Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

Lin

goede vraag! Mijn vriend is de afgelopen dagen laat thuis geweest. Dus het gebeurt vanavond of morgen..  en dan duurt het nog even voor de uitslag (www.gendika.com)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Hij kwam net binnen hebben dus net geplukt!

kimmie

Dan is het nu afwachten op de test uitslagen...
Spannend hoor!!
Groetjes Kim, Karel en Lady

Lin

kimmie

Dat maakt het weer minder spannend :P
Groetjes Kim, Karel en Lady

Inge88

Leuke foto's weer!  :D

•=Bonnie=•

altijd spannend het wachten op de uitslag :)

Lin

Ja zeker weer spannend. Het is gewoon fijn om te weten wie naar wie gaat. Want nog even en ze zijn zelfstandig.

Lin

Ik denk dat ik DeeDee, de lutino en Kenji apart ga zetten. Mocht het niet gaan dan zet ik ze even terug om te voeren en dan weer apart. De witmaskers zijn er nog niet klaar voor vind ik.

maaike86

Leuk dat Kenji al zo actief is :)
echt lieve foto's weer!

Groetjes Maaike

Lin

Hey Maaike,

Ja zeker dat is de enige die nog in de ringen durft. Ik ga zo weer even fotos maken. zal wel morgen avond worden dat ik ze plaats.

maaike86

Hoi Linda

Ik had nog een vraagje.
Ik heb zo'n rooster boven de bodem in mijn kooi. Kan ik die laten zitten of kan ik hem er het beste uithalen?

Groetjes Maaike

kimberley

he lin

spannend joh nu de veren geplukt zijn.....!!!
Taiko is de laatste tijd zo bezig joh, ze zit maar te fluiten, schreeuwen, een leeglopende ballon na te doen! (als je hem opblaast en dan het tuutje half dicht houdt en leeg laat lopen dat geluid)
soms worden we helemaal gek van dr, maar wel een heel grappig gehoor als ze de ballon doet. en als je niet reageert gaat ze gewoon net zolang door totdat je terugfluit of dat ze eruit mag. etter!!!

de kleintjes zien er goed uit! de kleine lutino zit weer aardig in de veertjes zo te zien?
ik kan de aankomende week niet langskomen, heb het zo druk. ik ben blij als ik thuis ben en kan zitten! gelukkig is roon veel thuis, dan kan die lekker bij de beestjes blijven. Taiko is vaak ook overdag er vaker uit.

Nou ik hoop dat de uitslag snel binnen is....

En maaike ik hoop dat je heel veel plezier gaat beleven van je eerste valkje!!!! Taiko is ook ons eerste " kind" , maar het is wel verslavend hoor, je bent gewaarschuwd!!! ;)

Lin

Citaat van: maaike86 op 24 maart 2007, 20:08:52
Hoi Linda

Ik had nog een vraagje.
Ik heb zo'n rooster boven de bodem in mijn kooi. Kan ik die laten zitten of kan ik hem er het beste uithalen?

Groetjes Maaike

zelf heb ik ook zo'n voliere maar gebruik ik het rooster alleen bij verschonen dat ze er niet uit vallen. Ik vind het natuurlijker voor de vogel dat ze kunnen scharrelen tussen de beukensnippers. daarnaast ben ik altijd bang dat ze er raar opvallen en hun pootje beschadigen.

Citaat van: kimberley op 24 maart 2007, 21:01:25
he lin

spannend joh nu de veren geplukt zijn.....!!!
Taiko is de laatste tijd zo bezig joh, ze zit maar te fluiten, schreeuwen, een leeglopende ballon na te doen! (als je hem opblaast en dan het tuutje half dicht houdt en leeg laat lopen dat geluid)
soms worden we helemaal gek van dr, maar wel een heel grappig gehoor als ze de ballon doet. en als je niet reageert gaat ze gewoon net zolang door totdat je terugfluit of dat ze eruit mag. etter!!!

de kleintjes zien er goed uit! de kleine lutino zit weer aardig in de veertjes zo te zien?
ik kan de aankomende week niet langskomen, heb het zo druk. ik ben blij als ik thuis ben en kan zitten! gelukkig is roon veel thuis, dan kan die lekker bij de beestjes blijven. Taiko is vaak ook overdag er vaker uit.

Nou ik hoop dat de uitslag snel binnen is....

En maaike ik hoop dat je heel veel plezier gaat beleven van je eerste valkje!!!! Taiko is ook ons eerste " kind" , maar het is wel verslavend hoor, je bent gewaarschuwd!!! ;)

die Taiko.. wel een heel raar popje hoor... :-X ik ben de laatste tijd ook weer veel weg maar jij hebt gelukkig nog vervanging. Mijn vriend gaat echt niet met de vogels bezig.

de lutino moet nog even wat veertjes op de rug en op de kop. Verder is het vrijwel dicht.
Mocht het geen man zijn dan berichten ik je wel wat we dan moeten doen.

Groeten, Lin

--

Ik bene cht doodop van het afgelopen weekend echt heel druk gehad. Vooral omdat ik zondag om 05:45 moest opstaan en ik was al moe.. gisteren merkte ik dat DeeDee erg onrustig was die bleef maar roepen en weglopen toen ze alleen was.
Vanavond gaan Kenji,DeeDee en de lutino apart.

Groeten, Lin

ps de fotos komen zo snel als mogelijk.. wordt wel morgen..

Agnes

Ik kan wel wachten tot morgen ;)

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.