1 mei 2025, 16:48:14

Max gekortwiekt

Gestart door imv, 13 februari 2007, 18:22:41

« vorige - volgende »

*Esther*

Wat een leukerd!
Wij hadden thuis vroeger een dwerg poedel. Daar doet dit ras me wel erg aan denken.
Hoe groot zijn ze volwassen? Ik kan dat niet zo goed zien op de foto's.

gr Esther

Caroline

Ach, wat geweldig!!!  :-* :-*

Super dat jullier allemaal ook zo  enthousiast zijn.

En Róbin ..... helemaal super natuurlijk.  ;)

Slaap lekker de komende 21 nachtjes.  :P Daarna is het misschien wel eventjes afgelopen. (als hij lekker gaat liggen janken. )  ;D ;D ;D

Super lieve foto's ook.

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Citaat van: *Esther* op 11 maart 2007, 21:02:53
Hoe groot zijn ze volwassen? Ik kan dat niet zo goed zien op de foto's.
gr Esther

De volwassen hond heeft een schouderhoogte van ca 49 cm.
Een middelgrote hond dus. Hij is net zo lang als dat hij hoog is, dus middelgroot ennehh.. vierkant Whahaha  8)
De volwassen hond weegt ca 16 kilo

O, jongens.. als ik eenmaal enthousiast ben (Caroline kan dat bevestigen) dan ben ik niet te stoppen! Dan blijf ik praten.. ik word gewoon moe van mezelf!! Hihihihi

Groetjes,
Irene

Little Cockatoo

Ow wat een schat. HOpenlijk wordt het net zo'n leuke hond inderdaad als zijn moeder.

gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

carco

Ik bevestig niets: doe gewoon oordopjes in de volgende keer dat ik je zie :P ;D
Maar een echte schoothond dus.
Weet je wij hebben het maat schoothond en het is er geen, en die grote bakbeesten liggen altijd graag op schoot ???
Ikke niet snappen hoor ???
Heb je geen foto van moeder rasta gemaakt gelijk? Zeker helemaal vergeten 8)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

:-[ Noop  :-[
Vergeten!!  8)

*Yvon

Hoi  hoi

Max is om te  :-* :-*  ;D
Kan het me helemaal voorstellen dat je helemaal blij bent.
En hij is er nog niet eens,kan je nagaan.......  ;D
Gaat hij ook nog lichter worden?
Of was dat nog niet te zien ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Hoi Yvon,
De verwachting is dat hij nog wel iets lichter wordt, hoewel ik zijn kleur nu ook wel erg mooi vind  :P
Zijn witte pootjes houdt hij in ieder geval niet. Hij heeft nog wel een plukje wit op zijn borst  ;D

We zullen zien, Er zit een prachtige gouden glans over hem heen als je hem in het zonnetje ziet..  :-* :-* :-*
Als hij een maand of 4-5 is komt zijn echte vacht pas en is het de bedoeling dat hij zijn eerste knip/scheer beurt krijgt, en dan krijg je een krullenhond terug met een enorme vacht  :P

Groetjes,
Irene

Anja

Hoi Irene,

Om te  :-* :-* :-* :-* :-* de foto's. Geen wonder dat jij zo enthousiast bent.
Dat wordt af tellen. Voor je het weet ben je 3 weken verder en is Max bij jullie.
Ga je in die 3 weken nog een keer naar Max kijken?

Groetjes Anja

imv

Hoi Anja,
Helaas niet  :'(
We moeten sowieso in een weekend omdat ik schoolgaande kinderen heb en er te weinig tijd is om dan naar Goes heen en weer te rijden.
Alle 3 de weekenden zijn we bezet.. we gaan daarvan nog een weekendje zonder Max naar CenterParcs en onze oudste dochter viert 31 maart haar 13de verjaardag. We gaan Max dan op 1 april halen, en dan hebben we alle tijd!

Tijd is op zich geen probleem.. reistijd helaas wel!

Maar ik zit ondertussen wel stiekum te kijken of ik toch ergens een gaatje kan vinden om nog even te gaan kijken.. misschien in mijn eentje..  :P
Alleennehh.. terwijl ik dit schrijf zie ik bij mijn jongste dametje (net 4 jaar) ehh.. verdachte plekjes.. als het er morgen méér zijn gaat het feest al helemaal niet door, want dan zou ze wel eens waterpokken kunnen hebben.. aiii...

groetjes,
Irene

Mara

Hoi Irene

Ik hoop niet dat je kleine meid waterpokken gaat krijgen.....En ik hoop dat het wachten voor jullie niet te erg wordt!

Mara

Anja

Hoi Irene,

Oei oei, waterpokken ik herinner het me van mijn kinderen. Dat is geen pretje zeg. Ik hoop voor jullie dat het loos alarm is.
Het is toch wel zeker dat je Max op 1 april gaat halen? Toch geen grapje hè  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

imv

Hoi hoi,
Neeeeeeeeeeeeeee het is géén grap! We mochten hem 30 maart halen, maar vanwege die verjaardag van Róbin.. dat kunnen we dat beessie echt niet aandoen!.. dus wordt het 1 april

Ik hoorde vorige week een moeder vertellen dat haar Joost helemaal onder de waterpokken zat.. Joost zit bij Amber in de klas... ennehh.. zijn moeder stond toch echt op waterpokken-Joost te wachten.. het is daarom waarschijnlijk een kwestie van tijd...

Caroline

:o Slimme moeder!!  :-\ >:(

Hopelijk is Amber er ook snel weer vanaf.

Afkloppen, hier hebben ze het nog niet gehad.  ;)

Hopelijk vindt je nog een gaatje om even te gaan puppykijken.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Haha...
JAAAAA, want ik wil mijn HONDJUH!!!

De kinderen vonden het verschrikkelijk om hem daar te moeten laten. We hebben het alleen nog maar over Max!

Ik heb vandaag ook de fokker nog gesproken. Zij was heel blij dat wij zo gelukkig zijn, en dat vooral ook Róbin gelukkig is  ;D
Ze vond dat Max er zo héérlijk relaxed bij lag bij ons, dus ze heeft er een heel goed gevoel bij.

Haha, dat moet ik nog vertellen.. en het is vast niet zo leuk als ik het vertel, maar toch.. het was zó grappig:
Ik had gevraagd of Max even uit de kist mocht om hem vast te houden, dus Marij (de fokker) tikte tegen de kist aan en 3 hondjes kwamen, maar Max niet.. die begon heel hard te kwispelen en rondjes draaien.. dus Marij zei tegen hem: "kom joh, we hadden toch afgesproken dat je zou komen als ik tegen de kist tik?" en zijn kontje ging al kwispelend de lucht in, en zijn koppie legde hij heel eigenwijs op de grond.. dat wordt wat! wat een boef, he?!

dusseh..  ik heb er helemaal zin in!  ;D Maar dat valt niet op, he?!  :P :-[

Nou, ik ga weer ff aan de strijk  ::)

groetjes,
Irene