De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Rob S

Hey Bonnie

Gefeliciteerd met je jonkies! Ik hoop voor je dat er een paar mooie zwaar bonten tussen zitten ;)!

Groetjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Rob S op  2 april 2007, 22:29:00
Hey Bonnie

Gefeliciteerd met je jonkies! Ik hoop voor je dat er een paar mooie zwaar bonten tussen zitten ;)!

Groetjes

Thanks! Dat hoop ik ook, maar de kans is heel groot dat in elk geval die van Pim & Roos in elk geval zwaar bont zullen zijn.

Update: Azrael heeft vandaag overdag gebroed en nu zit Alba in het blok... zouden ze dan toch gaan broeden nu?  :)

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je tweeling !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: Yvon en Rene op  2 april 2007, 22:54:33
Hoi hoi

Gefeliciteerd met je tweeling !!  ;D

Groetjes Yvon

Dankjewel, inmiddels is nummer drie ook ter plaatse :)

•=Bonnie=•

Het 3e ei in het blok van Pim & Roos is uitgekomen. Het is wederom een wit donsje met zwarte ogen. Als het van Pim & Roos zelf is, is het een opaline bonte witmasker met een grote kans op zwaar bont.
Is het van Schnippie en Mokka dan is het een bonte witmasker man split cinnamon-opaline lutino of een witmasker man split cinnamon-opaline lutino bont.  :)

•=Bonnie=•

Azrael & Alba wisselen elkaar nu trouw af op de eitjes. Er is zat gepaard en Azrael had altijd 100% bevruchte eitjes dus ik ben benieuwd. Schouwen wacht ik de komende tijd echter mee. Zij zitten op drie eigen eitjes en een ei van Cocktail & Dreams (de wildkleur geelwangen).

•=Bonnie=•

Nummertje vier is geboren, wederom een wit donsje met zwarte oogjes :)

En dan nu heel leuk nieuws... ik zag barstjes in één van de drie overige  eitjes en toen ik het pakte lag het flink te piepen!. Dat betekent dat er tenminste één jong van Schnippie en Mokka uit gaat komen!

Misschien komen ze toch nog alle drie uit!

Monky

Gefeliciteerd met al je nieuwe witte donsjes  :D

Ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien...
Foto's?  :)

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Citaat van: Monky op  3 april 2007, 14:45:23
Gefeliciteerd met al je nieuwe witte donsjes  :D

Ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien...
Foto's?  :)

Groetjes,
Monky

Hoi Monky,

Dank je, en ik ben natuurlijk ook heel erg benieuwd :) Foto's maak ik voorlopig nog niet, ik blijf in dit stadium altijd van ze af en kijk alleen dagelijks even of alles goed gaat. Als ze straks wat steviger zijn komen de foto's wel  :)

LOL tot die tijd moeten jullie dus maar gewoon geloven dat ze er zijn hihi :D

Monky

Ik denk, ik pak de liefste smilie... Dan gaat ze wel over stag hahaha...

Helaas... Even geduld hebben dus  ;D

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Citaat van: Monky op  3 april 2007, 15:15:20
Ik denk, ik pak de liefste smilie... Dan gaat ze wel over stag hahaha...

Helaas... Even geduld hebben dus  ;D

Groetjes,
Monky

Lol :) Nah  mijn blokken hangen zo hoog, ik moet ze er echt uithalen en  ik vind dat met die kleine frummels helemaal niets. Sta je daar te hannesen met een woedende kip in het blok, je camera in de ene hand en bibberend kuiken in de andere hand... En ik heb geen klein cameraatje maar sjouw meteen een bak van een kilo mee naar binnen. :)

Maar zo'n liefe glimlach is hoe dan ook fijn natuurlijk  :P

ManjaV

Hey Bonnie,

Gefeliciteerd met je vier donsjes! :D :D :D En nu wachten totdat het volgende eitje uitkomt! Dat lijkt me zo leuk om te zien!
Misschien is het ook idd goed om even geen foto's te maken en de kleintjes met rust te laten totdat ze wat ouder zijn. Ik vind ze toch al heel erg klein om in de hand te nemen! Ze zijn echt mini als ze net geboren zijn. Maar daar weet je alles van. ;D
Leuk hoor die verhalen over de kleine donsjes. Ik lees ze graag!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rob S

Hey Bonnie,

Gefeliciteerd met je andere 2 donsjes :). Je hebt groot gelijk, ik zet ze nu ook nog niet op de foto. Ze zijn nog zo klein en iel, ik wacht wel totdat de pennen goed doorkomen.

Groetjes

caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/