7 mei 2025, 20:34:56

kunnen ze het straks wel goed vinden?

Gestart door Karin, 21 augustus 2003, 20:18:30

« vorige - volgende »

Karin

Hallo allemaal

Een klein probleempje waar ik zelf niet helemaal uit kom:

Ik heb Tim nu bijna een jaar. Sinds een maand of vier heb ik nu een Lutino erbij. Ik vond dat Tim een maatje verdiende.
Dat pakte (tot nu toe) heel anders uit. Melyn (de Lutino) is Tim volledig de baas. Beide valkjes zijn handtam.
Ze zitten nu toch echt al drie maanden bij elkaar in de kooi, maar Melyn wil niks van Tim weten en jaagt hem steeds weg.
ik vind het zo jammer. Ik wil erg graag dat ze vriendjes worden, maar gaat dat ooit nog gebeuren?????
Ik weet zeker dat Tim een mannetje is; Melyn weet ik niet zeker, maar omdat ze een stuk rustiger is dan Tim en minder geluidjes maakt denk ik dat ze een popje is.

Ik heb erover zitten denken om Melyn aan mijn moeder te geven en voor Tim een ander vriendinnetje te zoeken, maar dat klinkt ook niet echt als een goede oplossing. bovendien wil ik Melyn natuurlijk ook niet kwijt.
Nog een valk erbij wil mijn man niet... :-/

Wat denken jullie?
bedankt alvast

Karin

Skippy

Hoi Karin

Met mijn valkje en die van mn buurmeid (Esmeralda ook wel bekent van het forum) ging het precies zo.Maar na een poosje zijn ze toch wel aan elkaar gewent geraakt.Fluiten elkaars deuntje en vliegen samen rond.Terwijl eerst ze van elke beweging die de ander maakten schrokken.Nu kunnen ze het heel goed vinden...

Houd moed en succes!

Skippy