16 mei 2024, 05:19:35

Max gekortwiekt

Gestart door imv, 13 februari 2007, 18:22:41

« vorige - volgende »

imv

13 februari 2007, 18:22:41 Last Edit: 10 juni 2008, 19:42:44 by imv
Hallo allemaal,
Ik ben Max, en ik ben een hele kleine pup van nu 11 dagen oud.
Ik zit natuurlijk nog lekker bij mijn mama, maar als ik groot genoeg ben ga ik naar huize van Dijk, naar Irene.
Veel kun je nog niet van mij zien, maarrehhh.. die bruine , dat ben ik  ;D


En dit zijn mijn papa en mama, die laat ik ook even zien, want dan weet je hoe een Lagotto er ongeveer uitziet  8)
Mama:



En mijn papa.. ze verwachten dat ik daar iets meer op ga lijken dan mijn mama (ik ben namelijk ook een stoere vent  8) 8) )




Nou, nu ga ik weer een tukkie doen, want ik moet nog zóóó veel groeien  :P

Een snuffel en een babypootje van Max




:-*

Anja

Hoi Max,

Wij komen eens in jou boekje lezen.

Wij zijn Pukkie een Yorkshire Terrier van 7 jaar en Doggy een kruising York met Shi Tzu van 10 weken.
We vinden je heel lief en volgens mij ben je nu al groter als Doggy  ;D ;D ;D
Kijk maar.


Doggy


Pukkie

Pootjes en knuffels

Pukkie en Doggy.

Mandy

Hallo Max,

Zo klein en nou al een grapjas. Ja ik geloof dat ik je wel zie liggen tussen die bruine. ;D
Dan ben je een weekje ouder als ons bulletje dat we ws gaan nemen. Wel leuk zeg. Je ziet er heel anders uit als een bull maar van binnen zal je ook vast een hart van goud hebben. :-* En dat kunnen Irene en haar gezinnetje heel goed gebruiken. Dat je maar heel oud mag worden! ;)
Hoe oud wordt dit ras gemiddeld? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Ha die Max (ik heb een Berner Sennen gehad, met de naam MAx)  ;)

Leuk dat je een eigen dagboek bent begonnen, ik ga je natuurlijk volgen.

Dikke knuffel!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

imv

Hallo  ;D
Bedankt voor jullie reacties.. baasje belde ze net door  ::)
@Pukkie en Doggie : ja.. ik ben nu al wel een beetje groter  8) volgende week ga ik weer naar de fotograaf
@mandy : Zoiets hoorde ik al.. waar ik nu in mijn nestje lig daar fokken ze ook bulletjes.. in Goes.. waar komt jouw bulletje vandaan?
@Caroline : Mijn (toekomstige) vrouwtje had vroeger een blonde labrador die Max heette.. daar ben ik naar vernoemd, in de hoop dat ik net zo lief wordt als hun oude Max.
Uiteraard wordt ik nog véél liever  8) :P

groetjes en een babypootje van
Max

*Yvon

Haaaa die Maxie  ;D

Wat leuk dat je een eigen dagboekje hebt/krijgt.
Hopelijk ga je lekker veel ondeugende dingen doen,zodat je vrouwtje veel verhaaltjes en foto's gaat maken.
En lekker hier gaat plaatsen.  ;D
Maar doe het wel op de goede tijden,wanneer ze lekker een beetje is uitgerust.  ;) ;) :P
Want soms heeft ze het zo druk..... en dan is ze miss te MOEHOOOEE  8) om het hier te komen plaatsen ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Max

Ik ben Oscar, een blonde bouvier van 27 kilogram. Ik ben helemaal gek op kleine hondjes, zolang ze niet naar mijn ogen springen. Wel goed slapen he, zodat je gauw een grote jongen wordt.

Een voorzichtig pootje van

Oscar

imv

Even een updeetje:
Hier zijn de hondjes 3 weken oud.


Je ziet door de donkere vacht al een caramelkleurige ondervacht komen. Ze zullen dus zeker wat lichter van kleur gaan worden.

Inmiddels zijn de pups 4,5 week oud en zondag gaan we onze Max uitzoeken. We kijken samen met de fokker naar de meest geschikte hond voor ons gezin.
Ben heel benieuwd en heb er ook echt heel veel zin in.

Jullie krijgen uiteraard de foto's te zien.

Groetjes,
Irene

Mara

HOi Irene

Oei, spannend zeg! Alvast veel plezier zondag.

Mara

Anja

Hoi Irene,

Veel plezier zondag maar dat gaat wel lukken neem ik aan. Het zijn schatten hoor.

Groetjes Anja

Caroline

Spannend!!!

Veel plezier zondag.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mandy

En hou je in zondag, dat je er niet meer dan 1 uit kiest hihi! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

imv

 ;D ;D
We kregen vorige week een mailtje van een andere fokker waar nu ook een nestje was geboren...
Daar zaten ook witte pups bij  :P

Ik zei ook al tegen Rogier.. ehh..  :-* :-* :-*


Maar we beginnen met 1, hoor!  ;D

imv

En....

DIT IS MAX!!







Hij is helemaal te gek! Hij is van alle reutjes uit het nest de meest tolerante, en dat liet hij ook goed merken. Hij heeft zo'n 1,5 uur om beurten bij ons op schoot gezeten, en hij vond het allemaal goed.
Toen we de pups voor het eerst zagen viel hij gelijk op omdat hij netjes zat en met zijn voorpootjes zat te zwaaien ;D

We zijn helemaal in love! Echt super!
Trouwens.. de vorige keer hadden we Max zijn vader al ontmoet, en die was een tikkeltje terughoudend in eerste instantie. Maar vandaag kwam moeder binnen. HAHA wat een GEWELDIGE hond! Wauw! En wat een vacht joh! Leek wel rasta!
Ze was verre van terughoudend en kwam meteen bij ons kijken en kroop bij Róbin (!) op schoot. HAha.. Best een flinke hond.. Róbin deinsde niet eens terug, ze vond het geweldig!

Als Max maar een klein sprankje van zijn moeder heeft dan krijgen we een enorme zwabber in huis Whahaha!
Max had , samen met één van zijn 3 broertjes, de meeste krul.. dus het begin is er!
Ach.. ik kijk er zó naar uit dat ik wel kan blijven typen! Zó gaaf!
zucht!  :P :P
Nog 21 nachtjes slapen  ;D

ik ga maar stoppen, want jullie worden straks nog moe van me  :-[ :-X ;D

groetjes,
Irene

♪ Marlies

Nee hoor. ::) :P

Je bent zo lekker enthousiast. ;D

Leuk dat het ook zo goed gaat met Róbin en Max.

Geniet ervan,
Groetjes Marlies ;)