Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Hele leuke foto's zeg. Wat zijn het toch twee scheetjes.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel hoor.
2 deugnieten zijn het hoor. Ik kreeg ze toch niet terug in de kooi.

Groetjes anja

Silke *

Hoi Anja,

Allereerst wou ik zeggen dat het leuke foto's waren.
En tentweede, wat zijn dat mooitjes zeg, en zulke speciale kleuren, van mij is ze alleen geel met iets wit.

Erg mooie kanaries!

Groetjes
Silke

Anja

Hoi Silke,

Dank je wel voor je compliment.

Groetjes Anja

Anja

Ik heb juist nog een paar foto's gemaakt.

Yolie

Youpie

Samen

Lekker lui samen.

Doggy

Pukkie

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat leuke foto's heb je weer gemaakt.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Dank je wel. Vind die van Doggy erg lief.

Hoe is het met Oscar?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik moet nog een update over Oscar schrijven.  :-X :-[ :-\ Maar moet eerst bijlezen want heb echt veel te lezen.

Maar met Oscar gaat het nu na omstandigheden goed. Hij druppelt minder en plast ook veel beter. Ook zijn ontlasting is beter dus ik ben benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen bij de DA.

Bedankt dat je even vraagt hoe het met Oscar gaat. Hij ligt nu lekker op de bank te relaxen want de kleine meid is vandaag hier geweest.

mara

Anja

Hoi Eugenie,

Fijn dat het beter gaat met Oscar. Ik zal dinsdag voor hem duimen  oké.

Geef hem maar een hele dikke knuffel van me en 2 kleintjes van Pukkie en Doggy.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat zal ik doen als hij thuiskomt. Hij is even met pap (die nu ziek is) een blokje om en dan gaat hij weer lekker slapen maar zal eerst jullie knuffels overbrengen dan slaapt hij nog beter.

Dank je wel dat je voor hem wilt duimen. Ik meen dat hij om 11.30 naar de DA moet.

mara

Gerda

Hoi Anja,

Wat een lieve foto's!
Wat zijn het toch schatjes als ze slapen!  ;D ;D
Als ze wakker zijn waarschijnlijk ook wel  ;)

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Als ze wakker zijn zijn het idd ook schatjes maar als ze slapen dan zijn ze toch liever ;D ;D ;D ;D
Meestal dan want 's nachts is het wel eens grommen en mopperen naar elkaar want dan willen ze allebei dicht tegen mij aan liggen. Als dat niet lukt dan gaan ze maar boven op me liggen. Ben blij dat ik dan maar van die kleine hondjes heb en geen Deense Dog of zo ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Anja,

Of 2 van zulke  :o :o

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Dan kun je me bij elkaar vegen hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

15 november 2007, 23:37:25 #674 Last Edit: 15 november 2007, 23:39:14 by Wilma1
Ik scroll naar boven en dacht "hee er kijkt iemand mee  :D"....maar dat was IK ZELF  ::) ;D  Ik was uitgelogd inmiddels  ;D

Wat grappig de kanaries los vliegen en dapper hoor, dat doe ik dus niet, ik weet dat deze zóóóóóó snel zijn en ik de mogelijkste capriolen moet uithalen  :o ze erin te krijgen  ::) :P

Hoe'st met de hamsters ??? Ik was ze gisteren "kwijt"  :o  de huisjes waren leeg, waar ze steeds zaten  ??? onder de takken niet, onder de houtkrullen nergens.... ik begon toch wel te zweten, want weet dat ze zicht overal doorheen kunnen wringen en zich héél plat kunnen maken..

Na veel zoekwerk, met mijn hand door de kooi heen, besloot ik de kooi eraf te halen en geheel op onderzoek uit te gaan  :-\ komt er ineens 1 slaperig koppie omhoog kijken uit de schoen, waar ze dus nooít liggen  ::)

Ik voelde me helemaal gerust worden  ;D :D ;) ze kunnen zich echt goed opschuilen hoor  ;D

Maken ze bij jou ook bedjes in de huisjes etc. ??? Hier zijn het beste "matrassen" hoor met eroverheen iets wat op een dekbed lijkt..... allemaal uit de katoencocon vandaan  :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3