Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Kim,

Dank je wel. En het was zeker stressen hoor. De zoen is voorzichtig gegeven.

Hoi Monique,

Niet normaal. En die staart van de kat. Ik wist niet dat die zo dik kon worden :o :o :o

Het zal ook snel genezen dat zei de DA ook al.

Knuffel is gegeven, wel voorzichtig. En de manier voor mijn knuffel vind ik ook wel ;) ;) ;)

Heb net wat foto's gemaakt omdat Pukkie even buiten ging liggen. Ga ze zo uploaden.

Groetejs Anja

Anja

Hier zijn de foto's. Gelukkig is er op het eerste oog niet heel veel te zien. De rechtse kant is wel iets dikker dan de linkse.

Groetejs Anja

Romy

Wow Anja

Heftig! Ik zie Doggy en Pukkie zo in m'n hoofd die rotkat aanvallen  :o Zo levendig heb je het beschreven!
Nou die hondjes van je weten wel van zich af te bijten hoor, vooral Doggy dan, aangezien hij zoveel kleiner is!  :o

Gelukkig heb je de wond gevonden en ben je onmiddelijk met Pukkie naar de dierenarts geweest voor de nodige verzorging. Hij zal best snel genezen met al jullie goede zorgen.

Geef ze maar een dikke knuffel hoor, dat hebben ze wel verdiend na zo'n gevecht.

Ben je zelf al een beetje bekomen?

Ik zie dat je ondertussen foto's hebt gemaakt. Er is geen wond te zien op de foto. Maar gelukkig zo, hoe kleiner hoe beter! Blijkbaar zijn ze al terug op hun gemakkie, gelukkig!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

De wond zie je ook zo niet. De haartjes zitten er voor zeg maar. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. De kat heeft eerst gekrabt dat is gewoon een kras maar de DA zag ook dat ze was gebeten.

Als ik haar lip omhoog doe dan zie je het wel. Toen we bij de DA waren was het bloedden al gestopt. Ze doet er wel telkens over heen met haar tong maar dat was goed zei de DA.

Gelukkig valt het allemaal mee en zal het snel genezen zijn. Maar het is toch wel schrikken hoor. Ik ben inmiddels ook weer bekomen.

De doggies ook en nu liggen ze weer lekker naast me.

Groetejs Anja

Romy

Hoi Anja

Gelukkig maar is alles gewoon terug goed gekomen. Nu nog de wondjes genezen en het is helemaal achter de rug.

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Dat was schrikken zeg. Ja, kan me voorstellen dat P&D hun territorium verdedigen. Ik vind het heel moedig hoor.

Maar wat zullen zij en jullie geschrokken zijn.

Maar je hebt wel mooie foto's gemaakt, heb ervan genoten.

Deze vond ik heel mooi, Pukkie kijkt een beetje boos.  ;)

Groetjes

Mara

Bello

Zo zie je maar wat een waakhonden dat jullie hebben.

Het zijn terriers en die zijn keihard.

Eh de kat leeft dus nog??? benieuwd van wie hij is....

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi hoi

Pfoeeeee,wat zal jij daarna flink gebibberd hebben.  :-\
Het moet er toch wel erg heftig eraan toe gegaan zijn.
Gelukkig geen grote wonden.
Toch is het wel goed dat je naar de da bent geweest.
Die vervelende kattennagels kunnen toch behoorlijk wat bacterien hebben die infecties veroorzaken.

De doggies staan er iig er weer mooi op.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Coco en Chantal

Och arme Pukkie hoop dat je weer snel bent genezen, wat een rotzat zeg >:(

En super stoer dat kleine Doggy heeft meegeholpen met de kat te verjagen
;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Dank je wel allemaal voor de berichtjes.

Met Pukkie gaat het goed. Haar wonden zijn al zo goed als genezen. Alleen als ik per ongeluk over de plek aai dan wil ze nog wel eens grommen. Het zal dus nog wel zeer doen.

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja,

ik krijg 22 juli hier 2 hamsters ;D
mijn nichtje belde mij op dat ze vandaag 2 hamsters krijgt maar ze gaan straks op vakantie, of ik wel wil oppassen. haha natuurlijk wil ik dat. dus bij advies vraag ik jou even want ik heb totaal geen verstand van hamsters ;D het komt wel goed hoor, maarja je weet maar nooit he?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Wat leuk dat je 2 hamsterlogeetjes krijgt. Je vraagt maar als je iets wilt weten hoor. No problemo.

Groetejs Anja

Wilma1

Citaat van: Monky op 10 juni 2008, 15:36:56
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat katten en honden zo'n effect op elkaar hebben.

Dat hóeft niet altijd, wij hadden een ROTTWEILER en toen 5 katten. Vaak sliep er één of twee katten in de mand en Rocky wurmde zich er dan tussen  ;D

Ik vind het óók zielig voor de kat hoor  :-\ die zit niets vermoedend alleen maar voor een deur en wordt dan "aangevallen"  :o omdat hij daar gewoon even zit  :P Logisch dat ie wat terug doet en een kat heeft heel scherpe nagels en tanden, dus kan een hond flink verwonden  :-\

Onze Mickey weet daar álles van, is continue gewond aan zijn neus  ::) schroomt óók zéker niet iets terug te doen  :P

Ook nu komt hij zojuist binnen en .... ohhhh nee hè  :o er komt wéér een bult aan zijn andere oog opzetten  :o  ::) ::)

Ik geloof best dat Pukkie flink is geschrokken, maar die kat óók!! beiden zullen nu mss eerder opletten  ;)

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Ze zullen alledrie flink zijn geschrokken. Na deze aanvaring is Pukkie nog feller naar katten toe.
En die zitten hier nogal veel.

De wonden zijn goed genezen alleen Pukkie haar bek is nog steeds gevoelig.

Verder is alles goed goed met Pukkie en met Doggy ook.

Lisa is nu bezig met de kooi van de hamster en als de foto's zijn gelukt dan plaatst ze die hier ook.

Groetejs Anja