De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi Bonnie

Wat een mooie koppies hebben je bonte en cianmon bonte witmasker.
Echt super mooi die donkere kopjes.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

•=Bonnie=•

Foto update, klik op de foto voor de rest  ;)

Er zijn inmiddels twee jongen bij Schnippie en Mokka, een albino pop een een (bonte)witmasker man  :) Quapo en Ino hebben 3 eitjes.

Citaat van: moonwitch op  1 mei 2007, 13:01:29
Hoi Bonnie

Wat een mooie koppies hebben je bonte en cianmon bonte witmasker.
Echt super mooi die donkere kopjes.
Groetjes diana

Dank je :) Ik vind ze zelf uiteraard ook prachtig :)

Tjerk

Hey,

supervet, heb je al foto´s van de Albino?? En inderdaad dankzij Diesel zitten we nu al weer met een mannen tekort :S:S net nu dat verholpen was...

Groeten Tjerk

Little Cockatoo

Wow , wat een mooie valkjes. En wat prachtige jongen. Veel succes met de valkjes
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Quendi

Hoi Bonnie,

Mijn eerste 2 jongen zijn er nu ook eindelijk.. Dat werd tijd.. Pff...

Wat een prachtige jongen heb je toch weer. Ook handig zo'n site met alle foto's bij elkaar. Hoef je niet zo te zoeken  ;).

Gr Sietske

Rob S

Hoi Bonnie,

Mooie foto's hoor, allemaal witmaskertjes. Jong 2 is echt een enorm mooie vogel geworden! En jong 4 van schnippie en mokka, is dat een albino of een hele zwaar bonte witmasker. Ik kon op de foto de kleur ogen niet goed zien ;).

Groetjes Rob

*Yvon

Hoi hoi

Ik weet niets anders te zeggen dan:
ZE ZIJN PRACHTIG !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mandy

Mooi hoor en ook ik ben weg van jong 2, super zoveel wit! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

•=Bonnie=•

Citaat van: Mandy op  3 mei 2007, 03:14:24
Mooi hoor en ook ik ben weg van jong 2, super zoveel wit! ;)

Jong twee blijft ook hier voorlopig tenzij Pim en Roos nog een jong krijgen dat hier op lijkt maar symetrisch is ;) Ik vind het wel heel mooi maar van mij had de andere kant net zo mogen wezen ipv helemaal wit. Het is wel een mooi groot valkje met een prachtige kuif aan het worden  :)

Citaat van: Yvon en Rene op  2 mei 2007, 23:32:23
Hoi hoi

Ik weet niets anders te zeggen dan:
ZE ZIJN PRACHTIG !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Citaat van: Rob S op  2 mei 2007, 17:15:50
Hoi Bonnie,

Mooie foto's hoor, allemaal witmaskertjes. Jong 2 is echt een enorm mooie vogel geworden! En jong 4 van schnippie en mokka, is dat een albino of een hele zwaar bonte witmasker. Ik kon op de foto de kleur ogen niet goed zien ;).

Groetjes Rob

Hey Rob :)
Thanks! Jong vier van Schnippie en Mokka is een albino bont of albino split bont popje. :) Ondertussen hebben ze er nog eentje en een wit donsje met zwarte oogjes, witmaskertje of bontje. Ben benieuwd :)

Citaat van: Quendi op  2 mei 2007, 15:11:07
Hoi Bonnie,

Mijn eerste 2 jongen zijn er nu ook eindelijk.. Dat werd tijd.. Pff...

Wat een prachtige jongen heb je toch weer. Ook handig zo'n site met alle foto's bij elkaar. Hoef je niet zo te zoeken  ;).

Gr Sietske

Ja en wat voor jongen joh, van je zwartkoppen, gaaf hoor. Ja ik wil de foto's nog even opdelen per koppel, hoef je nog minder te zoeken straks. Maar de ftp server ligt steeds plat, heel irritant.

Hoe staat het met jouw site?

Citaat van: hanjan op  2 mei 2007, 14:28:02
Wow , wat een mooie valkjes. En wat prachtige jongen. Veel succes met de valkjes

Dank je wel :)

Citaat van: Tjerk op  2 mei 2007, 14:22:21
Hey,

supervet, heb je al foto´s van de Albino?? En inderdaad dankzij Diesel zitten we nu al weer met een mannen tekort :S:S net nu dat verholpen was...

Groeten Tjerk

'k Heb zo wel een man voor je, wildkleurtje dat split geelwang zou moeten zijn. Hij kruipt wel achterstevoren en binnenstebuiten op je pop nog, weet niet of je dat bezwaarlijk vind maar het is wel een atractie ;D

Het albinootje heb ik nog niet op de foto, valt ook nog niet heel veel aan te zien hoor, gewoon witte stekeltjes nog. Ik zal binnenkort even foto's maken, ook van de andere twee,  die worden ook erg leuk heb ik het idee :)

•=Bonnie=•

Suprise heeft een nieuw huis, ik kan hem en Robijn niet uit elkaar halen zonder een van hen alleen in die kleine ophokkooitjes te doen en dat vind ik ik zielig. Maar Robijn was were aan het leggen en wel bij Ino in het blok waar ze ook ene ei vertrapt heeft  >:(

Zij en Suprise zitten nu samen in de jockkooi, met blok omdat Robijn alweer in een cyclus zit. Ik verwacht er niets van maar laat ze maar tot Cocktail naar zijn nieuwe huis gaat. Robijn probeer ik dan komend jaar aan een bleekmasker man te koppelen.

Ino heeft wederom drie eitjes, zo te zien komt er nog wel eentje bij.

De twee jongen bij Schnippie en Mokka maken het super, zo ook de jongen van Azrael en Alba. De albino bij hun ziet er belovend uit qua bevedering op de kop, ben benieuwd.

Het rommelt wat privé (niet thuis en niet drama maar ben er wel erg druk mee) Dit zou kunnen betekenen dan ik de valkjes die handtam gemaakt moeten worden niet gegarandeerd handtam kan afleveren. Mogelijk haken hierdoor nog wat mensen af, da's even afwachten. Jong 1 en 2 van Pim en Roos en jong 1 van Schnippie en Mokka zijn uitgevlogen. :)

Cocktail en Dreams vermaken zich nog steeds met hun onbevruchte eitjes en Fellow en Yellow... die paren wat en zitten wat in het blok, that's is  ::)

Het muurtje voor de blokhut is klaar, binnen drie weken hopen we de hut nu klaar te hebben. Dan moet ik die gaan issoleren, de tussen panelen voor binnen, en de grote dakpanelen voor buiten maken. Het duurt nog even duz maaaaarrrrr er zit nu weer beweging in. :)

Komt ook goed uit, als de jongen van quapo en ino uitvliegen kunnen ze over. ± 7 weken de tijd nog dus...

irma

Hi Bonnie,

Je hebt het er maar druk mee kan me best voorstellen dat je het niet lukt om je gereserveerde valkjes tam af te leveren.
Als hij maar een beetje aan handen gewend is, want hij gaat toch 6 weken apart en kan hem dan ook tam maken.
Succes met de bouw van de voliere en ik hoor het wel van je
wanneer hij naar ons kan. ;)

gr Irma

Gloria en Lujo

Rob S

Hoi Bonnie,

Erg jammer dat Fellow en Yellow zo weinig uitspoken, zijn ze nog jong of wil het gewoon niet lukken?

En heb je al foto's van je volierebouw?

Groetjes Rob

ps, ik heb een verassings-albino ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op  6 mei 2007, 16:55:02
Hi Bonnie,

Je hebt het er maar druk mee kan me best voorstellen dat je het niet lukt om je gereserveerde valkjes tam af te leveren.
Als hij maar een beetje aan handen gewend is, want hij gaat toch 6 weken apart en kan hem dan ook tam maken.
Succes met de bouw van de voliere en ik hoor het wel van je
wanneer hij naar ons kan. ;)

gr Irma

Hey Irma,

Ik doe mijn best  :) ik zal proberen deze week weer foto's te maken ook, hij is niet symetrisch maar wel erg mooi aan het worden vind ik zef :) Er is een probleem met de ftp server van de machine waarop mijn site staat, ik kan wel uploaden maar hij laat vervolgens alleen kruisjes zien. Hefet iets met beveiliging te maken en ze krijgen het nog niet goed.  >:( Daar kom ook nog bij dat ik zonder photoshop zit momenteel, mijn trial is verlopen en CS3 is wel besteld en onderweg maar nog niet binnen.

*frons* krijg nu wat, het regent hier  :D da's lang geleden.

@ Rob: Ik ben er denk ik achter wat het probleem met Fellow en Yello is  >:( Ik heb ze vanmorgen een echt ei gegeven ipv een nepper wat ik vorige week geprobeerd heb (en weer verwijderd had) en 3x raden... Ik ging net kijken en het ei was SPOORLOOS! Dusssssss 1 van beide is een eier vreter!!

Geen wonder dat Yellow er zo bezopen uitziet, ze legt waarschijnlijk al weken aan een stuk elke zoveel dagen een ei verdorie, dat zou haar nog fataal kunnen worden ook! Vraag me toch sterk af of ze hier bij mij pas mee zijn begonnen  >:(

Ik heb nu om te kijken wie het doet Fellow uit de kooi geplukt en in het hok ernaast gezet, bij Pim en Roos en hun kroost. Bij Yellow in het blok heb ik een nieuw onbevrucht ei gelegd. Als het Fellow is die het doet ligt het ei er morgen nog, is het Yellow dan zal het weg zijn.

Foto's van de bouw van de voliere heb ik niet gemaakt, vind ik ook niet echt boeiend eerlijk gezegd, als het af is en de vogels zitten er in ga ik er wel mee pronken uiteraard :D

Rob S

Citaat van: Bonnie op  6 mei 2007, 17:40:59
@ Rob: Ik ben er denk ik achter wat het probleem met Fellow en Yello is  >:( Ik heb ze vanmorgen een echt ei gegeven ipv een nepper wat ik vorige week geprobeerd heb (en weer verwijderd had) en 3x raden... Ik ging net kijken en het ei was SPOORLOOS! Dusssssss 1 van beide is een eier vreter!!

Geen wonder dat Yellow er zo bezopen uitziet, ze legt waarschijnlijk al weken aan een stuk elke zoveel dagen een ei verdorie, dat zou haar nog fataal kunnen worden ook! Vraag me toch sterk af of ze hier bij mij pas mee zijn begonnen  >:(

Ik heb nu om te kijken wie het doet Fellow uit de kooi geplukt en in het hok ernaast gezet, bij Pim en Roos en hun kroost. Bij Yellow in het blok heb ik een nieuw onbevrucht ei gelegd. Als het Fellow is die het doet ligt het ei er morgen nog, is het Yellow dan zal het weg zijn.

Foto's van de bouw van de voliere heb ik niet gemaakt, vind ik ook niet echt boeiend eerlijk gezegd, als het af is en de vogels zitten er in ga ik er wel mee pronken uiteraard :D

Ai, dat is niet leuk. Kun je ook niet proberen om er nepeitjes in te leggen. Die krijgen ze toch niet stuk en misschien leren ze het dan af.

Ik ben erg benieuwd of het eitje er morgen nog ligt ???

Groetjes

•=Bonnie=•

Hey Rob,

Nou er heeft al een week een nepper in het blok gelegen, en ook al een week een echte op de bodem van de voliere. Die echte heb ik vanmorgen in het blok gelegd. Op de bodem bleven ze er vanaf, in het blok was het weg...

Ik wil het wel met neppers proberen maar eerst wil ik weten wie het doet. Als het Fellow is heb ik wel een oplossing denk ik, als het Yellow is wordt het lastiger.