Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Ik moet jullie nog wat vertellen....Ik ben gisteren naar de dokter geweest en nu blijkt dat ik artrose heb.  :(. En ik heb dus regelmatig pijn....

Oscar

Anja

Hoi Allemaal,

Ik heb nog wat foto's.

ik wil ook mee kijken.

Kijk onder zijn mijn tandjes eruit.

Even vlooien

Waarom loop je nu weg?

Samen spelen.

Weg ik wil alleen spelen.

Het spijt me. Kusje?

Oké het is je vergeven.

Pukkie is zojuist van de rugleuning van de bank af gevallen. Een flinke smak heeft ze gemaakt en ze kwam bibberend bij me zitten.
Ze heeft pijn aan de rechterzijkant alleen als ik dat aanraak. Ze loopt wel gewoon en ze kan met moeite op de bank springen.
we houden haar goed in de gaten.

Groetjes Anja

Mico

Hoi Anja...

Dat zijn weer hele mooie foto's van je hondjes..maar jeetje wat zielig voor Pukkie  :'(
Je kan hem inderdaad beter wel goed in de gaten houden want je weet maar nooit. Ik hoop dat het allemaal meevalt met Pukkie.

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Oscar,

Wat vervelend voor je zeg. Krijg je ook medicijnen voor de pijn? Wat is het vooruitzicht? Doe je wel rustig aan?
Heel veel sterkte en een dikke (maar voorzichtige) knuffel van Doggy en Pukkie.

Hoi Miranda en Corine,

Ja zielig hoor. Ze ligt nu heel zielig naast me. Of ze weet dat ik over haar aan het praten ben.
Dank je wel voor het compliment.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Pukkie toch, wat lees ik nu, ben jij gevallen? Dat is niet zo mooi hoor! Wel voorzichtig zijn.

De prognose, geen idee, ze hopen dat het blijft stilstaan nu. En dat hopen wij natuurlijk ook. En pijnstillers, ja die moet ik nu innemen. Maar het komt wel goed denken we dan!

Dikke poot

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Hoe is het nu met je? Met Pukkie gaat het goed. Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden.

Groetjes Anja

Riny

Hoy Anja
Gelukkig heeft Pukkie er niets aan overgehouden.
Hopelijk heeft hij er mee geleerd om beter op te passen.
Hoe gedraagt hij zich als de valkjes los vliegen?
Groetjes Riny

Anja

Hoi Riny,

Pukkie gedraagt zich erg netjes als de valkjes los zijn. We laten ze natuurlijk niet zonder toezicht. Je weet het maar nooit.
Toen we vanavond aan het eten waren aten Pukkie en Yara om de beurt uit de hondenbak.

Doggy gedraagt zich ook steeds beter naar de valkjes toe. Ze lopen nu weer wat meer rond alsof ze er aan gewend zijn. Ooit wil ze spelen met de valkjes en dan roep ik Foei en dan weet ze dat ze moet stoppen hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Doggy en Pukkie en natuurlijk Anja

Met mij gaat het nu wel weer een beetje. Ik kreeg iets voor de botten sterker te maken maar daar werd ik zo ziek van, mijn baasjes geven het me niet meer. Ik mis mijn lange wandelingen.  :-[

Maar verder gaat het wel goed.

Dus Pukkie heeft er niets aan overgehouden? Nou, dat is mooi zeg!

Dikke poot

Oscar

Anja

Hoi Oscar en Mara,

Is er geen vervangend medicijn voor het medicijn waar je nu ziek van wordt? (kromme zin zeg)
Maar dan liever wat korte wandelingetjes dan helemaal geen meer of een lange wandeling met een hele hoop last en pijn.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Doggy en Pukkie

Tja, dan gaan we maar wat vaker korte wandelingen maken. Het komt wel goed hoop ik hoor, ik weet dat ze er weinig aan kunnen doen maar goed, we maken er het beste van.

Pootje

Oscar

Riny

Hoy Mara
Moet je het medicijn ook niet wat meer tijd geven?
Soms hebben ze er alleen in het begin last van.
En een lange wandeling met veel pijn, is ook niet altijd even leuk.
Groetjes Riny

Mara

Hoi Riny

Het was niet mijn beslissing om er mee te stoppen, maar Oscar reageert niet zo goed op medicatie. Ze hebben ook nog wat anders en dat gaan we dus ook proberen. En anders zijn er ook nog genoeg andere mogelijkheden. Er is beslist iets op te vinden hoor!

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik hoop dat jullie snel het juiste medicijn hebben.

Veel sterkte.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Het is geen medicijn maar een voedingssuplement, ik dacht dat ik dat had aangegeven  :-\. Maar gelukkig kan hij de medicijnen wel verdragen, en hij eet ze ook nog zonder er kaas om heen te doen.

mara