wennen...
Het was wel duidelijk dat zij (de andere hond) de baas was. Was voor haar ook wel even wennen, want zij verwachtte de flatcoat retreiver van vrouwtjes ouders daar (die is 2 maanden geleden overleden) en kreeg er een springveertje (ik dus  ;D ) voor in de plaats... dat was schrikken.

Afijn.. na verloop van tijd lag Quinta zo rustig dat ik er wel met een grote boog omheen durfde en omdat ze zo stil bleef liggen durfde ik weer rond te lopen.
Af en toe ging iedereen bij het raam staan kijken omdat 2 jongens dan knalletjes lieten (ik laat altijd zachte scheetjes..  ::)  ) Gelukkig deden ze dat alleen buiten  :P

Toen gingen ze binnen ineens met kurken knallen en werd het buiten een lawaai.. Nou, ik snap de lol er niet van, hoor! Ik ben maar gewoon gaan slapen.. zijn ze helemaal.. het was hartstikke laat!  :o

Daarna zijn we naar huis gegaan. Vrouwtje was heel trots op me  8)
Ze zegt dat ze het heel knap vindt dat ik helemaal neit op al dat lawaai reageer  ;D Is toch niets aan, joh!

O, ik moet stoppen..
Pootje
Max

Mara

Hoi Max

Wat ben jij al een grote hond zeg, dat je zomaar al mag omgaan met andere honden. Ik mag dat nog niet.  :'( Ik ben nog niet al mijn entingen. Maar ik vind het goed van je dat je bent gaan slapen. Ik ben ook lekker in mijn bench gaan slapen en werd vanmorgen pas om 7 uur wakker.

Maar jij durft, met zo'n grote hond spelen.

Pootje

Beau

carco

Hé Max wat goed van je zeg!!
Maar goed dat je dan niet weet dat je vrouwtje had gezegd dat als het niet ging je weer naar huis moest  :P

Weet je wat ik vandaag gedaan heb?
Tegen een boom aangeplast die ìn een restaurant stond.
Wie verzint dat nu weer: een boom binnen zetten. Logisch toch dat ik dan mijn poot optil , mocht niet eens van mijn vrouwtje  ::)
Was ook niet gebeurd als zij mij vasthield hoor, want die let wel op, alleen grote kleine baasje zag het niet ;D

Poot: 

Caroline

:o :o ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

:o :o Brutus  :o :o

Wat een goeie mop  ;D