18 juli 2025, 20:33:38

Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

maveef

Thx Lin voor de foto's
En inge gefeliciteerd met paddy (leuke naam :)

Mijn benieuwen of het geelwang wordt, zijn wij dan aan de beurt of eerst nog iemand anders?? Krijgen dan wel een cinnamon familie zeg haha, met Miel als uitzondering. Triple is cinnamon bont gepareld en Dexter is bont cinnamon witmasker.. Maar ja zijn wel allemaal totaal anders hehe..

spannend hoor lin :)

Inge88

5 maart 2007, 22:10:33 #211 Last Edit: 5 maart 2007, 22:14:40 by Inge...
Ik las dat je de split voor bont kan zien? Zijn ze er allemaal split voor?

Lin

Citaat van: maveef op  5 maart 2007, 17:34:43
Thx Lin voor de foto's
En inge gefeliciteerd met paddy (leuke naam :)

Mijn benieuwen of het geelwang wordt, zijn wij dan aan de beurt of eerst nog iemand anders?? Krijgen dan wel een cinnamon familie zeg haha, met Miel als uitzondering. Triple is cinnamon bont gepareld en Dexter is bont cinnamon witmasker.. Maar ja zijn wel allemaal totaal anders hehe..

spannend hoor lin :)

Hey Evelien,

Ik ben er voor 90% zeker van dat het een geelwang is. Jij bent dan de eerste omdat je al bij Rianne stond. Wel leuk een cinnamon familie, cinnamon is ook erg mooi. Vrijdag weet ik het 100% zeker of de geelwang naar jullie gaat.

Citaat van: Inge... op  5 maart 2007, 22:10:33
Ik las dat je de split voor bont kan zien? Zijn ze er allemaal split voor?

Vlekjes in de nek betekend niet alleen bont hoor. Maar aangezien Kashira bont is weet ik dat het een split voor bont is. Beiden geslachten zijn split bont bij de jongen van Kaiyo en Kashira. Bij tiamo en ayla weet ik het niet. Als je een dagboek wil starten dan kan je beginnen hoor. Dan pluk je gewoon fotos uit mijn dagboek. Dat is altijd prima.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

kimberley

he lin

ik had even geen tijd om te kijken maarik ben u weer helemaal bij hoor!!
wat worden ze al groot joh! gaaf hoor

even en vraagje: staat er nog iemand voor ons voor de lutino als het een man is? en wat voor andere opties weet jij nog als je geen lutino man hebt, maar wel een andere man? heb jij of rianne dan nog opties?

Ik hoor het wel vanje!
Groetjes van ons

kimberley en ronald

Lin

Citaat van: kimberley op  6 maart 2007, 18:52:47
he lin

ik had even geen tijd om te kijken maarik ben u weer helemaal bij hoor!!
wat worden ze al groot joh! gaaf hoor

even en vraagje: staat er nog iemand voor ons voor de lutino als het een man is? en wat voor andere opties weet jij nog als je geen lutino man hebt, maar wel een andere man? heb jij of rianne dan nog opties?

Ik hoor het wel vanje!
Groetjes van ons

kimberley en ronald

Hey,

goed zo dat je weer bij ben  :D Er is nog iemand die geinteresseerd is in de lutino. Die wil juist een pop. Die heeft als tweede optie de oudste witmasker. Datzelfde geldt voor jullie als je dat wil. Of je moet de aller jongste willen. Maar die is wel een wat duurder maar wel een man. Im me maar eventjes.

dag allemaal,
De foto's vandaag een beetje haastig genomen. Lekker wazig..

De witmasker

de cinnamon

de lutino

Paddy van Inge

en de kleinste een cinnamon man split geelwang bont

en samen op de handdoek. Kan ik later weer in mijn handtekening plaatsen.

Groeten, Lin

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke foto's van op die handdoek.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sanna

Ooooh het worden al echt valkjes ;D ;D. Prachtige foto's ;).

Groetjes, Sanna

maveef

Mooie foto's!! Spannend zeg.. Ik hoop dat we Dexter snel op kunnen halen bij Caroline, want dan is hij al een beetje gewend voor dat de ander komt :)

Ja cinnamon vind ik ook erg mooi ;) Miel zit constant op de voiliere van Dexter, ik denk dat hij niet kan wachten hhaha ;)

Hoor graag wanneer je zeker bent van de geelwang :D Ik denk dat we haar DeeDee noemen, past mooi bij Dexter haha.

Caroline

Hé, wat leuk, Evelien, dat je een valkje haalt bij Lin.

Eros, mijn albino man, de vader van Boyke, komt ook bij Lin vandaan, zijn ouders zijn de pleegouders, van "jouw" Deedee.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

7 maart 2007, 09:55:05 #219 Last Edit: 7 maart 2007, 10:02:10 by Inge...
Wat onwijs schattig zijn die laatste foto's zeg! Je ziet nu echt met de dag meer pennetjes en veertjes.. cool zeg  :D Volgende week zijn ze denk praktisch helemaal "beveert"? Op het lutino'tje na dan  :(

Wat een dotjes... sommige wilden alleen niet echt blijven zitten zo te zien... de lutino daarentegen zat volgens mij wel lekker  :P

Misschien dat ik volgende week met een dagboekje begin!

kimmie

Heey Linda,

Wat een schatjes zeg...!!
Ze groeien hard...

Inge, Wat is Paddy een leuke naam...!!
Past goed bij hem zo te zien :D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

hennie

Hallo Linda,
Wat een mooie foto's weer!

Hallo Inge,
Wat heeft Paddy een lief kopje! Ben benieuwd naar je dagboek.

groetjes, Hennie

Inge88

Ik vind Paddy er trouwens vrij eigenwijs uitzien op de foto  ;D

Lin

Dank jullie wel!  ;D :D

Evelien,

Vrijdag moet ik het wel zeker weten. Ik ben zo bang dat er opeens oranje veertjes komen.. zal wel niet maar toch  ;)

Citaat van: Inge... op  7 maart 2007, 09:55:05
Wat onwijs schattig zijn die laatste foto's zeg! Je ziet nu echt met de dag meer pennetjes en veertjes.. cool zeg  :D Volgende week zijn ze denk praktisch helemaal "beveert"? Op het lutino'tje na dan  :(

Wat een dotjes... sommige wilden alleen niet echt blijven zitten zo te zien... de lutino daarentegen zat volgens mij wel lekker  :P

Misschien dat ik volgende week met een dagboekje begin!

Ja de lutino moet nu wel een beetje opschieten anders kan ik geen test doen. Ja de jongste cinnamon was erg beweeglijk. De rest lag wel lekker.

Groeten, Lin

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka