4 augustus 2025, 00:41:45

Max gekortwiekt

Gestart door imv, 13 februari 2007, 18:22:41

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

imv

Dank je wel Bonnie!
Dit is me helemaal duidelijk! De fokster heeft ook zoiets verteld, en de combinatie dat de kids vrij zijn en zo.. ik kijk dan ook minder kritisch naar Max om te zien of hij moet plassen.. geduld heb ik wel.. en gelukkig een plavuizen vloer.

Max zal er niet minder om drinken denk ik, het is een waterhond die van nature veeeel drinkt.

Opvoeding krijgt hij wel (hopelijk de goede  :-[  ). Een Lagotto is een gevoelige hond die, volgens de fokker met zachte hand begeleid moet worden.  Hij is inderdaad een softie en erg onderdanig, maar maatregelen die we nemen zodat hij niet meer op de bank of op tafel springt.. het werkt allemaal niet. Hij is ongevoelig voor welke schrikactie dan ook.
Dus deze softie is geen onaangename prikkel aan te brengen (zoals schrikken van alufolie als hij op de bank springt).. en dat is voor een softie toch wel heeel speciaal  ;D ::)
Een aangename prikkel? Daar is hij SUPERgevoelig voor. Hij leert heel snel aan, en nauwelijks af.

Verder is het een geweldige hond! heerlijk!
Zo knuffelig als hij er uitziet, zo knuffelig is hij ook!
En ik ben super trots op hem.

groetjes,
Irene

imv

Foto-update  ;D
Max heeft een nieuw speeltje! Gróót succes!

LIEFFFFFF

Groetjes,
Irene

Anja

Hoi Irene,

Wat een lieverd zeg. Het speeltje valt goed in de smaak. Hoe is het met zijn zindelijkheid?

Groetjes Anja

imv

Hoi hoi,
Nou.. nu de rust weer een beetje terug is in huis (amber is redelijk opgeknapt en de andere dames zijn naar school) gaat het een stuk beter. Het ligt dus ook wel aan mij, dat ik niet goed oplet of hij signalen geeft of niet..
Vandaag heeft hij nog maar 2 keer een plasje gedaan in huis.. 1 keer toen hij veel te druk was met spelen (Brutus op bezoek  ;D  ) en 1 keer toen ik zag dat hij moest maar besloot om eerst Amber haar zin even te geven.. toen was ik dus te laat.

groetjes,
Irene

Anja

Fijn dat het beter gaat met de zindelijkheid. Het is de hele dag opletten met een pup hè.
Komt allemaal goed hoor. Hoe is het nu met Amber?
Veel beterschap voor haar.

Groetjes Anja

imv

Hoi Anja,
THNX! Het gaat goed met Amber.
Alleen haar neus zit nog helemaal dicht, en ze huilt om alles wat maar een beetje dreigt tegen te zitten. Ze is dus echt aan de beterende hand.
Maandag gaat ze weer naar school.

groetjes,
Irene

Anja

Hoi Irene,

Fijn te horen dat Amber weer helemaal is opgeknapt en maandag wer gewoon naar school kan. Het zijn toch extra zorgen als je kinderen ziek zijn vind ik altijd. ik denk dan altijd kon ik het maar overnemen  :D :D

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Nou gelukkig doet Max en jij het weer goed.  ;D

En vanaf maandag weer alles de oude ritme.
Tot een woensdag dan,er komen weer vrije dagen aan !!  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

Sterker nog:
vanaf maandag gaat Amber wel weer naar school, maar Róbin heeft dan de hele week vakantie.
Dan heeft Róbin met Pinksteren alleen de 28ste vrij, en Amber en Britt de hele week..

Het is weer lekker geregeld in Nederland  8) ::)

Max maakt nu ook vorderingen met het verzorgen van zijn vacht. Hij moet natuurlijk elke dag geborsteld worden, maar dat valt niet mee met een "springhondje"  ;D
Nu gaat hij lekker rustig op tafel liggen (afkloppen  8)  ) en laat het genietend toe  ;D :P

Vanmiddag is zijn vriend Brutus komen spelen. Haha hij zag Brutus aankomen en was zóó blij!  ;D

groetjes,
Irene

carco

Wat nou springhondje: ik zat helemaal onder de koffie >:( ;D
Brutus was wel errug stilletjes vanmiddag: die kan hem niet meer bijbenen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

imv

;D ;D ;D
waarom denk je dat ik hem zo mooi op de foto heb kunnen krijgen???

Max had zelfs geen puf om zijn gebruikelijke spring-3-uurtje (op de bank.. op de tafel.. op de bank.. op de tafel....) vol te houden.
Kun je vaker komen met Brutus???  :P ;D 8)

groetjes,
Irene

♪ Marlies

Ik zou Brutus gewoon erbij nemen. ::) :P ;D

imv

;D ;D ;D :-* :-* :-*

Eigenlijk wel, he?!  ::) 8) ;D
Groetjes,
Irene

carco

:o :o :o
Echies niet, koop zelf maar een Brutusje erbij.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!