De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

margreet

hallo Bonnie,

Mooie site, kon alles zien, mis alleen foto's van de cathi's maar die zullen nog wel komen.

groetjes Margreet

•=Bonnie=•

Citaat van: Quendi op  9 maart 2007, 20:19:20
Smiegtie  ;D!! Je hebt fellow een make over gegeven  ;).
Hij is spontaan geelwang geworden!  :D.
Wat een SUPER mooie banner!

En je site ziet er mooi uit. Ik heb er al naar gekeken maar heb nog niet alles ontdekt. Ga ik dus nu even doen.

Gr Sietske

Hey Sietske,

Hoezo Smiegt?  >:(  Oplettend hoor  ;) Niks mis mee toch, ik wou gewoon een mooie banner die weergeeft wat ik kan kweken, en dat doet ie. :)

Leuk dat je hem mooi vind. :) Ik moet ook nog wat opleuksels voor de site maken maar dat gaat nog even duren denk ik.

•=Bonnie=•

Citaat van: margreet op  9 maart 2007, 21:42:42
hallo Bonnie,

Mooie site, kon alles zien, mis alleen foto's van de cathi's maar die zullen nog wel komen.

groetjes Margreet

Foto's van de cathi's staan al er op hoor, bij Onze vogels, Catharinaparkieten en dan koppels. En natuurlijk twee in de banner :)

margreet

hallo Bonnie,

Gevonden hoor, mooie kleuren hebben ze.

groetjes Margreet

Caroline

:o :o Wow, gave site!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Quendi

Het is inderdaad wel slim dat je weergeeft wat je kan kweken.

Want misschien zien mensen allemaal saaie vogels op de site, terwijl ze prachtige splits kunnen hebben natuurlijk.

Enne, fellow is zowiezo niet saai hoor  ;).

Ik ga nu naar je site kijken, of er al iets veranderd is.

Gr Sietske

•=Bonnie=•

Citaat van: Quendi op 11 maart 2007, 11:50:27
Het is inderdaad wel slim dat je weergeeft wat je kan kweken.

Want misschien zien mensen allemaal saaie vogels op de site, terwijl ze prachtige splits kunnen hebben natuurlijk.

Enne, fellow is zowiezo niet saai hoor  ;).

Ik ga nu naar je site kijken, of er al iets veranderd is.

Gr Sietske

LOL, ik heb geen saaie vogels ;)

Citaat van: Caroline op 10 maart 2007, 22:13:14
:o :o Wow, gave site!!

•=Bonnie=•

Robijn is van haar eitjes, gelukkig maar, ze waren toch niet bevrucht dud als ze zelf niet was opgestapt (letterlijk) had ik ze morgen wegehaald.

Omdat ik vrees dat Quappo en Robijn geen koppel gaan vormen heb ik besloten ze samen te zetten met Suprise & Ino. Dan zoeken ze het maar lekker uit met zijn vieren wie wie wil.

Fellow & Yellow zitten nu in het compartiment waar Suprise & Ino in zaten en Cocktail & Dreams zitten in de kamer voliere.

Reden hiervoor is dat beide koppels zo ongeveer elk uur van blok wisselden en ik bang was dat de eitjes dadelijk ook door elkaar gelegd gaan worden. Nu is dat uitgesloten en ook makkelijker voor mijn man die komende week een dag of 5 moet oppassen en eites van de geelwangen moet vervangen door nel en bij de andere koppels moet leggen als die al aan de leg zijn...

Nog geen eitjes hier. Parel als dollen fluiten, roepen, tikken, gillen... maar verder niets. En ik hoop dat ze nu allemaal nog een volle week wachten ook  ;)

Saar

Hoi Bonnie
Heb je inmiddels al eitjes?
Groetjes Saar :-*

Saar

Kyra heeft haar eerste eitje gelegd :D :D

*Esther*

Citaat van: Bonnie op 11 maart 2007, 23:51:05

mijn man die komende week een dag of 5 moet oppassen en eites van de geelwangen moet vervangen door nel en bij de andere koppels moet leggen als die al aan de leg zijn...
En ik hoop dat ze nu allemaal nog een volle week wachten ook  ;)

Volgens mij is Bonnie een paar dagen weg ;) :D
Hopelijk voor haar, heeft haar man het lekker druk met de birdies...........
EITJES!!! ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Saar op 15 maart 2007, 14:33:47
Kyra heeft haar eerste eitje gelegd :D :D

Hey gefeliciteerd zeg! Ik ben net thuis dus moet alles nog lezen  :)

•=Bonnie=•

18 maart 2007, 16:47:15 #162 Last Edit: 19 maart 2007, 17:03:47 by Bonnie
Nou ik ben sinds dinsdag weg geweest en net thuis. Maandag de 12e lag het 1e eitje  bij Pim & Roos.

Net na begroeten van familie en hondjes natuurlijk direct bij de birdies kijken en de kasten controleren. Dat er bij de geelwangen niets was wist ik al want ik had opdracht achtergelaten eitjes van hun over te leggen bij Pim en Roos en te veravgen voor nep tot ik terug was.

Robijn zit op drie eitjes... ALS ze bevrucht zijn is de vader de wildkleur split geelwang man  ::) Maar ik moet nog maar zien of ze wel evricht zijn of dat ze gewoon maar weer begonnen is, voor vertrek heb ik ze zien kroelen en Robijn ook kippetje voor hem zien zitten. Tot nog toe heb ik hem nog niet bij de eitjes gezien maar goed, ik ben net thuis.

Pim en Roos hebben 4 eitjes, Roos zit te broeden nu.

Schnippie en Mokka hebben 2 eitjes en zitten al zolang ik thuis ben samen in het blok.

Azrael en Alba heben nog niets maar daar ben ik wel blij om want Alba is erg jong dus wat mij betreft stelt ze het uit tot juni juli ofzo.

De geelwangen hebben nog niets dus maar de beide poppen zitten en bij alsof er van binnen hard gewerkt wordt. Eierkontjes hebben ze nog niet maar ze hebben zo veel gepaard dat kan niet lang meer duren.

Het is binnen niet zo heel erg licht. niet zo als buiten, vandaar dat het bij sommige koppels denk ik wat trager gaat.

•=Bonnie=•

Robijn treft het niet dit jaar  >:(

Als ze Surprise al zover gekregen heeft te treden bemoeid ook ook hij zich niet met de eitjes  :-\

Bij Pim en Roos zit meneer Pim gewoon te pitten en Roos nog steeds in het blok, ik weet niet wanneer meneer denkt zijn handen uit de mouwen te steken maar tot nog toe mag Roos het alleen opknappen. 'T is wel een bewezen koppel dus ik ben benieuwd  ::)

Alleen Schnippie en Mokka zitten samen in het blok bij hun twee eitjes.

•=Bonnie=•

Pim broedt toch wel mee, blijkbaar is het Roos' haar keuze veel in het blok te zijn nu ze  nog aan het leggen is.

Azrael en Alba treden nog steeds en Azrael is veel in het blok te vinden.

Cocktail & Dreams zijn veel in het blok
Fellow & Yellow treden terwijl ik dit schrijf

Quappo en Ino worden een koppel  ::)

Surprise zou dus wel eens de vader van Robijn haar eitjes kunnen zijn maar hij kijkt voortdurend naar de overkant waar Dreams zit.

Ik wacht nog af tot de binnenronde voorbij is maar als hij niet echt koppelt met Robijn mag hij voor de buitenvluchten af zijn naar een nieuw huis want zijn zenuwachtige geroep en constante heen en weer gedribbel lijken me niet goed voor noch hem noch de rest in zijn vlucht. Wie dus nog een kweekrijpe wildkleur split geelwang man zoekt mag zich melden.

De website is weer aangepast en de kweekkaart ingevuld.