17 juni 2024, 02:23:48

Yobi staartveren met motief

Gestart door Anja, 23 januari 2007, 13:58:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Rianne,

Misschien een rare vraag maar wat is lacewing?

Hoi Carco,

Yobi is nu in de rui. Blij te lezen dat ik niet de enige ben.

Groetjes Anja

Rianne


Anja



Dank je wel Karin. Het is me duidelijk.

Groetjes Anja

carco

Zou misschien kunnen, geen idee, mijn albino is inderdaad een lacewing.
Maar dan lijkt me nog dat alleen de poppen dit hebben?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




ginny

Citaat van: Rianne op 24 januari 2007, 12:50:04
Hoi Ginny,

dat de staart effen wit is, kan ook hoor. Dit had mijn (helaas overleden) cinnamon geparelde witmasker pop ook. Er zaten maar weinig streepjes op.
Als jouw valkje er al een jaar zo uit ziet, en de parels worden niet minder, heb je wel een popje hoor. :)

Ik heb een albino man, nooit heb ik bij hem een visgraat motief gezien toen hij nog klein was. Misschien heeft dit iets

met lacewing te maken?
Bedankt Rianne,dan ben ik bijna zeker dat ik een popje heb


robeke

hallo,
ik heb mijn vogel aico genoemd maar,
het is een mannetje maar< ik hoop dat de naam''aico'' ook goed ervoor is :d
gr.robeke


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

tamara

hoi anja,

Mijn gevoel zegt ook dat je en popje hebt maar zeker weet ik dat niet.
Ik heb een cinnamon en die heeft een geparelde staart. Voor zover ik begrepen heb is dat ook een bewij dat ze een pop zou zijn.
Op de foto van jou zie ik ook lichte parels, ik zou dus zeggen dat het een popje is.

groetjes tamara en tequila en amigo

Anja

Hoi Tamara,

ik heb ook altijd gedacht dat ze een popje is. Ook als ik naar het gedrag kijk. Dan heb ik nu een popje dat kan fluiten.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Truus is mijn bonte valkje dat in de voliere zit en ik twijfel ook of ze nu een pop of een mannetje is. Ze kan fluiten als de beste maar zat van de week kippetje voor Chatima. En ze heeft een gestreepte, grijze staartveer en is volgens mij door de eerste rui heen....

mara

Anja

Hoi Mara,

Ik zag net toevallig dat Yobi kippetje zat. Nou als dat geen bewijs is dat ze een popje is dan weet ik het ook niet meer.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat is toch het ULTIEME bewijs....

Mara

Rianne

Hoi Mara,

bij bonte valkjes is aan het uiterlijk niet te zien of ze man of pop zijn, beide geslachten blijven namelijk de visgraat houden. :)