Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

Inge88

Citaat van: Agnes op 26 maart 2007, 18:18:43
Ik kan wel wachten tot morgen ;)

En als ik nou zeg van niet  :P  ;)

Poeh Linda, ik kan me voorstellen dat je doodop bent. Was het wel leuk zondag?

Lin

oke nou vanavond zal ik tijd vrijmaken!  :D ik ben nog moe eigenlijk..een beetje opgebrand zeg maar.

zondag was het zeker leuk! mijn vriend heeft een getunede calibra en die trok de aandacht er zijn -tig fotos en complimenten gemaakt! Op het laatst schaamde je gewoon dat ze niet van de andere calibra's fotos maakte. was zeker weer erg leuk!

--
gisteravond de drie apart gezet. En DeeDee heb ik al zien eten. Vanavond even wegen en kijken hoe het vandaag is gegaan. Mocht het goed gaan de aankomende week dan kunnen ze van het weekend opgehaald worden. Ik hoop dat ik dan de geslachtstest ook binnen heb. Met de witmaskers gaat het wel. Paddy heeft het drinkbakje en de bovenste stok gevonden. De oudste witmasker blijft wel erg weinig wegen.  Is toch weer minder gaan wegen dan ervoor.. maar weer even in de gaten houden.  :-\

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Esther*

Citaat van: Lin op 27 maart 2007, 12:48:02
oke nou vanavond zal ik tijd vrijmaken!  :D ik ben nog moe eigenlijk..een beetje opgebrand zeg maar.

zondag was het zeker leuk! mijn vriend heeft een getunede calibra en die trok de aandacht er zijn -tig fotos en complimenten gemaakt! Op het laatst schaamde je gewoon dat ze niet van de andere calibra's fotos maakte. was zeker weer erg leuk!

Groeten, Lin

Dat is zeker iets om trots op te zijn!

gr Esther

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Dat is leuk zeg! Je vriend zal ook wel apetrots zijn geweest! En jij op hem natuurlijk!

Wat fijn dat DeeDee, Kenji en de lutino van het weekend misschien al kunnen worden opgehaald.
Met Paddy gaat het dus ook wel goed als hij in elk geval al de drinkbak en de zitstok gevonden heeft! Hij drinkt er dus ook zelf uit? Dat is al een deel zelfstandigheid toch?  :D Vind ik wel leuk om te horen. Hopelijk laat het eten nu ook niet al te lang op zich wachten. M'n vriend zegt nu net: "Nou, van mij mag Paddy nu weleens komen hoor, de kooi is er met alles erop en eraan, maar waar is de vogel"  :P Er is er hier dus een net zo ongeduldig als ik.
Jammer dat het met de oudste minder gaat. Hoe kan dat nou toch?

Ik ben benieuwd naar de foto's vanavond! En doe maar rustig aan hoor  ;)

Lin

Hey esther..

Zeker! Jammer dat hun website eruit ligt anders had ik even een foto geplaatst van de auto.

Hey caroline,

Gefeliciteerd met je ei! Ik hoop dat je er mooie getekende eruit krijgt. Spannend maar weer!

Hey Inge,

Ik was al trots op hem. Nu helemaal want hij doet zoveel als mogelijk zelf. Het is niet zo dat hij iets koopt uit de winkel en dan erop zet. Hij probeert alles te bewerken of zelf te maken.

Het ziet er goed uit voor de drie. Zijn nu net 6 weken geweest en het gaat goed. Paddy zag ik vanochtend drinken eten heb ik niet meer gezien maar het bedeen wordt wel minder gelukkig. en ja de oudste weet ik niet. AKn gewoon vliegen en schreeuwt de hele tijd maar toch.. Als ie zelfstandig eet zal het wel omhoog gaan.

---

Fotos wilde ik door Rianne laten uploaden naar de site. Zodra dat gedaan is verschijnen de fotos hieronder

witmasker

DeeDee

Lutino

Paddy

Kenji

De cinnamons en witmaskers

Rianne

Inge88

Haha jeetje wat is Paddy een dikkertje dap zeg  :P Hij is groot geworden zeg! De andere witmasker heeft een mooiere kuif  :P En die van de cinnamons zijn helemaal mooi  :)

Hebben ze nu trouwens allemaal al eens gevlogen?

Lin

Citaat van: Rianne op 28 maart 2007, 11:03:37
De foto's doen het! :D

thanx!

Citaat van: Inge... op 28 maart 2007, 11:14:14
Haha jeetje wat is Paddy een dikkertje dap zeg  :P Hij is groot geworden zeg! De andere witmasker heeft een mooiere kuif  :P En die van de cinnamons zijn helemaal mooi  :)

Hebben ze nu trouwens allemaal al eens gevlogen?

Paddy zit gewoon zo is meer de houding dan het gewicht. dat kuifje komt nog wel. Ze hebben inderdaad nu alleemala al gevlogen. De planten naast de bank waren favoriet  :D

---

de drie doen het goed was alleen vergeten maagkiezel en grit op te hangen. alleen ze eten meer hele zaadjes op dan pellen dus ik hoop dat ze nu meer gaan pellen.  :-X

claudia en wil

hoi linda
we zijn heel blij dat we de witmasker krijgen we vinden het
een heel mooi valkje en zijn / haar naam word beauty want het is ook echt een beauty.
per wanneer mag beauty weg
groetjes claudia

kimberley

he lin we hadden je mailtje gehad!

GGGGAAAAAAAFFFFFFFF een man erbij!
Hij gaat GIZMO heten.
Eet ie nu wel al zelfstandig? en drinken gaat ook goed?
enne,,,,, wanneer mogen we hem halen???

hihihi wat een ongeduldige trien he!

we horen het wel van je

groetjes!!!

maaike86

Hey Linda,

Wat een leuke foto's weer!
HiHi wat kijkt kenji nieuwschierig en eigenwijs zeg :D

Groetjes Maaike

Lin

29 maart 2007, 08:24:13 #372 Last Edit: 29 maart 2007, 12:42:43 by Lin
even kort tussendoor...

gizmo, kenji en DeeDee mogen opgehaald worden! Ik controleer nog 1x vanavond hoe het gaat. Dus dan weten jullie het definitief. dus laat maar horen via im wanneer je tijd hebt. het liefst as zaterdag.

claudia en wil

hoi hoi
super dat beauty gehaald mag worden kan het ook zaterdag ochtend ik moet namelijk zelf werken smiddags en kunnen we beauty in anna paulowna halen of in hippo.
groetjes claudia

Lin

hoh!! ik las de naam en typte die automatisch in.. :-[ :-X sorry claudia..zal het meteen aanpassen (inge imde al..)

Beauty en Paddy blijven nog even langer!