Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Yvette

Ii kreeg ook die gevoelens erbij dat je om die hele leuke foto's enorm moest

Bello

hihi

Denk nu net hoeveel je ze van een appel geeft, en hahaha
wat denk je van een wortel ;D ;D

Ja is ff wennen en weet je wat ze ook lekker vinden?
een spin of een sprinkhaan.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Citaat van: Rianne op 26 september 2007, 22:38:19
Hoi Anja,

ik kon het niet laten maar ik moest onwijs lachen bij het zien van de foto's van de hamster en het beschuit. ;D Als je eens na gaat denken, en het beschuit en de hamster eens terug beredeneert naar jezelf? Hoe groot zou zo'n beschuit dan zijn als jij hem op moest eten? ;D Enorm natuurlijk!
Geef liever kleine stukjes, het maagje van zo'n klein frummeltje is niet zo groot ;D

:o Ik zit ook mijn ógen uit te kijken zeg  :o dacht meteen "wat ben ik een kniert, hier krijgen ze nog minder dan 1/4e deel"  ;D

Als je zo doorgaat met voeren moeten ze binnen korte tijd een groot kamervoliere hoor  ::) :P ;D ;D ;D

Hallo vriendinnetjes  :D

Wij zijn Yoshi en Yodi en komen even kijken bij jullie  :D

en dít is ons huis  ;)

Wij zijn nu ff lopen in het radje en hebben zometeen veel werk te doen  ::) ....ons vrouwtje heeft de kooi verschoond  :-\ dus ons heerlijke bed ligt nu in de prullenbak  :o en moeten we weer een nieuw maken  ::) alles ligt klaar, dus we kunnen zo aan de slag  ;D
;) Yosi en Yodi

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Hoi Anja,

Wat een schatjes zijn het (die van jou ook hoor Wilma!).

Ik moest erg lachten om de beschuit reactie van Rianne. Ik zeg ook wel eens tegen Ronald als die de valkjes een stuk brood gaf: Als je dit vertaalt naar onze grootte moeten we een stuk brood op eten dat zo groot is als een tweepersoonsmatras  ;D ;D

Groetjes, Gerda

Anja

Hoi Yvette,

Vele met ons moeten er om lachen.

Hoi Dorothé,

Iek jakkes........sprinkhanen en spinnen. Zal best dat ze het lekker vinden maar ik moet er niet aan denken om ze dat te geven.

Hoi Yosi en Yodi,

Is het gelukt om een nieuw bedje te maken? Jullie hebben ook een heel mooi huisje zeg. Komen er bij jullie ook van die mega grote beesten in de kooi kijken?

Hoi Gerda,

Dank je wel. Ik heb er eigenlijk nooit op gelet tot dat Rianne er iets van heeft gezegd. Ik ben altijd maar bang dat ze honger hebben ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Hoe is het vandaag met de dames? En natuurlijk met Doggy en Pukkie?

Mara

Anja

Hoi Mara,

Doggy is de waakhond van de hamsters. Als de hamsters maar 1 geluidje durven te maken dan zit ze gelijk bij de kooi.

Pukkie drinkt de laatste dagen echt kei veel en dat lijkt me niet echt goed.

Met de hamsters gaat het ook goed. Ze hebben net een zuivere kooi gekregen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Die Doggy toch. Die zal zeker weinig rust krijgen 's avonds.  ;) En inderdaad, veel drinken klinkt niet echt goed. Misschien is het gewoon een dag waarop ze veel drinkt....

Oscar ligt nu lekker op de bank, de kleine meid is weer naar huis... Morgen komt ze gezellig weer met het klusteam  ;D. Ze heeft vandaag ijs gehad  :-X. Samen met Oscar.

Sorry voor het even off topic gaan...De foto's van de hamsters zijn ook heel erg leuk hoor. Als ik hamster was dan wist ik wel wie ik uit zou kiezen als ik mocht kiezen. Of jij of Wilma.  ;D

Liefs

mara

Wilma1

Pssssttttt Anja, volgens mij gaan we mensen aansteken met het HAMSTERvisrus

Zo'n klein wit bakje heb ik in het rood, gevuld met hamstersnoep  ;D

Vind jij het ook leuk, zo af en toe in die kooi te "rommelen" dan komen ze nieuwsgierig kijken, eerst met neusjes en dan de rest  ;D en dan kan ik ze aaien of geeft ze iets uit mijn hand te eten e dan pakken ze soms aan, als het lekker is  ::) :P
:P Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Hamstertjes vind ik wel heeeeeeeele leuke beestjes om te zien.
Maar neeeeeeeee,hier komen geen hammies meer.  :P ;D
Ik bekijk jullie hamstertjes wel zo op z'n tijd.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

Ik ben er al achter wat het is. Ik denk de nieuwe brokken dat ze daar meer van gaat drinken.

Hoi Wilma,

Dat denk ik ook. Gaan wij samen een forum voor hamsters beginnen.

Ik vind dat ook geweldig ja........even storen...en die koppies dan.

Ik heb nu een paar hondebrokjes in de kooi gedaan. Ik heb ergens gelezen dta dat goed is. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.

Hoi Yvonne,

Kijken mag hoor en voor je het weet ben je besmet ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat zou wel eens goed kunnen ja, want sommige brokken zijn droger en bevatten soms ook meer zout.

Mara

Anja

Hoi Mara,

In deze brokken zit niet meer zout want daar heb ik op gelet. Ze zullen wat droger zijn denk ik.

Hoi Wilma,

Ik heb het gevonden kijk maar.

Hamsters zijn geen vegetariërs. Dierlijke eiwitten zijn absoluut noodzakelijk! Het zit in goed voer, maar extra bijvoeren kan ook. Meelwormen, hondenbrokken (beter dan kattenbrokken, want die zijn zouter), stukjes echt ei (gekookt, eiwit), echt vlees en vis. Ook in erwten en tahoe/tofu zitten veel eiwitten, kan ook, maar is niet dierlijk. Er is discussie over zuivel (yoghurt, kwark, pap), omdat het niet duidelijk is of hamsters lactose goed verteren. Brinta, aangemaakt met water en (katten-)melk, is een goede manier om jonge, zieke en drachtige hamsters bij te voeren, maar is verder niet nodig en te zacht. Geen rauw ei of kip, want ook hamsters zijn gevoelig voor salmonella. Ook liever geen kaas, dat is te zout.

Groetjes Anja

Wilma1

:o Ohhh DAT IS BEST VEEL WAT ZE MOGEN  ::) :P Wist ik niet eens  :) enkel met al dat verse voer moet je elke dag goed de kooi "uitspitten"anders bederft het, want ze kunnen het goed verstoppen.

Ooit zijn mijn 3 muisjes, toen ik 12 was, dood gegaan  :-\ ze kregen soms een beetje leverpastei en hadden dat verstopt...ik dacht dat het op was en een paar dagen later waren ze alle drie dood...pappa, mamma en baby muis....tranen met tuiten heb ik toen gehuild  :'(

Ik ben dus voorzichtig met dat soort voer nu  :-\

;) W

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

hier staat nog veel meer.

http://www.dehamster.nl/eten.html

Wat zul jij verdriet gehad hebben zeg.

Groetjes Anja