Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi hoi diana,

Hoe is het met je?
Missen je valkjes Lizzy erg!

Ik wens je nogmaals sterkte  :-*

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Diaantje

hier weer even een krabbeltje....

Ik heb donderdagavond de kooi uitvoerig schoon gemaakt en daarna kon Tjippy weer de hele kooi voor zichzelf gebruiken, dat vodn ie wel fijn...
Toch zat ie wel wat vreemd te kijken.... :'(

Gister heb ik gewerkt en had blijkbaar het klepje niet goed dicht gedaan en toen was Tjippy eruit gegaan...
Mijn moeder kwam even iets halen en merkte het op..
Mijn schoonouders waren gistermiddag even hier en die vonden Tjippy heel erg schreeuwen.... ::)

Vanmorgen is Tjippy rond 8 uur begonnen met schreeuwen ,fluiten en praten.....
Hij doet alles en laat zich flink horen... ;D
Vanmorgen zat ie op mijn schouder en ben ik met hem voor het raam gaan staan en heb ik tegen hem gezegd:
kijk daarboven is Lizzy, ze is een sterretje.....
en het leek of ie het begreep, bleef maar kijken naar die mooie blauwe lucht.... :'( :'( :'(
Was zo lief.... :-* :-*
Tjippy is de weg een beetje kwijt,hij doet heel anders als eerst...
fluit de oren van je hoofd en klets ook enorm....dit deed ie eerst ook wel maar een stuk minder....

Yuki vindt het geloof ik niet erg, die moest toch niet veel van Lizzy hebben omdat Lizzy niet zo lief tegen haar deed...

Maar uiteindelijk komt het wel goed met Tjippy.. en ach hij past zich vanzelf aan....misschien wel meer naar Yukitoe, dat zou leuk zijn...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

danielle

Hoi Diana,
Wat een gemis is het he. Je merkt het echt in alles dat je vriendje er niet meer is. Het is echt heel moeilijk.
Ik weet nog dat Izzie ook zo aan het roepen was toen Tommie was overleden. Het is echt vervelend dat je het ze niet duidelijk kan maken. Dan missen ze toch echt hun vriendje.
Ik hoop dat Tjippy snel weer bijdraait en inderdaad misschien zelfs wel meer met Yuki gaat optrekken. Dat zou wel heel leuk zijn.

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen  :-*

Groetjes van Danielle

sabine

15 februari 2009, 22:59:10 #934 Last Edit: 15 februari 2009, 23:04:47 by sabine

Liefs Sabine, Binky en Pearl

Diaantje

thanx!!!!!!

Het is wennen hier, zeer zeker voor Tjippy..
Morgen ben ik vrij dan kan ik weer even kijken hoe het met hem gaat overdag....
in de avond is ie vrij rustig en lief, maar overdag is ie erg druk... ::)

As zaterdag gaan we op vakantie.
Tjippy en Yuki blijven thuis.
In de ochtend komt de opa van mijn vriend eten geven en blijft dan even een uurtje en in de avond komt zijn tante om ze er even uit te laten en ze blijft dan ook een uurtje hier.
Ik heb gezegd dat ze niet elke dag hoeft te komen maar liever wel... ;D
Ik maak me er best wel zorgen over, heb enorme zin in de vakantie maar de valkjes thuis laten vindt ik echt wel heel vervelend...
Normaal kunnen ze wel bij mijn ouders of schoonouders of zwager maar ja die gaan allemaal mee, dus dan wordt het lastiger.. hoop maar dat het goed gaat... :-\

Ik ga even kijken of ik nog wat in ander boekjes kan kijken, heb ikal een paar dagen niet gedaan,was er niet echt toe in staat...

Dagboek Tjippy en Yuki

Kimm

hoi,

ik kan mij voorstellen dat je er moeite mee hebt om je valkjes thuis te laten. dat zou ik ook hebben hoor.

ik hoop dat je kan genieten van je vakantie. waar ga je heen?

liefs kim

*Manon*

Valkjes thuis is voor mij ook geen optie...
Heb ik één keer gedaan.... een lang weekend... mijn buurvrouw ging de valkjes eten geven... het ging allemaal goed, maar ik weet dat ze niks met vogels heeft dus ik vraag haar maar niet weer  ;)

Nu heb ik een andere oppas..... en die is veel liever voor mijn valkjes.... wat weet je ..... ze vind ze zelf ook heel leuk....  ;D ;D ;D

Diaantje

De uitslagvan de autopsie van Lizzy is bekend....
Alles was goed geen vreemde dingen gevonden.
Al haar organen zagen er normaal uit.
ze zagen achter haar tongetje wel een kleine ontsteking, maar was niet bijzonder zeiden ze.
Het enige wat wel vreemd was was dat haar krop leeg was en ook haar darmen waren leeg en de darmen waren donker van kleur...
terwijl ze wel altijd goed at, altans de zaadjes waren alleen nog maar velletjes..dus daar snap ik niet zo veel van...

Nou we gaan bijna op vakantie, nog alles inpakken ed...dus tot na mijn vakantie!

Dagboek Tjippy en Yuki

Kimm

hmmmmm nog niet echt wat wijzer dus?  ::)

ik wens je een hele fijne vakantie toe :D

liefs kim

Caroline

Vreemd, de uitslag van de sectie.  :-\

Kan het niet zijn dat ze meer last van het ontstekinkje op haar tong had dan ze denken en daardoor minder gegeten heeft omdat dit pijn deed??

Ik denk maar gewoon mee hoor.  ::)

In ieder geval een hele fijne vakantie.

Geniet er lekker van.

Doeiiiiiiiii!!!!!!!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Diaantje

Hoi Kimm,

Nee niet echt wijzer,maar helaas kan er weinig aan veranderen....

Hoi Caroline,

Ik weet het niet, maar toen ik in de avond op de dag dat ze overleden was, het voer uit haar bakje weg gooide lagen er best wel veel velletjes in het bakje dus dat zou betekenen dat ze wel heeft gegeten, maar dat kan natuurlijk nooit zosnel uit haar darmen zijn...

Dagboek Tjippy en Yuki

sabine

Hoi Diana,

Jammer dat je niet veel wijzer bent geworden van de autopsie :( Behalve dat je nu weet dat je geen zorgen hoeft te maken over je andere valkjes :-* En dat je hopelijk kan genieten van je vakantie. Een prettige vakantie toe gewenst als je het leest voor je vakantie en anders hoop ik dat je een fijne vakantie heb gehad.  :-*

Groetjes Sabine

danielle

Hoi Diana,
Vervelend dat je niet veel wijzer van de sectie bent geworden. Wel heel fijn dat het niet iets besmettelijks was, zo kun je denk ik ook geruster op vakantie gaan.

Ik wil je een hele fijne vakantie wensen! Geniet er lekker van.

Groetjes van Danielle

Kimm

hoi diana,

ben je alweer terug van vakantie?
en hoe gaat het met de valkjes?

liefs kim