11 mei 2024, 04:30:36

Vreselijk, Laiko kan niet...

Gestart door Tara, 27 september 2002, 02:26:51

« vorige - volgende »

Tara

Hoi, ik zit met een probleem en dus ook een vraag; HOE LEER JE EEN VALKPARKIET KLIMMEN ???? Want mijn Laiko is gekortwiekt en het bleek dat ze niet kon klimmen, nu wordt alles via de grond gedaan. Maar toch mist ze de andere valkjes en ik kan dit niet zo blijven aanzien, ik heb haar al vaak op de tralies gezet maar ze fladdert naar beneden, weet iemand raad????? Groetjes, Tara.

V_Valkie

Ik denk dat ze heus wel leerd klimmen,de hele tijd op de grond is ook niet fijn

Tara

Héééé, ze is slim hoor, ze gaat in het nestakstje, kruipt vanboven eruit dat ze op het nestkastje zit en dan kan ze naar de laagste stokjes. Hihi, speciaal valkje :)

V_Valkie

Ja cker slim! Dat kan alleen maar een valkparkiet zijn :P

Tara

Hoi iedereen, Laiko maakt al vorderingen heb ik gezien, ze begint al fladderend te klimmen, maar 't lukt nog niet echt, nou ja 't komt nog wel groetjes, Tara

Tara

LAIKO KAN KLIMMEN JOEPIE!!! Al na lange tijd kan Laiko eindelijk klimmen, ik zag het vandaag, 't is wel op haar eigen maniet maar toch  ;D Nu zit ze lekker bij de andere vogeltjes  :P Groetjes, Tara en Laiko  ::)

V_Valkie

Ze leerd het duz wel hé?Een valkparkiet die niet kan klimmen....is als een vis die niet kan zwemmen.

Tara

Hoi beste mensen, vandaag zag ik het, Laiko kan klimmen, zonder fladderen, helemaal normaal! Joepie! Een applaus voor Laiko iedereen, KLAP KLAP KLAP ...
Groetjes!

V_Valkie

*aplaus*


klap klap klap klap klap klap klap klap
Fijn voor je valk dat ze nu kan klimmen

Diana

Een valkparkiet die nie kon Klimmen...

;)  :D  :D Zooo Tara iets Unieks! :D  :D  ;D
Nou Veel Suc6 nog!!