Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Je staat al verder dan ik dan! :D
Skippy heeft enkele erg onrustige dagen achter de rug. Deze morgen werd ze opnieuw onrustig maar ik heb haar(?) kunnen kalmeren door ertegen te praten of door eens een ander valkje (Jefke of Rikske) mee naar haar te brengen. Het was wel telkens maar tijdelijk, die rust.
Ik heb de kooi van Skippy nu terug bij de andere kooi gezet en nu lijkt Skippy eindelijk tot rust te komen :D.
Maar op de vinger komen dat wil ze nog niet...




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Hoe was het bij Karin? Ben jij ook opgegeten door Indy? ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

Tjippy zit in de ochtend telkens te schreeuwen en ik merkte dat ze van zijn gefladder onrustig werd. Ik heb de kooi nu iets verder weg gezet..
Ik heb Tjippy al bij haar kooi gehouden maar dat heplt niet veel.. en Tjippy vind het maar eng als ze zo beweegt..
nu zit ze rustig... en Tjippy zit op mijn schouder...

Ik denk dat dat op mijn vinger zitten een vergissing was tijdens het druk doen..maar we zullen straks zien...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Diaantje

20 maart 2007, 11:09:00 #153 Last Edit: 20 maart 2007, 12:17:41 by Diaantje(s)
Citaat van: Marc - Vijf Kuifjes op 20 maart 2007, 11:07:09
Hoe was het bij Karin? Ben jij ook opgegeten door Indy? ;D


Nee dom he ik heb Indy niet eens gezien... en ik had me nog wel voorgenomen om naar haar te kijken want ik vind het zo een mooie hond..
Wel heb ik met even Cuba gezeten die had ze eruit gehaald...prachtig valkje..



Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Cuba wou er bij ons niet uit :-\. Maar Indy hebben we samen met de andere hond van Karin, waarvan de naam me nu even ontgaat :-[, op speciale aanvraag wel gezien ;D. Indy is erg vrolijk en ontstuimig hoor! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

Haha..nou ja pech wie weet komt het er ooit nog eens van bij een volgend valkje haha...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

*Manon*

Hey... Leuk dat Simba nu ook van de partij is.

Een jong valkje is heel anders dan een wat oudere valk weet ik nu en omdat jij een jonge valk hebt en een nog jongere erbij hebt.... jahaaaa ik geef je het op een briefje dat je twee 'gekken' bij elkaar hebt  ;D

Ik merk namelijk dat Pipi veel rustiger is dan Lizzy, dat is echt een brekerd, breekt het liefst de hele tent af...

Ik ben erg benieuwd hoe jouw valkjes het samen doen, maar goed, eerst maar effe wennen hé!

Veel plezier ermee :)

Diaantje

Ja wennen is inderdaad wel belangrijk..
Daar straks ging ik even met mijn hand in de kooi van Simba.. en mijn andere hand moet ik er echt voor houden want anders ontsnapt ze.. ze wil er echt graag uit.. ik moest haar zelfs een keer pakken omdat ze toen al haar hoofd tussen mijn hand door had gewurmd..  :o monstertje...
Vanavond als ook mijn vriend thuis is ga ik haar misschien wel even eruit halen maar daar denk ik nog even over... ;D

Simba is nu al drukker dan dat Tjippy in het begin was.. ze zit ook af en toe te tjiepen..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

kimmie

Eindelijk is Simba er...!!
En nu al drukker dan Tjippy :o ;D

Waar blijven de foto's...!!??

Als ze eenmaal gewent is, en Tjippy aan haar komt het vast helemaal goed ;D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Diaantje

De foto's ga ik van het weekend maken.
Simba is echt enorm lief... :-* ze zit bij me en komt er gewoon uit. je mag haar kusjes geven en ze laat het allemaal toe... soms lijkt het wel of ze de warmte bij je zoekt..
Ook zijn ze er al samen uit geweest en dat ging wel goed.
Tjippy heeft wel intresse in haar maar hij mag niet aan haar komen want dan gaat ze happen en blazen.. ??? en dan rent Tjippy weg  haha.. ;D
Simba zit nu even in Tjippy zijn kooi en Tjippy zit op mijn schouder..
Ik hoop dat het snel goed gaat want Simba zit wel in een kleine kooi en dat vind ik wel zielig, maar ja komt wel goed...  ;D


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Wat gaat het makkelijk bij jou zeg! :D
Met Jefke en Rikske ging het ook zeer snel maar met Skippy komt het zeker ook in orde hoor!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hehe, gelukkig is Simba er eindelijk.

Veel plezier en ik kijk al uit naar de foto's.

Mara

*Manon*

Hahahaha wat een leuk gezicht zal dat zijn als Tjippy weg rent omdat Simba gaat blazen naar 'm!!
Het komt allemaal wel goed, moet echt even tijd hebben.

en jaaaaa de foto's....... Ik ben errug benieuwd!
Kom maar op met die fotootjes


danielle

Wat leuk dat Simba er is  ;D.
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's. Zo te zien (op de advater) is het echt een mooi vogeltje.
Ook leuk dat ze al zo tam is, dat scheelt een hoop werk  :P.
Volgens mij zoeken jonge vogels inderdaad nog de warmte op.
En Tjippy zal denk ik in het begin wel jalours zijn, maar hopelijk worden het goede vriendjes!

Diaantje

Zo drukke week gehad...
Simba heeft nog geen normaal voer gegeten...ze eet alleen nog maar trosgierst... ???
Simba zit nu bij me en Tjippy ook.
Tjippy wil de hele tijd maar aan haar plukken... Hij zat net aan haar kuif te trekken...aaahhhh.. :P
ik zit nu met mijn laptop op schoot..
aan de linkerkant in mijn nek tegen mij aan zit Simba en aan de rechterkant zit Tjippy... :-*
Ze vinden het heerlijk.. ;D
Maar Simba is nog wel erg voorzichtig..
Als de een gaat vliegen dan gaan ze samen heel zenuwachtig lopen vliegen.. en Simba gaat alleen nog maar tegen het plafond aan..
Simba hing daar straks in de gordijnen en toen zie ik 'kom maar'en ja hoor toen lande ze op mijn hoofd...

Ik maak me alleen wel zorgen om dat Simba nog geen normaal voer heeft gegeten..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.