Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: *Amanda* op  2 maart 2007, 21:12:24
Haha nou ik ben benieuwd naar de naam  ;D
Ik zou ook niet meer dan 2 valkjes mogen hoor want mijn vader was het eerst ook niet eens dat ik een 2de valkje erbij wou. Maar ik vind dat hij daar niks over te zeggen heeft  :D ze staan op mijn kamer omdat ik daar bijna altijd ben en mijn pa is stiekem heel erg gek met mijn Punky  ;) Punky is eigenlijk niet alleen van mij maar ook van mijn vriend  ;) we hebben hem samen gekocht. We hebben hem nu meer dan een jaar. Groetjes Amanda

Hey Amanda,

Heb je geen last van het stof dan?

Citaat van: Inge... op  2 maart 2007, 21:17:11
Daar heb je ook volledig gelijk in Linda... Hoe mijn dagen er dan uit ziet is ook maar afwachten...
Ik weet sowieso al dat ik uiteindelijk maximaal 4 koppeltjes wil houden, dat is echt het maximum, echt niet meer. Want ik wil ze ook allemaal tam (houden) :D Daarom denk ik ook dat ik eerder voor alleen een binnenvoliere ga dan voor een buitenvoliere + binnenhok...

Zo, ik ga maar eens weg achter de computer...
Ik ben benieuwd naar de volgende foto's + verhaal van de valkjes!  :)

4 koppels is mooi hoor. Als je later wil kweken heb je daar ook al je ahnden aan vol. Om tam te houden is een buitenvoliere eigenlijk niet handig. Ze blijven dan andere geluiden horen.

Citaat van: Wilma1 op  3 maart 2007, 11:42:37
* SMELT*  Wat een mooie foto's weer van de jongen....heerlijk dat het broedseizoen er weer is....het blijft vertederend, al die kleine knuffels!!!
:D Wilma

Dank je! Ja bij mij gaat het hele broedseizoen gewoon door.

dag allemaal,

Nou de fotos van gisteren en vandaag komen eraan. Ik moet die vanmiddag nog nemen. Volgens mij heeft de oudste cinnamon gele wangen en de jongste zag ik wat oranje. dus dat wordt een cinnamon split voor geelwang en bont. En dat is natuurlijk mooi om zelf gaelwangen te kweken. De lutino wordt meer geplukt. De andere gelukkig niet. Verder gaat het met allemaal wel goed.

tot vanmiddag

Groeten, Linda

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Ik ben benieuwd naar de foto's!

Wat jammer dat de lutino nog steeds geplukt wordt, weet je ook door wie? Is dit de eerste keer?

De jongste cinnamon ga je dus houden?

Lin

Door beiden heell af en toe.

Nee ik ga niks houden maar als  zelf geelwangen wil kweken dan is dit wel leuk.  :D

Lin

De foto's eerst van gister dan volgend van vandaag.

Witmasker. Gaat nu tenminste goed!

De cinnamon en ik zie nog steeds geen oranje. Ik denk toch dat dit een cinnamon geelwang pop split bont  is.

Lutino met mooie rode wangetjes

De witmasker

En de laatste de cinnamon. Met volgens mij rode wangetjes dus dan is het een cinnamon man split geelwang en bont

Ik heb even gekeken nu ik weet dat er geen parels zijn en de wangetjes zijn bekend. De oudste is al 2e optie gereserveerd. De cinnamon als die echt geelwang is ook gereserveerd. De lutino als man en pop maar ook gepareld als pop is die gereserveerd. Ik kan nog niet zien of er parels zijn. De witmasker is ook gereserveerd en de allerkleinste nog niet. Daar kunnen belangstellenden voor imen. De prijslijst staat op onze website onder jonge valkjes. Omdat je zelf dan geelwang kan kweken is de prijs iets hoger.

Groeten, Lin

Wilma1

Ach.... ik zie Dusty nog zo zitten in je hand  :D wat lijkt dat lang geleden  ???
;) wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

4 maart 2007, 17:56:10 #200 Last Edit: 4 maart 2007, 18:00:59 by Inge...
 :D Kan ik witmasker 2 dan mijn valkje noemen?  ;D Mensen mag ik jullie voorstellen aan Paddy (uitspreken als Peddie)  ;D ;D ;D

hennie

Hallo Inge,
Van harte gefeliciteerd met je valkje Paddy!
Ik hoop dat je heel veel plezier met hem zult hebben.

Nog eventjes wachten en dan kun je knuffelen. :D

groetjes, Hennie

*Amanda*

Hey Lin,

Wat worden ze groot he? Ben helemaal verliefd op ze  :P

Ik heb niet echt last van stof. Ik stofzuig elke dag mijn kamer en heb altijd mijn raam iets losstaan. En ik heb nog een luchtrooster die altijd los staat. Ik ben verder ook niet snel benauwd dus heb er geen problemen mee. Punky is nu wel in de rui dus het is iets meer dan normaal maar het valt reuze mee.

Groetjes Amanda

*Amanda*

Ohw ja bijna vergeten  :P
Inge gefeliciteerd met Paddy  :-* :D
Wat een schatje!  ;D

Groetjes Amanda

*Yvon

Hoi hoi

Zo te zien doen ze het allemaal goed.  :D
En dat ze split zijn,is wel te zien,die koppies lijken bijna bont.  ;D
Van mij mogen de veertjes wel iets sneller gaan.  ;)

Enne Inge,gefeliciteerd met Paddy !!  ;D
(als dat zeker is  ;)  )

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lin

Citaat van: Wilma1 op  4 maart 2007, 16:13:22
Ach.... ik zie Dusty nog zo zitten in je hand  :D wat lijkt dat lang geleden  ???
;) wilma

Op zich is het ook nog niet zo lang gelden. Helaas kan ze nu niet meer op je hand.

Citaat van: Inge... op  4 maart 2007, 17:56:10
:D Kan ik witmasker 2 dan mijn valkje noemen?  ;D Mensen mag ik jullie voorstellen aan Paddy (uitspreken als Peddie)  ;D ;D ;D

Ja bij jou kan ik het nu wel zeggen. bij de anderen nog even wachten op de test en de oudste cinnamon wil ik 100% zeker weten.

Gefeliciteerd!

Citaat van: *Amanda* op  4 maart 2007, 19:11:44
Hey Lin,

Wat worden ze groot he? Ben helemaal verliefd op ze  :P

Ik heb niet echt last van stof. Ik stofzuig elke dag mijn kamer en heb altijd mijn raam iets losstaan. En ik heb nog een luchtrooster die altijd los staat. Ik ben verder ook niet snel benauwd dus heb er geen problemen mee. Punky is nu wel in de rui dus het is iets meer dan normaal maar het valt reuze mee.

Groetjes Amanda

Gelukkig maar  :D

Citaat van: Yvon en Rene op  4 maart 2007, 23:47:53
Hoi hoi

Zo te zien doen ze het allemaal goed.  :D
En dat ze split zijn,is wel te zien,die koppies lijken bijna bont.  ;D
Van mij mogen de veertjes wel iets sneller gaan.  ;)

Enne Inge,gefeliciteerd met Paddy !!  ;D
(als dat zeker is  ;)  )

Groetjes Yvon

Gaat nu weer de goede kant op. Lijkt inderdaad wel bijna bont maar zie het niet aan de vleugels dus het is split.

De foto's van vandaag. De witmasker

Nog eventjes wachten totdat ik het 100% weet. Maar ik denk toch echt geelwang.

lutino

Paddy van Inge

cinnamon

Groeten, Lin

ManjaV

Hoi Lin,

Wat een schatjes zeg.  :-* En wat leuk dat je nu al heel duidelijk kunt zien welke mutatie ze hebben. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Wat een scheetjes  :-* jammer dat ze weer geplukt worden door pa en/of ma.  :-\ Ziet er altijd zo sneu uit.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Wat een leuke foto's zeg! Ze worden wel steeds schattiger  :D

Lin

Citaat van: ManjaV op  5 maart 2007, 13:53:39
Hoi Lin,

Wat een schatjes zeg.  :-* En wat leuk dat je nu al heel duidelijk kunt zien welke mutatie ze hebben. :D

Groetjes,
Manja

ja echt schattig die wangetjes :-*

Citaat van: Caroline op  5 maart 2007, 14:23:15
Wat een scheetjes  :-* jammer dat ze weer geplukt worden door pa en/of ma.  :-\ Ziet er altijd zo sneu uit.  ::)

Het is alleen bij de lutino. een enkele keer een pen bij een witmasker. Heel gek.. :-\

Citaat van: Inge... op  5 maart 2007, 14:30:00
Wat een leuke foto's zeg! Ze worden wel steeds schattiger  :D

Ja lief he? volgende week zal ik weer fotos maken van de valkjes samen met een knuffelbeer. Dat doe ik altijd rond deze leeftijd.