Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Romy

Hoi Anja

Oh ja, nu begrijp ik het.
Ik vind het trouwens ontzettend leuk om te zien dat ie dingen vastneemt met z'n pootje  :D

Groetjes
Romy

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Romy,

Dat is ook leuk. Hij pakt het aan met zijn snavel en dan houdt hij het in zijn pootje. Echt grappig.

Hoi Caroline,

Dank je wel.

Coco gaat elke avond mee douchen en dat vindt hij geweldig. Net is hij ook mee geweest en toen leek het of hij over moest geven. Ik denk dat hij eten op wilde geven om te gaan voeren. Gekke kip. Morgenvroeg mag hij weer met de valkjes mee gaan douchen.

Hij heeft afgelopen week een nieuwe standaard gekregen en speelgoed. Hij is er erg blij mee. Alleen van zijn nieuwe speelgoed in de kooi is hij bang ;D ;D ;D

Liefs,

Anja

Anja

Anja

Romy

Hoi Anja

Coco is echt heel bijzonder  :D Zo lief dat ie is dat ie voer wou opgeven voor jou  :D En hij wordt lekker verwend zie ik  ;)

Groetjes
Romy

Caroline

SUper!!!!

EN wat een mooie standaard.  :o

Het opgeven van eten, deed hij dat niet ook voor zijn plastic nepvogelvriendinnetje?? Is die meeverhuisd of woont die nog bij Piet.

Ik blijf het geweldig vinden dat Coco bij jullie is.

FIjne dagen, probeer een beetje te genieten.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hey Anja

Wat prachtige foto's zeg en wat is Coco een lieverd zeg. En dan een dergelijke prachtige standaard gekregen!

Mara

Anja

Hoi Romy,

Hij is een schat hoor en ik mag er alles mee. Ik mag zijn vleugels uit rekken om te kijken, ik heb hem zelfs net op zijn rug mogen leggen.

Hoi Caroline,

Dank je wel. Die heb ik op internet besteld bij de Dierenvilla. Het opgeven van voer deed hij voorheen bij Wilma ook. Zijn plastic vriendinnetje is niet mee gekomen. Ik hou het gewoon in de gaten.
Wij vinden het ook geweldig dat hij hier is. En hij kan goed met de valkjes over weg.

Hoi Eugenie,

Dank je wel. Hij moet wel wennen aan de standaard maar dat gaat steeds beter.

Coco heeft vanmorgen met 2 van de 4 valkjes gedoucht. Als ik met hem de badkamer in loopt dan wil hij uit zich zelf al op het zeepbakje gaan zitten :D :D :D :D

Foto's volgen nog.

Liefs,

Anja

Lisa

Hoi Allemaal,

Even een klein updateje over Zippy en Zoowy mijn hamstertjes ::)

Gisteren vroeg ik aan mama of ze Zoowy [de witte hamster] nog ooit had gezien/gehoort. Mama zo nee niet dat ik weet. Gingen we kijken ze leeft nog wel maar is heel mager aan het worden. Ze slaapt ook heel veel. Tegenover Zippy is Zoowy best mager. Normaal voel je een klein beetje de botjes maar bij Zoowy zag je ze ook een klein beetje. :'( Dus nu denken we het niet meer zo lang duurt voor Zoowy. :'( Zelf weet ik ook niet hoe oud ze zijn of hoe oud ze waren toen ik ze kocht!

:-* Lisa

Mara

Hey Lisa

Ach wat verdrietig zeg....Sterkte met Zoowy!

Mara

Caroline

Arme Zoowy  :'( :'(

Sterkte meis.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Zoowy is er nog steeds. We controleren maar elke dag of ze nog leeft. Arm ding.

Hier de foto's van gisteren en vandaag.

Anja