De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Jong 1

Cinnamon bonte witmasker, dit kan een man of een pop zijn. Als het een man is dan is hij split lutino. Nog te reserveren. Een paar berichten hier onder staan nog twee foto's :)

Jong 2

Bonte witmasker (man?) van Pim & Roos. Mijn grote trots  :D De andere kant is geheel wit. Gereserveerd.

Jong 3

Bonte witmasker. Als hij van Schnippie en Mokka is dan is het een man, split voor lutino kans split cinnamon. Is het van Pim & Roos dan is het waarschijnlijk ook een man, cinnamon en opaline. Dit is een heel kalm zachtaardig en nieuwsgierg jong. Deze is nog te reserveren.

Jong 4

Witmasker man split cinnamon-opaline lutino bont. Dit is een vreselijke lieverd :) Gereserveerd.

Jong 5

Witmasker man split cinnamon-opaline lutino bont. Dit is ook al zo'n kalm schatje.  :) Gereserveerd.

Jong 6

Cinnamon (opaline??) bonte witmasker pop. Deze is waarschijnlijk gereserveerd.

Jong 7

(opaline?) Bonte witmasker, geslacht (nog) onbekend. Deze wordt nog wat zwaarder bont dan jong 6. Nog te reserveren. :)

@Ed, ik vond het nog wel meevallen inclusief het koken hoor :D

*Yvon

Hoi hoi

Nouuuu,ik snap het wel,maar of ik het onthouden heb ?? ??
Als we een grotere voliere hadden,dan hadden we zo 150km gereden om er een paar te komen halen.
Wat zijn ze mooooiiii !!!  :-* ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Ed

Hoi Bonnie,

Het zijn echt beauty's hoor je mag hier heel trots op wezen. En wat betreft kokken had je er niet bij gezegt de eerste keer dus dan heb je gelijk dan valt het wel mee.

Maar jong 2 blijft een plaatje hoor.

Groetjes
Ed

Linn

Ivy

Wat zijn ze mooi geworden!
Jong 2 is mega schattig, erg mooi zeg. De rest mag er ook wezen...  *Ivana kijkt naar haar imaginaire slot op de valkjeskooi met wanhoop*
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

•=Bonnie=•

Citaat van: Ed op 23 april 2007, 20:17:59
En wat betreft kokken had je er niet bij gezegt de eerste keer

Eh, het was niet om te kokken hoor, het was errrg lekker :D  :P

Citaat van: Yvon en Rene op 23 april 2007, 20:14:24
Hoi hoi

Nouuuu,ik snap het wel,maar of ik het onthouden heb ?? ??
Als we een grotere voliere hadden,dan hadden we zo 150km gereden om er een paar te komen halen.
Wat zijn ze mooooiiii !!!  :-* ;D

Groetjes Yvon

:D :) Ik zou ze zelf ook wel allemaal willen houden maar ja, dat is absoluut niet handig natuurlijk. :(

Citaat van: Rianne op 23 april 2007, 20:16:46
Mooie foto's!!! Wat een schatjes :D

Dank je wel :)

Citaat van: Linn op 23 april 2007, 20:20:19
Echt beauty's! :-*

Hhihi nog even en ze gaan naast hun ringen lopen :D

Citaat van: Ivy op 23 april 2007, 20:28:15
Wat zijn ze mooi geworden!
Jong 2 is mega schattig, erg mooi zeg.
Groetjes, Ivana

Jong twee is prachtig maar enorm pittig. Die probeert zelfs te bijten als ik hem/haar uit de kast haal :O Maar goed dat die niet tam hoeft want daar heb je een flinke dobber aan. ;)

margreet

hallo Bonnie,

Ze staan er weer mooi op, en bijna allemaal gereserveerd,
goed werk.

groetjes Margreet

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

Hey Bonnie,

Wat worden het mooie jongen zeg, jong 2 is echt supermooi.

Groetjes Rob

irma

Hoi Bonnie,

Wat een mooie valkjes en dan zie ik jong 7 en dan ben ik gelijk op slag verliefd,jammer dat je niet weet of het een man of popje is.
En of het nou een man of een pop is, ze hebben geen split toch?

gr Irma

Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 23 april 2007, 22:48:41
Hoi Bonnie,

Wat een mooie valkjes en dan zie ik jong 7 en dan ben ik gelijk op slag verliefd,jammer dat je niet weet of het een man of popje is.
En of het nou een man of een pop is, ze hebben geen split toch?

gr Irma

Hoi Irma,

Jong 7 kan ik nu nog niet zien, ik moet wachten of er al dan niet parels komen op jong 6.  ;D Als jong 6 niet gepareld is en jong 7 ook niet is het een man en dan is hij split cinnamon en opaline.

Maar zoals altijd weet je het bij mannen pas 100% zeker bij een DNA test omdat je ALTIJD te maken kan hebben met een reversed crossover. Vorig jaar had ik een koppel dat lutino mannen en opaline-lutino poppen kreeg. Ik verkocht dus een lutino man dacht ik want er ztaen immers geen parels op. Het klopte altijd als een bus...  Maar dat bleek toch ineens een pop,  grapje van de genetica. 100% zekerheid op een man kan niemand je geven tenzij er getest is.

Citaat van: Rob S op 23 april 2007, 22:24:23
Hey Bonnie,

Wat worden het mooie jongen zeg, jong 2 is echt supermooi.

Groetjes Rob

Jong 2 is ieders lievelingetje denk ik :) Maar ik vind 1 ook heel leuk moet ik zeggen omdat die cinnamon wangen heeft, geinig effect :) Jong 6 en 7 worden volgens mij ook heel leuk en jong 3 is vooral verschrikkelijk lief maar wordt ook wel mooi met dat hele donkere op wit. :)

Citaat van: Caroline op 23 april 2007, 21:48:45
Wow.  :o Ze worden echt prachtig!!  :-*

Thanks! :) Maar die van jou zijn ook heel erg veel belovend met zulke ouders, ben super benieuwd :)

Citaat van: margreet op 23 april 2007, 21:35:21
hallo Bonnie,

Ze staan er weer mooi op, en bijna allemaal gereserveerd,
goed werk.

groetjes Margreet

Ja daar ben ik ook wel blij mee, en hele leuke nieuwe huisjes ook nog dus dat is super. :)

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Wat een schatjes. :o

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Mandy

Prachtige jongen allemaal hoor. ;D
Maar jong 2 vind ik ook het mooiste met al dat wit. :)
En inderdaad, 100% garantie op een man kan je nooit geven. Ik heb het nu 3 keer terug gehoord dat een man toch een pop bleek te zijn. :-\
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl