Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

kimmie

Heey Anja,

Wat erg dat Daisy zo jong is overleden...
Ze was heel mooi...!!

Heey Oscar,

Ik houd persoonlijk niet zo van andere honden...
Ik ben met 8 weken heel ziek geweest...
Ik heb op het randje gelegen...
Daarom ken ik geen andere honden, en ben ik daar een beetje bang voor al laat ik dat natuurlijk niet merken :D

Bailey is een allemans vriend...
Die wilt wel een keer met zijn alle spelen...!!

Pootje van ons
Groetjes Kim, Karel en Lady

Mara

Hoi Baco

Dat is jammer om te horen, maar voor mij hoef je niet bang te zijn. Ik kan met de meeste andere honden goed overweg.

Pukkie, Doggy,

Ik heb een hele mooie foto die ik met jullie wil delen.

Oscar en Mara

Anja

Hoi Oscar,

Dat noem ik nou nog eens een super mooie foto. Wij zijn heel blij dat je die met ons wil delen. Mogen wij vragen wie dat mensje is op de foto?
Als jij al zo lief bent voor kleine mensjes dan zijn wij ook niet meer bang van je.

Groetjes Pukkie en Doggy.

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Dat is dus Ivanka, ze noemen me ook soms hier ome Oscar. En daar ben ik natuurlijk heel trots op. Ik vind kleine mensjes erg lief, heb zelfs al een keertje een kindje over zijn angst voor honden geholpen. Dat kindje was bang voor hondjes maar durfde me wel te aaien. En nu komt dat kindje me vaker aaien, maar ze vragen het wel altijd of ze mogen aaien, ik ben ook zo groot.

Ben blij dat jullie niet meer zo bang voor me zijn. Die foto is het bewijs dat ik een goedzak ben!  ;)

Oscar

kimmie

Heey Oscar,

Wat mag jij op een mooi kindje passen...!!
Is dat Ivanka? Daar hebben wij al veel over gehoord...
Wat is ze mooi :-*

Oscar jij bent wel lief voor andere honden, maar sommige hier in de buurt niet...
Ik ben al 2 keer aangevallen terwijl ik gewoon moest plassen...
Dus hun helpen mij niet echt...
Vorige zomer ging ik wel los mee naar het bos...
Toen kwamen er nog meer boxers...
Dat was super gezellig...
Niet 1 grom gehoord, van ons allemaal niet...
Baasje was heel blij...
Ik kan het ook gerust wel ::)

Pootje van Baco

Bello

Ha Doggy en Pukkie,

Wij komen hier ook ff neuzen, gezellie hoor met al die hondjes
(okee Oscar en andere grote honden) en honden.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Ome Oscar,

Wij zijn erg trots op je dat je een kindje over de angst voor honden heen hebt geholpen.

Hoi Petra,

Wat erg dood gebeten worden door een andere hond.

Hoi Dorothé,

Dat vinden wij erg gezellig hoor. Kom je nog eens vaker langs?

Wij hebben vanmiddag lekker liggen luieren kijk maar eens.

Pukkie

Doggy met haar nieuwe slaapbeer.

Mara

Hoi Baco

Wat gemeen dat ze je gewoon aanvallen. Hier heb je ook van die gemene honden maar baasje let goed op ons. Meestal zijn de mensen bang voor ons want wij gaan wel eens met Boris, een andere bouvier wandelen. Ik zal daar eens een foto van plaatsen.

Hoi Petra,

Ik vind het echt erg dat jouw hondje is doodgebeten door een andere hond....

Hoi Pukkie en Doggy

Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik wat over mijn avonturen hier vertel? Hoop het niet... :-[

En wat mooie foto's van jullie terwijl jullie aan het luieren zijn.

Nou nou, er is eerste hulp bij het opvoeden van honden op. Dat hebben wij toch echt niet nodig!!!

Oscar

*Petra*

Hoi Mara,

Dat, van ons hondje, is al hhmmm ik denk 20 jaar geleden.
Het hondje was bij ons, toen ik nog thuis woonde.
Ik was een jaar of zestien, en had andere dingen aan mijn hoofd, maar het blijft zielig natuurlijk!

Groetjes Petra. 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Oscar,

Je mag hier net zoveel vertellen als je wilt hoor. Dat vinden wij helemaal niet erg.
Dat vinden we zelfs leuk hoor.

Hoi Baco,

Terwijl je zit te plassen wordt je aangevallen door een andere hond. Wat moet jij geschrokken zijn. Geen wonder je bang bent voor andere honden dat zou ik ook zijn hoor.

carco

Hallo daar ;D

Wat een stelletje luilakken zijn jullie zeg, dat ben ik nou nooit :P :-[
Ik heet Brutus (staat ook in de handtekening van het vrouwtje ,kijk maar eens) en ik ben gekruist met een malteser.
Gelukkig heb ik nog nooit gekke dingen mee gemaakt met andere honden die lelijk doen tegen me, dat lijkt me heel eng :'(

Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!

kimmie

10 februari 2007, 21:31:35 #41 Last Edit: 10 februari 2007, 21:36:04 by kimmie
Hallo allemaal,

De baasjes zitten nu allemaal AZ te kijken dus kan ik even achter de laptop...

Oscar, Wij zijn ook heel blij dat ons baasje oplet...
Zij waarschuwt andere mensen altijd als ze te dichtbij komen met de honden...
Baco is zo bang dat hij van zich af bijt...
Hij wilt heel graag spelen, maar blijft bang...

Doggy en Pukkie,
Dit is eigenlijk jullie dagboek en nu komen wij vertellen wat wij meemaken...
Wat hebben jullie mooie knuffels gekregen van het baasje...
Wij mogen die niet, die maken wij toch stuk zegt vrouwtje...

Wij blijven lezen wat jullie allemaal meemaken...

Brutus,
Wat ben jij mooi  ::)

Pootje van Bailey

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel hoor, maar hier regent het en aangezien ik nog niet naar de kapper ben geweest droogt mijn haar nu heel moeilijk. Maar ach, ik lig nu lekker op de bank. Ik baal er wel van dat we eigenlijk niet kunnen gaan wandelen....

Ik wil jullie even voorstellen aan Boris, mijn grote, zwarte vriend.

Ik denk dat jullie hem ook wel aardig vinden.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Brutus,

Ja we hadden het gezien en we hebben ook in jou boekje gelezen(en geschreven).
Luieren op z'n tijd vinden wij heerlijk maar spelen ook hoor.

Hoi Baco en Baily,

Jullie mogen hier ook vanalles vertellen hoor. Dat vinden wij wel leuk.

Hoi Oscar,

Wow je vriend is net zo groot als jij bent. Maar hij lijkt ons wel net zo lief als jij. Hallo Boris welkom in ons dagboekje. Kom je nog eens vaker met Oscar mee?

Ik (Doggy) heb om 5.30 uur het vrouwtje wakker gemaakt. Ik moest zonodig en ik wilde het niet op bed doen. Ze heeft me gelukkig buiten gelaten en daar kon ik mijn behoefte doen. Toen regende het niet. Toen we om 9.30 uur op stonden en ik naar buiten moest toen kwam er vanalles uit de lucht vallen en daar werd ik zo nat van. Helemaal niet leuk en eigenlijk wil ik niet meer naar buiten. Het vrouwtje zet me dan gewoon buiten en als ik binnen kom dan droogt ze me af met een speciale honden handdoek. Ook heb ik een kruikje gekregen omdat ik het zo koud had.

Groetjes Pukkie en Doggy

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Bah he, die nattigheid. Ik vind het ook niet fijn, brrr, en het duurt zo lang voordat ik droog ben.

Boris is mijn beste maatje, hij is 8 jaar oud en heeft de energie van een puppy. Echt waar, hij kan spelen en rennen en trekken aan de riem...*zucht*. Baasje heeft altijd de handen vol aan Boris. Boris woont niet bij ons maar we gaan dagelijks met hem wandelen omdat zijn vrouwtje ziek is en hem niet meer kan hanteren met wandelen maar ze wilt hem ook niet wegdoen. En ik vind het fijn om met Boris te gaan wandelen.

Tot gauw.

Pootjes van Oscar en Boris