Karel en Lady: Filmpje van Karels "lach"...

Gestart door kimmie, 22 januari 2007, 23:01:19

« vorige - volgende »

kimmie

Ja de kooi staat al klaar...
Ze staan een meter uit elkaar vandaan...
In een andere kamer kan niet, want we hebben ook een poes rondlopen die dol is op vogels ::)
De kooi kan eventueel ook naar de andere kant van de kamer maar daar staat een raam waar soms een zuchtje wind doorheen komt...
Dus waar de kooien nu staan hebben ze geen last van dat windje...

Ja zo ongeveer begin maart...
Ik kan bijna niet wachten...

Haar vader (Makker) is een lutino en haar moeder (Nicky) is een wildkleurtje...
Dus Ivana wist gelijk dat de lutino's popjes waren en de wildkleurtjes mannen...
Groetjes Kim, Karel en Lady

Inge88

Oh vandaar.. dat is dan duidelijk  :) Uit het nestje van Linda kunnen wel 5 verschillende mutaties komen... maar dat wist je al denk...

kimmie

Ja ik kijk regelmatig op de site van Linda en Rianne.
Ook hun dagboeken vind ik erg interessant en leuk om te lezen.
Ik hoop mijn 3de valkje en misschien mijn 4de valkje bij hun te halen...
Het is toch wel spannend dat als er 5 verschillende mutaties uit kunnen komen of de jouwe er dan ook tussen zit...

Inge88

Waarschijnlijk wel toch?  :) de kans op lutino is 25% wildkleur 12,5% albino 25%, witmasker 25% en gepareld 12,5%...

Achja, ik ga er gewoon vanuit dat er wat voor me bijzit... als ik nu al ga denken dat er straks alleen maar lutino's in het nestje zitten...  :'(

Rianne

Hoi hoi,

helaas zal er deze ronde geen geelwang lutino bij zitten, de eitjes van het koppel waren onbevrucht. Ik heb adoptie eitjes van Kaiyo en Kashira en ook van Yasuo en Naira, alleen ik weet niet welk eitje van wie is... Gelukkig is dat wel aan de jongen te zien, die van Kaiyo en Kashira zullen cinnamon zijn en die van Yasuo en Naira niet. :)

kimmie

Citaat van: Inge... op  8 februari 2007, 18:47:41
Waarschijnlijk wel toch?  :) de kans op lutino is 25% wildkleur 12,5% albino 25%, witmasker 25% en gepareld 12,5%...

Achja, ik ga er gewoon vanuit dat er wat voor me bijzit... als ik nu al ga denken dat er straks alleen maar lutino's in het nestje zitten...  :'(

Dan zit er waarschijnlijk wel wat tussen...
Keuze genoeg zou je zeggen...

Citaat van: Rianne op  8 februari 2007, 19:30:45
Hoi hoi,

helaas zal er deze ronde geen geelwang lutino bij zitten, de eitjes van het koppel waren onbevrucht. Ik heb adoptie eitjes van Kaiyo en Kashira en ook van Yasuo en Naira, alleen ik weet niet welk eitje van wie is... Gelukkig is dat wel aan de jongen te zien, die van Kaiyo en Kashira zullen cinnamon zijn en die van Yasuo en Naira niet. :)

Hoi Rianne,

Dat is wel jammer, misschien de volgende ronde...
Gelukkig kan je de jongen wel uit elkaar halen...

Groetjes!! :D

jolandaW

Hallo Kimmie,

Ik zie dat jouw vogel ook Lady heet.
Toevallig noem ik mijn nieuwe vogel ook sinds een paar dagen Lady omdat ik nog geen naam wist en mijn man die graag wilde verzinnen maar dat kan nog wel even duren voor die met een naam komt.
Nu ik dus net in mijn dagboek bekend maakte dat ze voorlopig of misschien wel altijd Lady heet zag ik dat ik boven jouw dagboekje stond en ontdekte ik dus dat jij ook een Lady krijgt.
Ik las wel eens in je dagboekje toen je net begon met schrijven maar wist niet beter dan dat je Karel had. dus ik hoop niet dat je het erg vind dat mijn vogeltje ook Lady heet.
Er zullen er wel meer zijn die zo heten denk ik hoor maar wilde dit toch even aan je kwijt.

Hoop dat je veel plezier krijg van jouw Lady en van Karel natuurlijk ook.

Groetjes Jolanda

kimmie

Heey Jolanda,

Natuurlijk vind ik dat niet erg.
Ik vind het alleen maar leuk, dat een van jou valkjes ook Lady gaat heten.

Ik ga ook is lezen ik jouw dagboek, ben wel benieuwd hoe jouw Lady er uit komt te zien.
En ik wil natuurlijk de rest ook zien...

Groetjes Kim

kimmie

Hallo,

Vandaag om 10 over 3 heb ik een afspraak bij de huisarts...
Jullie horen natuurlijk hoe het afloopt...

Groetjes Kim

Inge88

Hoe gaat het nu met je oog Kim? Hopelijk niks ernstigs..

kimmie

Heey Inge,

Ik heb een gewoon ontstoken oog dat niet vanzelf over gaat...
De dokter vond dat ik er heel veel mee geduld heb gehad omdat ik er bijna een week mee rond loop...
Ik heb een zalfje gehad wat ik 3x op een dag in mijn oog moet smeren.
Nou ja in mijn oog....
Ik moet het op mijn onderste oog lid smeren en dan een minuut mijn oog dicht houden...
Ik kan er wazig van gaan zien...
Als het binnen 5 dagen niet over is, moet ik terug naar de dokter...
Maar dan gaan we niet van uit...

Groetjes

Inge88

Gelukkig dat niet een of ander symptoom is  ::) Doet het erg zeer?
Wel balen dat je dus niet eerder bent geweest denk?

jolandaW

Hoi Kimmie

Het beste met je oog.
Hoop dat het zalfje snel helpt

groetjes Jolanda

kimmie

Citaat van: Inge... op  9 februari 2007, 16:14:34
Gelukkig dat niet een of ander symptoom is  ::) Doet het erg zeer?
Wel balen dat je dus niet eerder bent geweest denk?

Ja het is net alsof er een pitje inzit dat je er niet uit krijgt...
Het is balen dat ik niet eerder ben geweest, nou ja volgende keer weet ik het...
Citaat van: jolandaW op  9 februari 2007, 16:15:55
Hoi Kimmie

Het beste met je oog.
Hoop dat het zalfje snel helpt

groetjes Jolanda

Heey Jolanda,

Dank je wel...
Ik ga nu het zalfje erop doen, dus ik ben eventjes weg hier...

Groetjes!!

Inge88

Citaat van: kimmie op  9 februari 2007, 16:27:12

Ja het is net alsof er een pitje inzit dat je er niet uit krijgt...
Het is balen dat ik niet eerder ben geweest, nou ja volgende keer weet ik het...

Nou, hopen dat het niet meer voorkomt he! Kon de dokter je ook vertellen wat de oorzaak van de onsteking is?