De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

2 juni 2007, 09:50:16 #660 Last Edit: 2 juni 2007, 09:54:44 by Bonnie

Tip 3: De oplossing van het raadsel moet hier worden gezocht... :)

Tip 2: De oplossing van het raadsel moet hier worden gezocht... :)

Tip 1: De oplossing van het raadsel moet hier worden gezocht... :)

Quendi

Hoi Bonnie,

Waarom cocktail en dreams scheiden? Je kan het toch nog een paar keer proberen? Hoe vaak hebben ze al onbevruchte nesten gehad dan? Dat je het nu al opgeeft?? Wie weet hebben ze het volgende nest wel bevruchte eieren. Het is zo'n prachtig koppel, echt zonde als ze geen jongen kunnen krijgen.

Gr Sietske

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

•=Bonnie=•

Citaat van: Quendi op  2 juni 2007, 10:20:54
Hoi Bonnie,

Waarom cocktail en dreams scheiden? Je kan het toch nog een paar keer proberen? Hoe vaak hebben ze al onbevruchte nesten gehad dan? Dat je het nu al opgeeft?? Wie weet hebben ze het volgende nest wel bevruchte eieren. Het is zo'n prachtig koppel, echt zonde als ze geen jongen kunnen krijgen.

Gr Sietske

10 onvebruchte eieren, twee rondes. En wie heeft het nu over opgeven? Ik overweeg ze om te koppelen as het niet lukt, omdat ik ze geen van beide kwijt wil, da's wat anders dan opgeven ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Lin op  2 juni 2007, 11:11:47
:D de verlossende tip!?

Er is nog bij niemand een lampje gaan branden geloof ik...

Lin

Citaat van: Bonnie op  2 juni 2007, 11:21:47
Citaat van: Quendi op  2 juni 2007, 10:20:54
Hoi Bonnie,

Gr Sietske

10 onvebruchte eieren, twee rondes. En wie heeft het nu over opgeven? Ik overweeg ze om te koppelen as het niet lukt, omdat ik ze geen van beide kwijt wil, da's wat anders dan opgeven ;)

ik heb vorig jaar van een koppel 3 rondes gehad allemaal onbevrucht. Dit jaar bevruchte 1e ronde en 2e en 3e ronde als adoptie wegegaan en er zijn mooie jongen uitgekomen. Ze blijven je verrassen :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke

Even geen tijd gehad om te lezen.
En..... nog steeds tast ik in het duister. Van de tips wordt ik ook niet veel wijzer, behalve dan dat het om een jong valkje gaat....
De ring moet nog om dus is het nog niet zo oud....
Hmmm
Ik wacht vol spanning af ::)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: til op  2 juni 2007, 11:30:39
Even geen tijd gehad om te lezen.
En..... nog steeds tast ik in het duister. Van de tips wordt ik ook niet veel wijzer, behalve dan dat het om een jong valkje gaat....
De ring moet nog om dus is het nog niet zo oud....
Hmmm
Ik wacht vol spanning af ::)
Groetjes Anke

Morgen weer een foto als het lukt :)

Citaat van: Lin op  2 juni 2007, 11:26:20
ik heb vorig jaar van een koppel 3 rondes gehad allemaal onbevrucht. Dit jaar bevruchte 1e ronde en 2e en 3e ronde als adoptie wegegaan en er zijn mooie jongen uitgekomen. Ze blijven je verrassen :D

Ik kijk wel, Cocktail is al 9 dacht ik te zien, maar ja, dan kan ie nog prima functioneren. Suprise heeft ook pas 1 bevrucht ei.  Wie weet hoe het buiten gaat straks :)

*Esther*

Ik wil wel na een k-u-t dienst >:( reageren hoor! :D

De ring is vast niet van jou want jij bent iets met BB dacht ik.
Dus wie is RM en om wie z'n poot gaat de ring?

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  2 juni 2007, 11:45:33
Ik wil wel na een k-u-t dienst >:( reageren hoor! :D

De ring is vast niet van jou want jij bent iets met BB dacht ik.
Dus wie is RM en om wie z'n poot gaat de ring?

Scherp, scherp :) Dus... van wie is die ring en om wie zijn poot gaat ie? :D

Caroline

2 juni 2007, 13:33:51 #670 Last Edit: 2 juni 2007, 13:35:24 by Caroline
Aha, deze tip heeft je veraden.  ;D ;D

Citaat van: Rianne op  2 augustus 2006, 13:01:52
Ik kan mijn nummer hier wel plaatsen, het is volgens mij geen vertrouwelijke informatie: RM 885, en ik ben lid van EuroParrot.

Dit gaat over een ring van Rianne, dus waarschijnlijk ook om een jong uit een overgelegd eitje van Rianne.  ;)

BEn ik warm of heeeeeeel erg heet??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Volgens mij is Caroline heel erg heet,wat betreft raadsel dan.  ;D ;D
En die ring gaat dan om het pootje van het jong wat dus van Dulce en Diego is/was ??
Klopt het zo een beetje ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

2 juni 2007, 16:17:02 #672 Last Edit: 2 juni 2007, 16:19:31 by *Esther*
hahaha,
ik kom net uit het zwembad met de kinderen en daar, bakkende in de zon dacht ik ook al dat het misschien een ring Rianne was/is. ;D

En dat het jong is uitgekomen van eitje van een van haar koppels, en dat je gelijk toen een ring hebt gekregen voor als alles goed is gaat.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  2 juni 2007, 13:33:51
Aha, deze tip heeft je veraden.  ;D ;D

Citaat van: Rianne op  2 augustus 2006, 13:01:52
Ik kan mijn nummer hier wel plaatsen, het is volgens mij geen vertrouwelijke informatie: RM 885, en ik ben lid van EuroParrot.

Dit gaat over een ring van Rianne, dus waarschijnlijk ook om een jong uit een overgelegd eitje van Rianne.  ;)

BEn ik warm of heeeeeeel erg heet??

Je bent heeeeeeeel heet :-) Rianne is eitjes komen bregen een paar weken geleden :)

Citaat van: Yvon en Rene op  2 juni 2007, 14:10:21
Hoi hoi

Volgens mij is Caroline heel erg heet,wat betreft raadsel dan.  ;D ;D
En die ring gaat dan om het pootje van het jong wat dus van Dulce en Diego is/was ??
Klopt het zo een beetje ??

Groetjes Yvon

Bingo :-)))

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  2 juni 2007, 16:17:02
hahaha,
ik kom net uit het zwembad met de kinderen en daar, bakkende in de zon dacht ik ook al dat het misschien een ring Rianne was/is. ;D

En dat het jong is uitgekomen van eitje van een van haar koppels, en dat je gelijk toen een ring hebt gekregen voor als alles goed is gaat.

Klopt :-))

En nu is de grote vraag?

Wat is er voor jong uit dat eitje gekropen?