Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Lisa

Jullie voeden jullie diertjes inderdaad héél goed op hoor! Heel netjes van jullie  ;)

Het is vast supergrappig om de hamstertjes ondersteboven te zien klimmen  :D En blijkbaar raakt Zoowy dan niet helemaal aan de overkant en moet ie halverwege opgeven  :P Oefening baart kunst, binnen de kortste keren gaat ie achter Zippy aan over het plafond van hun kooi  ;D

Groetjes
Romy

Lisa

9 januari 2008, 15:31:26 #751 Last Edit: 9 januari 2008, 15:33:56 by Lisakuh
Hoi Karin,

Wat leuk dat je nu ook in dit boekje komt lezen ;D.
De hamsters zijn echt heel lief. Haha je bent welkom hoor ;).
Hihi je kan nog altijd terug lezen als je niks hebt te doen.
Met veel geduld kan je die beestjes zelfs tam maken ;D. Met 1 lukt dat best goed. Maar bij de andere niet zo erg die wringt zich meteen uit je hand door je vingers heen.

Hoi Wilma,

Ze gaan hier zelf BOVEN op het radje zitten :o.Dan vallen ze er wel weer vanaf :P. En in het radje klimmen ze ook maar dat lukt niet echt. Overdag zijn ze er nog niet zoveel wel heel afentoe als het buiten schemerd. En als ik iets uit de kooi pak komt Zoowy meteen kijken ze is best nieuwschierig. En Zippy lijkt wel een luie hamster :o die zie ik bijna nooit tevoorschijn komen als ik iets in de kooi aan het doen ben en dan slaat ze opeens toe door m'n hand aan te vallen en eraan te blijven hangen :o. Zoowy blijft best goed in mijn hand zitten als ik haar mee naar de bank neem als ik voor de kooi blijf staan wil ze terug. Bij Zippy lukt het niet zo heel goed. Anja mag Zippy wel aaien ;D.

Hoi Romy,

Ja dieren moeten ook manieren leren. Ze moeten zich netjes kunnen gedragen als er visite komt ;D.
Zoowy lukt het al best goed ze klimt heen en weer aan het dak van de kooi. Als ze het een keer doet zal ik proberen om foto's ervan te maken. En als ze ooit achter elkaar aan gaan op het dak landen ze samen op het plateautje in de kooi en dan gaan ze een beetje stoeien. Dan hoor je zo'n hamstergilletje en meestal is het Zoowy die dat doet. Maar echt vechten doen ze gelukkig nog niet.

Groetjes Lisa

Romy

Hoi Lisa

Door de manier waarop je vertelt, zie ik het al helemaal voor mij  :D Leuk hoor!!

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Lisa,

Ik zit echt helemaal te genieten en ik vind het erg leuk om te lezen hoe je zo lekker enthousiast zit te vertellen over je hamsters Zoowy en Zippy  ;D

Patrick heeft een jaar of 10 geleden ook een hamster gehad, dit was een dwerghamster en die heette pluisje, we hadden er een vrouwtje Sammy ( bleek achteraf ) bij gekocht en deze was spierwit  :D

Pluisje leek een beetje op Zippy maar was alleen iets donkerder bruin met een dikke bruine streep, dit waren Russische dwerghamsters.

Sammy was meer degene die beet, en pluisje is altijd een lieverd gebleven, hij is ruim 3 en een half jaar geworden en was op het laatst ook helemaal grijs  ;D

Zoowy en Zippy zijn echt snoepies om te zien hoor en ik vind deze foto

dan ook echt geweldig !!! Volgens mij kan je er ook uren naar kijken hè ...want het zijn heerlijke actieve beestjes als ze eenmaal lekker wakker zijn  :D  Vooral als ze dan met die kleine pootjes bezig zijn om hun snuitjes te wassen, dat vond ik dus één van de leukste dingen om te zien, hoe ze dan met die pootjes bezig zijn  ;D

Ik vind het echt heel leuk om te lezen dat het je al aardig lukt om ze tam te maken, maar ze blijven een geheel eigen karakter houden hè en dat is juist het leuke ervan  ;)

Geniet maar lekker van je schatjes,

Groetjes Karin

Lisa

10 januari 2008, 13:13:37 #754 Last Edit: 11 januari 2008, 16:28:25 by Lisakuh
Hee Karin,

Zippy bijt ook wel als je der laat verschieten maar ook ooit zomaar. Dan licht ze heel stil onder het zaagsel en dan in een keer valt ze aannet als die film jaws.

Zippy en Zoowy zijn ook dwerghamstertjes. Ik ga ze zondag als ik het kooitje schoonmaak denk ik wegen om te zien hoe zwaar ze zijn. Zippy is dikker als Zoowy :P.

Zoowy is ook wit en er loopt een wit streepje over haar rugje. Als onze Yingo op de kooi van de hamsters zit en Zoowy komt tevoorschijn gaat Yingo zitten fluiten. En dat doet hij ook bij Zippy maar Zippy vlucht dan heel erg snel :P.

Groetjes Lisa

Anja

Anja

Anja

Anja

Lisa

Hoi Hoi iedereen,

Ik heb vandaag het kooitje van Zippy en Zoowy verschoont en heb de hamstertjes gewogen.
Zoowy woog 33 gram.
Zippy woog 39 gram.

Zoowy:

He wat doet de voerbak hier ???

Zippy:

Snif Snif wat is dit ???

Jaa de voerbak heb ik gevonden ;D.

Groetjes Lisa

Lisa

De filmpjes komen eraan. Ik zet er wel even een muziekje onder :P.

Groetjes Lisa 

Lisa

12 januari 2008, 18:28:39 #761 Last Edit: 12 januari 2008, 18:30:23 by Lisakuh
Hier alvast het filpmje van Zippy die meteen opzoek gaat naar de voerbak .

En het filmpje van Zoowy

Groetjes Lisa

Mara

Hoi Anja

Leuke foto's van de douchesessie van Doggy en Pukkie.

Vooral deze foto:

Die vind ik zo geweldig, echt zo van...ow lekker, ik wil hier nooit meer uit...

Hoi Lisa

Leuke foto's van de hamster, de filmpjes moet ik nog kijken.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat heb ik genoten van de mooie douchefaoto's van de hondjes !
Blijkbaar zijn ze daar allemaal even gek op douchen he .
Grtjs Ann

Wilma1

zou ze me zien ???

we vinden dit níet leuk  :(

Ik vind DÉZE douche foto's óók erruuuug leuk hoor  ;D mag je ook vaker doen  :D

De kooi voor de kanarie's vind ik helemaal gaaf voor ze, lekker veel ruimte!!!!  :D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3