De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Bonnie,
Aaaaaaaaah mooiiii en liefffffffffff :-* :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Saar op 30 september 2007, 01:07:53
Het worden volgens mij hele mooie valkjes :D
Groetjes Saar :)


Echt wel  :D

Citaat van: Anke (til) op 30 september 2007, 16:22:03
Hoi Bonnie,
Aaaaaaaaah mooiiii en liefffffffffff :-* :-* :-*
Groetjes Anke


Lief he :)





Jong 1 van Pim en Roos laat wat veeruiteinden zien, geen parels en geen cinnamon, dat zou dus een man moeten zijn. Van de 3 bontjes is deze het meest getekend, hij heeft alleen een bonte staartpen en op 1 vleugel een enkele losse bonte veer. De tekening is niet helemaal symetrisch maar wordt zo te zien wel erg mooi.

Jong 2 van Pim en Roos is het nog te vroeg er wat van te zeggen. Nog een dag of vijf dan zou er iets duidelijk moeten kunnen worden. Wel kan ik zien dat hier een paar bonte veertjes onder de vleugels verschijnen en het krijgt een stuk of 2 a 3 bonte staartpennen. De tekening op de schouders is bij deze echter wel heel mooi en zit alleen daar.

Jong 3 van Qapo en Ino zou ook een man moeten zijn. Dit wordt eveneens een prachtige valk en bijna het evenbeeld van zijn papa Quapo.

Het wildkleurtje en het witmaskertje worden erg donker terwijl de witmasker een wit achterhoofd krijg. Dat wordt dus super grappig want dadelijk heb je, na de rui, een donkergrijze man met een witte kop :)

Het opaline cinnamon popje wordt prachtig, super veel parels krijgt ze. Wat is dat toch een schitterende mutatie.  :)

•=Bonnie=•


Ik kan me vergissen maar het lijkt er op dat jong 2 van Pim & Roos opaline wordt :) Dat is dan mijn eerste opaline bonte witmasker. In dit geval kan het dan zowel een man als een pop zijn.

Overigens had dit jong dus rode lensjes... maar tenzij dit wederom een crossover is kan dit koppel geen cinnamon-opaline jongen krijgen. Hij/zij wordt in elk geval prachtig.

Dat betekend dat jong 1 gereserveerd is. Ik heb nog iemand voor een zwaar bonte witmasker en die kan dan kiezen uit jong 2 van Pim & Roos en jong 3 van Quapo en Ino.

1 van die beiden is dus nog te reserveren  ;) Zo ook het wildkleur- en witmaskermannetje en het cinnamon-opaline witmasker popje, alle drie split bont, de wilkleur split witmasker bont en de mannen zijn sowieso split lutino en ook split opaline of cinnamon.

Dierenfreackske

Hey Bonnie.........wat leuk ! Ga je ook foto's nemen van de kleine ukkies ?  Ik ben altijd reuzebenieuwd om die lieve kleine babyvalkjes te zien !! Grtjs !!  Ann



Saar

Hey Bonnie
Er piept een ei van Kyra :D
Groetjes Saar :-*

Saar

Kyra en Moby zijn vanmorgen iets voor 7 uur 'bevallen' van een geel donsje :D





Groetjes Saar :D

Damien

Wat een prachtig ukkie :D
oja, wat voor mutatie is de ouder op de foto?
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Mandy

Alles goed met de kleintjes? :)
Zijn ze allemaal al gereserveerd? 8)
En met Beauty ook alles goed? Zit ze al in de rui?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

•=Bonnie=•

Citaat van: Dierenfreackske op  5 oktober 2007, 07:49:57
Hey Bonnie.........wat leuk ! Ga je ook foto's nemen van de kleine ukkies ?  Ik ben altijd reuzebenieuwd om die lieve kleine babyvalkjes te zien !! Grtjs !!  Ann


Hoi hoi, ja hoor ik maak ook foto's :)

Citaat van: Saar op  8 oktober 2007, 07:58:17
Kyra en Moby zijn vanmorgen iets voor 7 uur 'bevallen' van een geel donsje :D
Groetjes Saar :D


gefeliciteerd :)

Citaat van: Mandy op  9 oktober 2007, 00:33:59
Alles goed met de kleintjes? :)
Zijn ze allemaal al gereserveerd? 8)
En met Beauty ook alles goed? Zit ze al in de rui?


Hoi hoi :)

Met de kleintjes gaat het heel goed, er is er al eentje uitgevlogen. De twee jongen van Pim en Roos zijn gereserveerd, de rest is nog vrij.

Met Beauty gaat het super! Ze is nog niet aan het ruien. We zit ze al samen met Jellie in Quarantaine zodat ze fijn aan elkaar kunnen wennen. Bauke en Baukje zitten aan de andere kant samen.

De beide heren zitten de hele dag te fluiten :)

•=Bonnie=•

10 oktober 2007, 15:08:00 #1194 Last Edit: 12 oktober 2007, 12:40:15 by Bonnie




Jong 1 van Pim & Roos:
Bijne getekende witmasker man split cinnamon en opaline
Gereserveerd









Jong 2 van Pim & Roos:
Bijna getekende opaline witmasker. Dit kan een man of een pop zijn, als het een man is is hij split cinnamon
Gereserveerd






Jong 1 van Quapo & Ino:
Wildkleur man split witmasker, bont, lutino en cinnamon of opaline
Te reserveren






Jong 2 van Quapo & Ino:
Witmasker man split bont, lutino en cinnamon of opaline
Te reserveren







Jong 3 van Quapo & Ino:
Witmasker bonte man split lutino en cinnamon of opaline
Te reserveren






Jong 4 van Quapo & Ino:
Cinnamon Opaline witmasker pop split bont.

Dit prachtige meisje is het gevolge van een crossover :)
Te reserveren

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Bonnie

Ik sluit me bij Dorothé aan. Wat zijn ze mooi zeg.

mara

Mandy

Ja ze zijn heel mooi! :D
Ik heb hier Schnippie&Schnappie al een een dikke week bij de rest van de valken van de achtertste kooien. Want een tijdje terug waren er best wel koude nachten en toen konden die anderen niet in het nachthokje. Er zijn inmiddels ook nog wat valken verkocht dus het valt wel mee met de drukte. En het gaat verder prima met allemaal. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rob S

Hey Bonnie,

Mooie valkjes! Vooral die 2 zwaar bonte witmaskers ;D Maar daar ben ik dan ook gek op ;D

Groetjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Bello op 10 oktober 2007, 15:21:19
Ooooooooooo

Wat zijn ze mooi!!!!!

Dorothé


:)

Citaat van: Mara op 10 oktober 2007, 16:06:36
Hoi Bonnie

Ik sluit me bij Dorothé aan. Wat zijn ze mooi zeg.

mara


:D

Citaat van: Mandy op 10 oktober 2007, 18:18:59
Ja ze zijn heel mooi! :D
Ik heb hier Schnippie&Schnappie al een een dikke week bij de rest van de valken van de achtertste kooien. Want een tijdje terug waren er best wel koude nachten en toen konden die anderen niet in het nachthokje. Er zijn inmiddels ook nog wat valken verkocht dus het valt wel mee met de drukte. En het gaat verder prima met allemaal. ;)


Hey heb je Mokka omgedoopt? :) Ah dus ze zitten al in de groep die twee, dat zullen ze fijn vinden. Beauty moet nog even wachten voor ze met haar Jelle naar buiten mag. Als de jongen weg kunnen is de quarantaine periode voorbij en mogen ze bij de rest. :) Op dat moment komen er dan ook twee nieuwe valkjes, dan kunnen die mooi met zijn tweetjes in de quarantaine.

Citaat van: Rob S op 10 oktober 2007, 19:15:04
Hey Bonnie,

Mooie valkjes! Vooral die 2 zwaar bonte witmaskers ;D Maar daar ben ik dan ook gek op ;D

Groetjes


LOL ik had al zo'n vermoeden ja :)