De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Anke

Citaat van: Rianne op 21 juli 2007, 18:35:53
Haha, denk je alweer aan een zesde valkje? ;D

Denken ::)  ;D Alex kan toch niet alleen wonen totdat er ooit eens jongen komen bij chico en james....
Dus... komt er nog een witmaskertje bij  :) Ik weet alleen nog niet wat voor witmaskertje... Een getekende? Een albino?
Maakt niet uit man of pop. Het geslacht van de jongen die ik wil houden is dan natuurlijk wel belangrijk :)
Kortom het is hier volop in beweging ;D
Maar Alex komt in ieder geval ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Zolang je het geslacht van Alex niet weet zou ik er nog niks bij nemen. Straks zit je met 2 poppen of 2 mannen. Tenzij je het niet erg vind om daarvoor ook nog weer 2 valkjes erbij te nemen ;D

Anke

Citaat van: Rianne op 21 juli 2007, 18:53:19
Zolang je het geslacht van Alex niet weet zou ik er nog niks bij nemen. Straks zit je met 2 poppen of 2 mannen. Tenzij je het niet erg vind om daarvoor ook nog weer 2 valkjes erbij te nemen ;D

nee dus ;D ;D ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

oewh, doordacht.... Wat een manier om valkjes erbij te nemen.... :D

Anke

Citaat van: Tjerk op 21 juli 2007, 19:08:40
oewh, doordacht.... Wat een manier om valkjes erbij te nemen.... :D

wahahahaha  ja he ;D
Groetjes Anke

•=Bonnie=•

Zo, even tijd want de rest van de dag komt het er niet meer van.

Gisteren zijn Tjerk en Jacoba dus geweest, ze hebben het bijna zwarte witmaskertje van Quapo en Ino meegenomen, een albino popje van Azrael en Alba en Suprise.

Robijn is dus weer alleen, maar met wat mazzel komt haar aanstaande er aan. Zij mag dit jaar toch geen eieren meer leggen en gaat de rest van het seizoen op rust.

Van Azrael en Alba heb ik nu nog twee niet tamme jongen over. Zij en Azrael en Alba mogen nog weg. De reden dat ik Azrael en Alba weg doe is omdat ik als het goed is volgend jaar van Robijn en de bleekmasker al albino's kan verwachten. Bovendien is Alba een dochter van Robijn, hun jongen koppelen is dus geen optie.

Schnippie en Mokka mogen ook verhuizen, Mandy heeft wel interesse maar weet het nog niet zeker dus ik heb ze voor haar "on hold" staan. Als zij besluit het toch niet te doen zoek ik voor hun dus ook nog een goed adres. Reden is hetzelfde als voor Azrael en Alba. Ik heb anders teveel van hetzelfde in mijn vluchten en blokken straks.

Als Marlies haar bleekmaskerkind heeft laten testen en het is een man neem ik als ik die ga halen direct Beauty van bij Mandy mee naar huis.  :)

Rianne komt haar Dani halen en Alex voor Til en brengt dan Mr. Wrong mee.

Als ik dan veel mazzel heb heeft Tjerk straks de toekomstige bruid voor Mr. Wrong voor me :)

Met de voliere zijn we gisteren lekker opgeschoten, we gaan zo dadelijk de vluchten voor de valkjes in elkaar zetten  :D Daarna moet ik nog even 3 mini paneeltjes maken om de binnenhokken te scheiden en dan voor binnen het dakpaneeltje, dan is ook voor binnen alles klaar om in elkaar gezet te worden.

Dat gaat alleen niet meer lukken vandaag want ik moet de vloer nog een 2e x schilderen en dat doe ik pas aan het eind van de dag anders kunnen we de hut niet meer in.

Maar... de buitenvluchten zullen vandaag dus worden gemonteerd, hopelijk kan ik morgen de binnenvluchten dan in elkaar zetten. Verder wordt het dan kleinigheidjes afwerken maar uiterlijk komend weekend gaan ze over.  ;D

De geelwangen krijgen dan nog een blok, als  ::) zij gaan beginnen mogen Quapo en Ino en Pim en Roos nog een ronde meedraaien.

Azrael & Alba en Schnippie & Mokka krijgen dan heel misschien ook nog een blok tenzij ze al een nieuw adres gevonden hebben uiteraard.  :)

Saar

Hoi Bonnie,
Waren de ouders van Kyra goede ouders? Dat waren Perlan en Robijn toch? Als ik het goed onthouden heb tenminste ::)
Aangezien ze nu 3 bevruchte eitjes hebben, is er een kans dat je oma word :P ;D Maar dan moet alles wel goed blijven gaan natuurlijk ::)
Groetjes Saar :-*

•=Bonnie=•

Ja dat waren Perlan en Robijn, en  dat waren prima ouders. Gefeliciteerd met je bevruchte eitjes :)

Saar

Citaat van: Bonnie op 24 juli 2007, 09:34:52
Ja dat waren Perlan en Robijn, en  dat waren prima ouders. Gefeliciteerd met je bevruchte eitjes :)

Dank je wel :D
Het enige nadeel is dat ze nu meestal groen is van de poep :P
Ze is vannacht weer op de eitjes gebleven dus ze begint het nu door te krijgen :)
Groetjes Saar :-*

•=Bonnie=•

@ Saar, nou leuk, ben benieuwd of ze het net zo goed doet als haar jongere zusje Alba :)

Mr. Wrong is thuis  ;D
Rianne en Lin zijn net de deur uit met Alex en Dani. 't was weer gezellig. :)

En nu hoop ik dat Marlies een dezer dagen goed nieuws voor me heeft en dat de bonte bleekmasker van haar lutino bleekmasker een man is. Dan kan ik die ook gaan halen samen met Beauty die nog steeds bij Mandy zit.

Morgen gaan de panelen van het binnenhok erin, daarna is het nog een kwestie van aankleden en dan kunnen de valkjes over.  Dit weekend zit het valkenvolk in elk geval in hun nieuwe verblijf  ;D

irma

Hoi Bonnie,

Leuk dat er nu wat schot in komt en wat zullen je valkjes genieten van het buiten verblijf :o(foto's)
Misschien dat we toch te gelijk kunnen gaan, mijn valkjes bij Mandy zijn bijna zelfstandig  :P

gr Irma

Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 24 juli 2007, 16:51:20
Hoi Bonnie,

Leuk dat er nu wat schot in komt en wat zullen je valkjes genieten van het buiten verblijf :o(foto's)
Misschien dat we toch te gelijk kunnen gaan, mijn valkjes bij Mandy zijn bijna zelfstandig  :P

gr Irma

Dat zou handig zijn Irma :) Ik kijk er echt naar uit Beauty te gaan halen, jij hebt trouwens ook twee super fraaie valkjes van bij Mandy zeg, sjonge :)

Haha, Mr. Wrong zat net gewoon op mijn hand!!! :D Hij heeft echt wel een super lief bekkie  :)

irma

Hoi Bonnie,

Ik ben ook supertrots op mijn valkjes die nog komen gaan ;D
Ik ben wel benieuwd naar Mr Wrong.
....is je camera al weer leeg( i.v.m je werk)

gr Irma

Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 24 juli 2007, 19:30:23
Hoi Bonnie,

Ik ben ook supertrots op mijn valkjes die nog komen gaan ;D
Ik ben wel benieuwd naar Mr Wrong.
....is je camera al weer leeg( i.v.m je werk)

gr Irma

Haha, ja mijn kaatjes zijn allemaal weer verwerkt dus ik kan ze weer overschrijven. Maar mr. Wrong zit voorlopig in quarantaine en in die kooi kan ik alleen door de tralies foto's maken, dat is het niet helemaal.

Zodra de rest naar buiten is krijg ik een grote vlucht voor hem vrij en kan ik ene beetje fatsoenlijke foto's maken :)