Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Wat fijn dat jullie het niet meer koud hebben gehad vannacht. En ik zal zeker vrouwtje een dikke knuffel geven, want ze is ook verdrietig. Heb vanmorgen een half uur bij haar op de bank gelegen, even wat troost gegeven.

Oscar

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Hoe is het bij jullie? Moest jullie even zoeken want jullie waren aan het afzakken. Met mij gaat het wel goed.

Moest woensdag heel lang alleen blijven en heb 's avonds ook nog over moeten geven  :'(. Maar nu gaat alles goed hoor. Ik heb visite van Pukkie, het konijn. Goh Pukkie, hier loopt nu ook een Pukkie rond.

Heb ik jullie al verteld dat Boris een nieuw huisje heeft? En als het goed gaat wordt hij zondag al opgehaald. Ik zal hem wel heel erg missen hoor.

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Ja fijn voor Boris hè.

Och was je ziek. Hoe kwam het? door dat je lang alleen hebt gezeten misschien?

Hihihihihi Pukkie het konijn. Als ik goed heb gezien is jullie Pukkie groter als mijn Pukkie.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik denk dat ik iets verkeerds had gegeten, maar zeker weten doe ik het niet. Wil natuurlijk niet zo lang alleen blijven. Toen ik ziek was kreeg ik heel veel liefde. Maar gelukkig gaan baasje en vrouwtje zelden zo lang weg zonder dat er iemand thuis is.

Ja, onze Pukkie weegt iets van 5 kilo en krijgt medicijnen voor een hond..... ;D Als hij ziek is...

Mara

Anja

Nou dan is onze Pukkie iets zwaarder. Zij weegt 5.5 kilo.
Dat kan dat ze honden medicijnen krijgt.

Fijn dat je weer beter bent en dat je alle liefde krijgt. Dat is wel fijn hè.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat is zeker fijn. Maar nu moet ik dat delen met Pukkie. Maar ach, dat is weer eens wat anders dan een baby'tje die me aan de haren trekt. Ik heb gewoon lekker de bank voor mezelf.  ;D

Misschien is Pukkie hier nu wel wat zwaarder geworden, dat was ongeveer een jaar of iets meer geleden. Toen had hij/ zij iets aan haar/ zijn oren. Weet even niet meer of het een hij of een zij is....Maakt ook niet uit...Het ruikt hier wel lekker naar hooi.

Oscar

Anja

Ik moet er altijd verschrikkelijk van niezen van de  geur van hooi en stro. Heb jij geen last van  hè  ;) ;)

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Daar heb ik geen last van. Ow heerlijk hoor, zo lekker languit op de bank....er is alleen voetbal op.... :-X

Mara zit op youtube en is naar Burning Heart aan het luisteren...ken je dat? Ze noemt dat jeugdsentiment.... :-X

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Is dat van Vandenbergh uit de jaren 80? Een beetje een rocknummer.
Wij zitten CSI te kijken.

Groetjes Anja

Mara

HoI Anja

Wij gaan nu ook CSI Miami kijken. Het lijkt me geen herhaling, maar goed...ik weet het natuurlijk niet. Ik kijk die meestal niet....

Maar nu komt Mara lekker op de bank bij me zitten, en dat houdt in, aaien!!!  ;D

Tot morgen Anja, geef je Doggy en Pukkie een dikke knuffel van me?

Oscar

Anja

Tot morgen Oscar en je krijgt 2 dikke knuffels terug.
Wat zal jij nu genieten op de bank.

Groetjes Anja

aaltjen

anja wat heb ij een leukle hond die van mij moest ik  in laten slapen   wat mist ik die hond  maar ik wou wil een dier in huis  en wat heb ik nu  poety  het mooi is er van als ik huis kom  word  die helmaal gek in de kooi  groetje aaltjen

mooi he

Anja

Hoi Aaltjen,

Dank je wel. Wat erg dat jij je hondje in moest laten slapen. Ik weet wat het is want ook ik heb een hondje in moeten laten slapen. En zij was pas 5 jaar.

Groetjes Anja

Anja

Hoi allemaal,

Moet je zien wat er nu weer voor iets raars bij ons in huis rondloopt.

Groetjes Doggy en Pukkie

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Wat zie ik hier nu? Een hamstertje? Wat leuk zeg. Vrouwtje Mara vertelde er al iets over jah, dat Lisa een hamster had gekocht. En wat vinden jullie er van?

Oscar