19 juli 2025, 00:04:33

Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

Caroline

Dexter is ook weer een beetje familie van jouw valkjes wist je dat Lin??

De vader van Dexter is Pablo, een ouder (2005) broertje van jouw Timmio, jong van Jut & Jul van Mandy.  ;)

Kleine wereld, die valkjeswereld.  ;D ;D

Boyke is trouwens ook niet alleen een kleinkind van Tiamo en Ayla maar ....  de mama van Boyke, Chica, is een ouder (2005) zusje van jouw Alanya van Suske & Wiske van Mandy.  ;) 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Hihi, Blokje! Nou wel een schattig blokje dan hoor! Leuk dat Paddy zo nieuwsgierig is.  :D

Lin

Citaat van: Caroline op 18 maart 2007, 20:01:56

De vader van Dexter is Pablo, een ouder (2005) broertje van jouw Timmio, jong van Jut & Jul van Mandy.  ;)

Boyke is trouwens ook niet alleen een kleinkind van Tiamo en Ayla maar ....  de mama van Boyke, Chica, is een ouder (2005) zusje van jouw Alanya van Suske & Wiske van Mandy.  ;) 

Ja ik wist het wel maar niet zo precies. Moeten beide maar opletten met valkjes verkopen. :)

Citaat van: Inge... op 18 maart 2007, 23:43:58
Hihi, Blokje! Nou wel een schattig blokje dan hoor! Leuk dat Paddy zo nieuwsgierig is.  :D

Ja scheetig valkje hoor

--

De nieuwe eigenares van de jongste is Maaike geworden uit Dieren! Ze is razend enthouasiast en heeft meteen het dagboek doorgelezen.  :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Het cinnamon mannetje heeft zeker ook nog geel in de nek? Verder op de rug nergens? :)

Lin

Ja in de nek en je ziet het licht bonte aan de vleugelpennen. Dei zijn niet allemaal cinnamon. Anders kom je morgen ook even langs als Inge er is?

Rianne

Helaas helaas, ik werk dinsdag avond altijd vanaf 18:00 uur. Of jullie moeten langskomen met Paddy ;D

Lin

laten we dat maar niet doen.. ;D

Wilma1

Wat een prachtige foto's Lin.....ik heb ze wel en paar X bekeken....zo lief *smelt* .......
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

maaike86

hoi hoi allemaal.

Ik heb het jongste valkje genomen.
heb er echt al heel veel zin in :D
echt leuk dit dagboek en al die fotos!!
Dit is mijn eerste valkje.

Groetjes Maaike

Inge88

Hi Maaike, leuk zeg! Ik heb ook een valkje bij Linda gereserveerd. Hoe ben je in aanraking gekomen met valkjes?

kimmie

Hoi Maaike,

Wat leuk!!
Ga je ook een eigen dagboekje beginnen??

Hoi Linda,

Ik heb nog helemaal niet gereageerd op je foto's...
Wat een heerlijke koppies :-*

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Mandy

Citaat van: Lin op 19 maart 2007, 12:32:43
Citaat van: Caroline op 18 maart 2007, 20:01:56

Ja ik wist het wel maar niet zo precies. Moeten beide maar opletten met valkjes verkopen. :)

Hahaha goed gezien Caroline! ;)
En ik moet ook opletten. Maar anderen ook want dit wordt het 5e jaar dat ik met Jut&Jul kweek. Dus er zijn al veel jongen van hun over het land verspreidt. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

caro

Wat fijn dat de jongste ook is gereserveerd. Het zijn weer mooie jongen geworden. Schitterende foto´s weer.

Nog bedankt voor de nieuwsbrief, een heel leuk idee om een nieuwsbrief te maken.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Rianne

Het is zeker opletten met jongen verkopen en/of koppelen. Lin vroeg laatst of ik niet een jong van Kaiyo en Kashira wilde hebben om aan Ayko te koppelen. Ayko ging voorheen met Tiaro maar die heeft nu voor een andere dame gekozen. Het was een leuk idee maar Ayko en Kaiyo zijn broer en zus, ze komen beide bij Marlies vandaan. Nog even en we moeten iedereen uitgebreid uithoren bij wie alle valkjes vandaan komen ;D

kimberley

hai maaike

wat leuk dat je het laatste valkje hebt gereserveerd! wij hebben ook een valkje van lin en we zijn nu inafwachting of de lutino van het nestje van jouw valkje een man is, dan nemen wij die ook!

lin het gaat goed zo te zien met de beestjes.
wat zijn ze lief en mooi!

als de computer weer in orde is ga ik weer verder met mn dagboek met nieuwe foto's!