De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

danoontje

:o van harte gefeliciteerd zeg!!
waanzinnig mooi zijn die,mijn lievelingsmutatie!!
groetjess anita ;)

*Yvon

Rianne en Bonnie

Gefeliciteerd met jullie opaline geelwang lutinoos !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Quendi

Anja

Gefeliciteerd zeg. Waanzinnig mooie mutatie zijn ze. En nog wel 2.

Groetjes Anja

margreet

hallo Bonnie,

Gefeliciteerd, 2 mooie donsjes.

groetjes Margreet

•=Bonnie=•

Hey allemaal,

Bedankt voor de leuke spontane reacties en felicitaties :) Het zijn natuurlijk wel Rianne haar eitjes, ze zijn alleen hier uitgekomen. Voor mij natuurlijk waanzinnig leuk dit, helemaal omdat er geheel buiten verwachting een tweede lutino uit het ei kroop gisteren :)

Nu duimen dat alles goed gaat vooral de kleinste is natuurlijk spannend tussen haar veel grotere zus en stief broer/zus. Maar Suprise en Robijn doen heel erg hun best en zijn echt geen seconde van de donsjes geweest vanaf het moment dat het witmaskertje van hun zelf geboren werd :)

Ik had morgen als laatste tip foto's willen maken, maar nu er zo'n mini donsje bij ligt doe ik dat niet. Ik check alleen even in de ochtend of alle onder ma ligt als pa er even uit is om te eten en verder laat ik ze met rust. Robijn ken ik qua broedgedrag, maar Suprise niet dus ik wil geen risico's nemen.

Zodra beide ouders af en toe het blok verlaten maak ik foto's. Nu kan ik de pennetjes er ook wel uitkijken :D

•=Bonnie=•

Goedemorgen :)

Even wezen gluren net en in het blok bij Suprise en Robijn is alles ok :)

Vandaag gaan we het binnenhok isoleren en de doorvlieggaten plaatsen. Het electra zit er al in. Het dak is al dicht en als het lukt gaan we beginnen met het leggen van de pannen.

Omdat ze de betonbak te klein hebben gemaakt, namelijk exact 6x7 ipv 620x720 passen nu mijn panelen er niet op. Fijn he? Dus nu kan ik een groot aantal panelen uit elkaar trekken en inkorten, en bedankt  >:(

Maar... als het goed is zitten de vogels wel buiten tegen de tijd dat Rianne haar lutino-geelwang komt halen. :D

Lin

Het geheim is onthuld.  ;D Ik wist het natuurlijk wel, maar 2 is nu helemaal een leuk verrassing! ik vind het echt leuk voor jullie beiden!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tjerk

Hey,

da´s super. Twee Lutino Geelwangen ;D ;D!!! Ik wou dat Kiäro & Kiära nou eindelijk is eieren gingen leggen, dan kan ik ze nog onderleggen bij Dusty & Diesel.

Gefeliciteerd,

Groeten Tjerk

Anke

Gefeliciteerd met jullie lutino opaline geelwang donsjes ;D
(wow wat een mond vol ;D )
Heel begrijpelijk dat je nog geen foto's maakt.
Maar ik ben natuurlijk wel heeeeeel nieuwsgierig ::)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Hoi Bonnie,

volgende week zul je het donsje er wel uit moeten halen, ze moet nog een ringetje om :) Hopelijk kun je de pleegouders er dan rustig uitlokken.
Pfff balen dat de fundering te klein is, je haalt ook niet zomaar ff een stuk van je paneel af. :-\

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op  3 juni 2007, 12:31:27
Hoi Bonnie,

volgende week zul je het donsje er wel uit moeten halen, ze moet nog een ringetje om :) Hopelijk kun je de pleegouders er dan rustig uitlokken.
Pfff balen dat de fundering te klein is, je haalt ook niet zomaar ff een stuk van je paneel af. :-\

Ja, ze moeten wel geringd, maar ik maak me sterk dat dit morgen al zin heeft hoor. Enfin, we gaan het zien :)

Dat van de fundering is zwaar balen, alle panelen op het dak na staan al klaar. Ze moeten nu allemaal aan 1 zijde los en 4 cm ingekort. Dus fijn alle popnagels uitboren, alu profiel losslaan, zijkanten bijzagen, nieuw stuk profiel erop, boren, popen... BAH!  >:( >:(

Maja, 't is niet anders. We zijn wel lekker opgeschoten met het binnenhok vandaag. Jammer dat we vrijwel alleen in het weekend kunnen.

Citaat van: til op  3 juni 2007, 12:00:22
Gefeliciteerd met jullie lutino opaline geelwang donsjes ;D
(wow wat een mond vol ;D )
Heel begrijpelijk dat je nog geen foto's maakt.
Maar ik ben natuurlijk wel heeeeeel nieuwsgierig ::)
Groetjes Anke

Voorlopig zien ze er nog uit als ieder lutino donsje hoor, helemaal niets bijzonders aan te zien :)

Citaat van: Tjerk op  3 juni 2007, 11:32:45
Hey,

da´s super. Twee Lutino Geelwangen ;D ;D!!! Ik wou dat Kiäro & Kiära nou eindelijk is eieren gingen leggen, dan kan ik ze nog onderleggen bij Dusty & Diesel.

Gefeliciteerd,

Groeten Tjerk

Balen is dat het als alles begonnen is wat betreft eventuele pleegkoppels op je geelwangen zelf na?  :-\

Citaat van: Lin op  3 juni 2007, 11:28:55
Het geheim is onthuld.  ;D Ik wist het natuurlijk wel, maar 2 is nu helemaal een leuk verrassing! ik vind het echt leuk voor jullie beiden!

Thanks :) Voor mij was nr. 2 ook een verassing, ten eerste al dat het ei uit kwam en ten tweede natuurlijk dat het nog een cinnamon-opaline-lutino-geelwang is  :)

•=Bonnie=•

De (pleeg)jongen van Suprise en Robijn.
Klik op de foto om naar hun album te gaan.

Vandaag heb ik omdat ik hun eigen witmaskertje moest ringen meteen wat foto's gemaakt bij Suprise en Robijn. Van hun eigen jong en natuurlijk van hun twee cinnamon-opaline-lutino-geelwang pleegkindertjes :)

Het witmaskertje is hoogstwaarschijnlijk een opaline, zou ook nog cinnamon kunnen zijn, het is split bont en kans split geelwang. Dit jong is nog te reserveren. Het heeft vandaag zijn ringetje gekregen.

De jongen van Quapo en Ino.
Klik op de foto om naar hun album te gaan.

Ook het album van de jongen van Quapo en Ino is geupdate. Dit prachtige bonte witmasker mannetje split cinnamon-lutino of opaline-lutino is nog te reserveren evenals zijn witmasker en wildkleur broetjes.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  4 juni 2007, 11:13:40
:D :-* :D :-* :D

*grin* wel een schattige foto dit he? Met dat kleine droppie op de voorgrond. Elke dag spannend hoor als ik het blok open doe. Maar vandaag is het vier dagen oud, iedere dag wordt de kans op vertrapping kleiner, en het is maar een piepklein nestje zo, er is geen reden waarom het te weinig zou krijgen :)