Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Wilma,

Ben blij dat ik dat niet meemaak zeg. Je zou thuiskomen en je mooie bank zo aantreffen.

Om half 7 gaan we naar de dierenarts. Doggy moet haar laatste enting en dan mag ze mee wandelen. Ik ben ook erg benieuwd wat ze nu weegt. De vorige keer was het 1 kilo en 5 gram. Ze moet toch wel aangekomen zijn. Ik schat dat ze 1 kilo en 500 gram is.
Ik laat jullie weten hoe het gegaan is.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Ik wou net zeggen, zoiets doen Pukkie en Doggy niet. Daar zijn ze veel te lief voor..

Mara

Anja

Hoi Mara,

Nee dat doen ze niet. Daar heb je gelijk in.

Bij de DA was alles goed. Doggy heeft haar laatste enting gehad en weegt 1.5 kilo. Eind deze maand zal ze gaan wisselen met de tandjes. Verder zag ze er prima uit.
Pukkie is te dik en moet gaan lijnen. Denk dat ik Sonja er maar bij haal  :o :o ;D ;D
Ze eet namelijk de puppie voeding op en daardoor wordt ze zo zwaar. Je mag de ribben nog voelen (ze mogen niet uitsteken) en bij Pukkie voel je absoluut geen ribben meer. Dat is allemaal spek  ;D ;D
Ze weegt ruim 5.5 kilo en dat was toch wel aan de zware kant.

Groetjes Anja

Riny

Hoy Pukkie
Wat lees ik nu dan van jou, eet jij het eten van Doggy op?
Dan ben je het ook wel een klein beetje zelf schuld dat je nu op dieet moet.
Zeg maar tegen je vrouwtje dat ze Sonja Bakker maar mooi buiten de deur moet houden.
Ze kan veel beter Doggy het eten geven als jij buiten bent, of in een ander vertrek.
En als je dan nog heel veel honger hebt moet je vrouwtje je maar snijbonen geven.
Die zijn heel goed voor hondjes die moeten lijnen.
dag Pukkie veel sterkte gewenst van
Riny (die ook moet lijnen)

Anja

Hoi Riny,

Je advies ga ik meteen opvolgen. De snijbonen geef je die rauw of moet ik die eerst koken?

Nou het gaat niet zozeer over het eten maar de brokjes. Pukkie eet de puppie brokjes van Doggy op terwijl ze zelf toch ook brokjes krijgt. De brokjes van Doggy die staan er de gehele dag. Misschien dat ik dat ook niet moet doen en de brokjes weg moet halen. Maar dan ben ik weer bang dat Doggy te weinig binnen krijgt.

Groetjes Anja

Riny

Hoy Anja
Die snijbonen kun je zo uit blik geven.
Die tip heb ik gekregen van een bevriende dierenarts.
Ik moest toen wel minder hondebrokken gaan geven , en om de hond het idee te geven ,dat hij toch zijn buikje vol kon eten, ook snijbonen geven.
Groetjes Riny

Anja

Hoi Riny,

Ik ben meteen snijbonen gaan kopen. Nou hoop ik wel dat ze die lust. Zo niet dan lust ik ze wel dus ze gaan toch wel op.

Nog bedankt voor de tip Riny.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Pukkie,

Wat lees ik hier nu?! Eet jij de brokjes van Doggy op. Dat is wel niet zo lief he!

Groejtes

Oscar

Doggy,

Je bent al mooi groot aan het worden!

Anja

Maar ze zijn zo lekker  ;D ;D ;D

Pootje van Pukkie

Bello

Hoi Anja,

Specieboontjes gaat ook!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Ooh dank je wel voor de tip. Die ga ik ook toepassen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Pukkie en Doggy,

Liefs

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Wat lig jij lekker in het zonnetje te luieren. Wij zijn vanmiddag gaan wandelen en ver. Pfoe pfoe ik met mijn kleine pootjes. Maar ik heb helemaal alles gelopen voor de eerste keer knap hè. Daarna heb ik wel geslapen want ik was toch moe.

Groetjes Doggy en Pukkie.

Mara

Hoi Doggy

Ik ben heel trots op je dat je zover gelopen hebt, en echt helemaal. Jij met je kleine pootjes. Die foto's heeft Mara vanmorgen gemaakt. Vanmiddag was Mara naar de verjaardag van haar broer. Dus ik heb lekker de hele middag mogen luieren. Is best wel eens lekker.

Hoi Pukkie

Heb jij ook lekker gewandeld?

Oscar

Anja

Hoi Oscar,

Ja ik heb ook fijn gewandeld. Ik moet nu verplicht mee van de vrouw. Moet meer lichaamsbeweging krijgen want ze vind me te zwaar.

Groetjes Pukkie.