NIEUW BOEK OVER VALKPARKIETEN!

Gestart door Peter, 4 februari 2007, 22:33:44

« vorige - volgende »

Peter

In 1994 is er een boek verschenen over valkparkieten in de reeks 'A guide to... Cockatiels and their mutations'. Een Engelstalig boek uitgegeven door ABK in Australië. Helaas Engelstalig en daardoor voor veel mensen ongeschikt.

Nu wordt er onderzoekje gestart om een indicatie kunnen lrijgen over de prijs die zij voor een dergelijk boek willen betalen, het vertalen van zo'n boek kan namelijk behoorlijk oplopen.

Dus zou je zo'n boek kopen? Zo ja hoeveel zou je betalen voor zo'n boek?

Groeten,
Peter

Rianne

Hoi,

ik mag aannemen dat het boek dan meteen wordt geupdate, met bijv de nieuwe benamingen en met nieuwe mutaties sinds 1994?

Inger m

Hoi,
Ik heb zelf geen problemen met engels en diverse engelse boeken in de kast staan, waaronder het genoemde boek. Voor mij heeft een Nederlandse vertaling geen meerwaarde, maar ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen wel het geval is.

Het is zeker een interessant boek, maar zoals Rianne zegt moet er wel gebruik gemaakt gaan worden van de meest recente informatie.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Andrea

Hoi,

Ik heb zelf al behoorlijk wat boeken over valkparkieten, ook engelstalige. Het boek in kwestie heb ik nog niet, maar omdat ik geen moeite met engels heb, maakt voor mij een vertaling niet veel verschil. Als de vertaling zou worden aangevult met de meest recente informatie, dan zou ik wel voorkeur daarvoor hebben.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle