De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

*Esther*

Druk, druk, lees ik al.

succes !

groetjes Esther

Rianne

Wat een gedoe he, dat broeden. Wij maken ons er vaak drukker over als de valkjes zelf ;D

*Esther*

Heeej Bonnie,
Wat ziet je site er mooi uit!
Heb net even zitten spieken. :D
gr Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 19 maart 2007, 13:18:39
Heeej Bonnie,
Wat ziet je site er mooi uit!
Heb net even zitten spieken. :D
gr Esther

Thanks  ;D

•=Bonnie=•

19 maart 2007, 15:17:44 #169 Last Edit: 19 maart 2007, 16:41:37 by Bonnie

Cocktail & Dreams. Geelwang x Opaline-geelwang

Cocktail, wildkleur geelwang man.

Dreams, opaline-geelwang pop.

Het zijn een paar waardeloze foto's omdat ik door de fijne tralies heen moest fotograferen waardoor ik handmatig moest scherpstellen maar ze zaten geen seconde stil. Daarbij moest ik kats tegen het licht in fotograferen, vandaar dat de vogels wat donker zijn tegen een uitgebeten achtergrond. Maar het kan nu even niet anders. Ik was al blij dat het uberhaubt ging want ze zitten vanaf vanochtend bijna constant samen in het blok.  ;)

Als ze eenmaal buiten zitten voeg ik wel nieuwe foto's toe.

Dafrinja

Nou, je maakt knap mooie foto's hoor!! Zulke maak ik nog niet ookal zit Gizmo een minuut stil...

Groetjes!!!
Dafrinja en Gizmo

Caroline

Ze zijn wel erg mooi donker van kleur, tekenen de wangetjes mooi af.

Voor jou als prof fotograaf zijn ze misschien matig voor ons zijn de foto's geweldig.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ed

Hoi Bonnie,

Het zijn redelijk foto's hoor en jouw geelwang lijkt totaal niet op de mijn dus dat vergroot de kans dat ik een bleekmasker heb.

Even tussen door Silver en Pearl zijn verkocht ze zitten bij een kweker in Piershill. Ik heb daar zelf mijn Cinnamon Geelwang vandaan en een Bonte Cinnamon en zijn allebij zeer mooie valken dus heb er wel vertrouwen in dat ze goed zitten.

Succes met de kweek.

Groetjes
Ed

•=Bonnie=•

Bedankt allemaal  :)

@ Ed: ze hebben beide een verhoogde geelfactor, met name de man dus dat vertekend denk ik wel een beetje. Fijn dat Silver en Pearl goed terecht zijn, fijn koppel als reserve bij geelwangen kweek.

Ed

Hoi Bonnie,

Gewoon een goeie geelwang nemen die alles uitbroed wat ik haar geef en de jong nog opvoed ook. Ik mag niet klagen over mijn geelwang.

Groetjes
Ed

•=Bonnie=•

Citaat van: Ed op 19 maart 2007, 15:37:22
Hoi Bonnie,

Gewoon een goeie geelwang nemen die alles uitbroed wat ik haar geef en de jong nog opvoed ook. Ik mag niet klagen over mijn geelwang.

Groetjes
Ed

Da's natuurlijk helemaal perfect :) Ik moet nog afwachten hoe de mijne het doen dit jaar, wordt de eerste keer dus ik heb geen idee in hoeverre ze zelf broeden. In dit geval vond ik de mutaties te mooi om te laten 'liggen' in elk geval  ;)

Ed

Hoi Bonnie,

Dat is afwachten ik verwachten er toch geen geelwangen uit en ook geen splits dus kon haar gewoon haar gang laten gaan.

Maar zal voor je duimen dat ze het doen laat je ze wel op echte eieren zitten om het te proberen of ook niet.

Groetjes
Ed

•=Bonnie=•

Citaat van: Ed op 19 maart 2007, 15:46:18
Hoi Bonnie,

Dat is afwachten ik verwachten er toch geen geelwangen uit en ook geen splits dus kon haar gewoon haar gang laten gaan.

Maar zal voor je duimen dat ze het doen laat je ze wel op echte eieren zitten om het te proberen of ook niet.

Groetjes
Ed

Ik ga ze laten broeden op onbevuchte eitjes, als ze daar 14 dagen op blijven zitten krijgen krijgen ze twee bevruchte eitjes terug en hou ik ze goed in de smiezen. Dan kijken of ze voeren en zo niet kunnen de jongen weer onder een pleegkoppel.

Da's wel allemaal theorie natuurlijk want ze moeten dan wel nu onderhand gaan leggen voordat de rest al een week broedt maar... ik heb goede hoop dat ze het net op tijd gaan redden.

Rianne

Leg je hun eigen eitjes dan onder een ander koppel? Want als ze na 14 dagen nog eens 18 dagen moeten broeden kan het ook nog wel eens mis gaan.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 19 maart 2007, 15:56:21
Leg je hun eigen eitjes dan onder een ander koppel? Want als ze na 14 dagen nog eens 18 dagen moeten broeden kan het ook nog wel eens mis gaan.

Ja uiteraard  :) Ik kan ze bij Pim en Roos en Schnippie en Mokka kwijt als ze binnen een paar dagen beginnen. Dat zijn ervaren koppels.