De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Rob S

En hoe gaat het bij jou Bonnie? Al donsjes?

•=Bonnie=•

Donsjes? Nee joh, ze zitten nog volop te broeden, ik verwacht de eerste pas over een week ofzo.

•=Bonnie=•

YES!  :D

Ik liep net langs de vluchten en horde de bekende geluidjes. Er liggen twee bonte witmaskertjes bij Pim & Roos. Dat is een zwaar bont opaline bont witmasker koppel dus de uitkomt is bekend.  Mijn eerste bonte witmaskers dus! Ik ben super blij en benieuwd hoe ze uitgroeien.

Ze hebben nu nog twee eigen eitjes en nog 3 van Schnippie en Leche. (die ik er ijskoud onder heb geschoven dus het is de vraag wat er van uit gaat komen) Alles was bevrucht in elk geval.

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Dat is leuk, een 1 april tweeling.
Ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien. :D

Groetjes Marlies  ;)

Mandy

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ed

Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd hoor met je twee donsjes even een vraag op de 29 maart zeg je het duurt nog een een week. 3 Dagen meld je dit zijn die weken zo kort in het hoge noorden.  ;D  ;D  ;D

Groetjes
Ed

•=Bonnie=•

Citaat van: Ed op  1 april 2007, 20:37:30
Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd hoor met je twee donsjes even een vraag op de 29 maart zeg je het duurt nog een een week. 3 Dagen meld je dit zijn die weken zo kort in het hoge noorden.  ;D  ;D  ;D

Groetjes
Ed

Dat komt omdat ik een week weg geweest ben, volgens mijn man waren ze nog niet aan het broeden en rekende ik dus vanaf de dag dat ik thius kwam. Blijkbaar zijn ze toch eerder begonnen.  ;) En ik ga liever van het slechtste uit, dan kan het alleen maar meevallen ;)

•=Bonnie=•

@ mandy, caroline en marlies.
Thanks. Zelf ben ik ook vreselijk benieuwd uiteraard :) Hopelijk komen die drie van Schnippie en Mokka ook nog uit.

Ed

Hoi Bonnie,

Dan moet je je man toch beter opleiden. Maar als nog gefeliciteerd en we wachten de foto's af. Dat ze maar heel erg mooi mogen wezen.

Groetjes
Ed

•=Bonnie=•

Citaat van: Ed op  1 april 2007, 20:57:13
Hoi Bonnie,

Dan moet je je man toch beter opleiden. Maar als nog gefeliciteerd en we wachten de foto's af. Dat ze maar heel erg mooi mogen wezen.

Groetjes
Ed

Mijn man heeft wel wat beters te doen dan zich met die kippen bezig te houden, voor je het weet wordt ik opgeleid om zijn zaakjes te regelen dank u  :P

Mooi zullen waarschijnlijk wel worden want de jongen van dit koppel hadden over het algemeen nog meer wit dan de ouders en waren op de foto's te zien bijna getekend. :)

•=Bonnie=•

Bij Pim en Roos piepen weer twee eitjes. Als er een albino bij ligt is ze sowieso van Schnippie en Mokka. Verder kan ik het pas zien als de pennen doorgekomen zijn.

De jongen van Pim en Roos worden 100% opaline bonte witmaksers waarvan 25% cinnamon-opaline bont witmasker.

Schnippie en Mokka krijgen 100% albino popjes, 50% bonte witmasker mannen en 50% witmasker mannen.

Spannend dus.  :) Ze voeren heel erg goed. Omdat Schnippie en Mokka nog regelmatig op hun over gebleven ei zitten wil ik straks als alle eitjes uitgekomen zijn kijken of ik dat niet kan vervangen door een jong. Dan kunnen ze misschien alsnog hun eigen jongen grootbrengen en hebben Pim & Roos niet zoveel werk.

•=Bonnie=•

Ik zit net te kijken maar deze eitjes zijn wel heel snel uitgekomen...

De eerste twee eitjes zijn gelegd op 12 en 14 maart. Als er dan op 1 april al jongen uitkomen... Dan is dat 20 dagen en dan zouden ze vanaf dag 1 gebroed moeten hebben.

Maar dat is niet zo want er zijn er twee op een dag geboren. Dus dan zijn ze 18 dagen bebroed...

In dat geval zou het best eens kunnen zijn dat 1 van die twee eitjes er al eentje van Schnippie en Mokka is, want die zijn direct gaan broeden. Maar goed, tot ik het zeker weet schrijf ik de eerste vier gewoon op onder Pim & Roos hun tabel, pas ik het later wel weer aan :P Ik kan alleen even niet bij mijn site dus die wordt later pas bijgewerkt.

Caroline

De eitjes van Pablo & Coco komen ook allemaal al na 18 dagen uit, eentje van de vorige ronde zelfs met 17 dagen.  :o

Terwijl Eros & Chica pas na 21 dagen.

Ik verwacht Amor & Diégah ook weer wat later. Bij hun zag ik pas dat het eitje bevrucht was op de 5 de dag, terwijl ik bij Pablo & Coco al de 3 de dag adertjes zie. Dus is de ontwikkeling bij hun gewoon sneller.

Beide koppels hebben non-stop op de eitjes gezeten.

Citaat van: Bonnie op  2 april 2007, 07:14:28

Mooi zullen waarschijnlijk wel worden want de jongen van dit koppel hadden over het algemeen nog minder wit dan de ouders en waren op de foto's te zien bijna getekend. :)

Hier bedoel je natuurlijk het tegenovergestelde, nog meer wit?? Of niet??

SUcces verder!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  2 april 2007, 10:11:29
De eitjes van Pablo & Coco komen ook allemaal al na 18 dagen uit, eentje van de vorige ronde zelfs met 17 dagen.  :o

Terwijl Eros & Chica pas na 21 dagen.

Ik verwacht Amor & Diégah ook weer wat later. Bij hun zag ik pas dat het eitje bevrucht was op de 5 de dag, terwijl ik bij Pablo & Coco al de 3 de dag adertjes zie. Dus is de ontwikkeling bij hun gewoon sneller.

Beide koppels hebben non-stop op de eitjes gezeten.

Citaat van: Bonnie op  2 april 2007, 07:14:28

Mooi zullen waarschijnlijk wel worden want de jongen van dit koppel hadden over het algemeen nog minder wit dan de ouders en waren op de foto's te zien bijna getekend. :)

Hier bedoel je natuurlijk het tegenovergestelde, nog meer wit?? Of niet??

SUcces verder!!

Nou het zal mij benieuwen of die drie van Schnippie en Mokka ook gaan uitkomen. Zou wel fijn zijn want daar wachten al mensen op. En ik bedoelde inderdaad meer wit :)