28 april 2024, 23:16:10

2 bevruchte eitjes

Gestart door dragon-fire, 6 februari 2007, 18:32:54

« vorige - volgende »

Rianne

Ik denk dat dit jong nog wel een paar dagen had gemoeten, ik schat een dag of 5.
Om te weten of het andere kuiken nog leeft, kun je in het donker gaan schouwen en heel goed kijken of je iets ziet bewegen. Houd het ei dan wel stil.

Ik heb zelf ook wel eens een ei open gemaakt. Het jong was klaar, maar is om onbekende reden niet uit het ei gekomen. :-\ Het was niet eens aangepikt.

dragon-fire

ja kleine he dacht ik ook en dan zijn de eitjes er al vanaf begin jan en ze is gelijk toen er op gaan broeden of het is het jongste ei geweest ze zit er nog niet op en ze zijn ook niet meer vijandig ??? zijn allemaal geen goede tekenen he .

het enige wat ze doet is veel eten hahahaha

gr natas

Rianne

De eitjes zijn van begin januari? Ow, dan wordt het een ander verhaal... Dan zijn ze nu al zo'n 45 - 50 dagen oud. Nee dan wordt dat niks meer. :-\

dragon-fire

jan ?? ow schit hahaha nee ze zijn sorry van begin feb op de 6de dacht ik al dat ze 5 a 7 dagen waren sorry :(

dragon-fire

ze is er weer op ow ow zal het nog goed komen met de andere twee ??? duimen jullie mee ?

gr natas

Rianne


dragon-fire

hai daar ben ik weer


dank je wel kleine was ziek

maar we hebben nog even gekeken het jongste ei daar zit leven in jes !!! we zagen het bewegen net dat andere ei ziet er trobel uit van binnen zag  niks bewegen en de grote is denk ik  zelfde hebleven maar ik laat het erbij liggen als extra warmte .

nou ik hoop maar dat het uitkomen goed zal gaan maar waneer dat dan zal zijn ? ik denk dus volgende week

tot snel enne ze hebben het weer gedaan ook dus ik denk dat er meer eitjes gaan komen :)

gr natas