Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hhahaha ...een opblaasvalkje ...je bent toch wel beter met een echte ??  ;D ;D ;D  GRTJS Ann

Diaantje

Ja tuurlijk!!!
Ik wil nu ook alleen maar een echte...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Diaantje

vanmorgen heb ik ze weer eens een lekkere douche gegeven!
Ze zaten beide op de kooi, ik begon met af en toe een spuitje... Lizzy bleef gewoon zitten en deed zelfs haar ogen dicht toen de nevel over haar heen kwam, ze vond het duidelijk lekker.. :D
Nog een paar spuitjes, en ja hoor daar gingen die vleugels, alle kanten op, heerlijk om te zien hoe ze daar van kunnen genieten...  :D :)
Nog even onder de oksel en klaar weer... in de kooi zodat ze niet gaan vliegen en geen kou vatten..
Lekker verwarming aan, en heerlijk poetsen... :)

Sinds kort hebben we eredivisie-live dus de hele family kwam hier voetbal kijken( was een onderdeel van de onderhandeling voor nog een valkje..  ;);D), en de valkjes waren er heerlijk bijna heel de dag uit.
Nu zitten ze heerlijk te slapen, de lieverds... :-*
Een voldaan dagje...

Dagboek Tjippy en Yuki

Kimm

a wat leuk is dat he! ze zien te genieten van het douchen!
heb je ze ook wel even wat deo onder de okseltjes gedaan? ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Diaantje

Hahah deo, ja ze stinken af en toe wel hoor...bah... grappig... ;D ;D

Tjippy is nu gelukkig ook weer schoon. Lizzy zit bovenin de kooi maar ze was boven Tjipy gaan zitten en had ze op hem gepoept...bah... :o
Ik kan het eea wel weghalen met kroelen  en hij zelf natuurlijk ook nog wel, maar nu is ie weer mooi....
Hij kan weer naar de schoonheidswedstrijd! :-* ;D

Ik wacht nog steeds in spanning, totdat mijn nieuwe valkje uit het ei kruipt.... :D
Ik sta op de wachtlijst voor een........... nu maar hopen dat ze erbij zit! ;D ;D
Ik zeg lekker niet voor welke mutatie ik op de wachtlijst sta , dat horen jullie zodra het zover is. :P :P

Dagboek Tjippy en Yuki

Kimm

o nu maak je mij wel erg nieuwschierig hoor!  :o

Diaantje

als het goed gaat wordt het half tot eind november geboren, dus echt nog even geduld!
Voor mij heel lastig, want wil het zo graag!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Kimm

oh dat hou ik nog wel even vol hoor ;D  ;D
nou ik duim voor jou dat de goede mutatie erbij zal zitten, maar wil je wel zeggen of het een popje of een mannetje moet zijn?  :P

Marian

Hallo Diaantje,

Je kent me nog niet :)........maar ik wil ook graag jouw dagboekje gaan volgen :D
Ik heb niet vanaf het begin gelezen hoor :P
Je hebt 2 valkjes............en binnenkort een 3-de? :D :D
Haha.....je wilt ons in spanning laten en de mutatie niet vertellen?......daar hou ik wel van...hihi ;D
Het wachten op een nieuwe valkje duurt oooonnnnttttzzzzeeeetttteeeeeennnnnnnnddddddd lang ::)...... kan ik je vertellen :P
Ik hoop volgende week mijn cinnamon opaline popje op te halen :D :-*.....maar misschien moet ik nog wel wat langer wachten :-\ ;)
Ach....geduld is een schone zaak 8)

Fijne avond, Marian

danielle

Hoi Diaantje,
Wat leuk dat er een derde valkje bij komt!
En wat leuk dat ze van het douchen hebben genoten. Dat is toch zo leuk om te zien he. Ik doe het ook altijd met plantenspuit op vernevel stand en daar kunnen ze toch van genieten. Alle drie, alleen 1 grasje vind het niets aan.

Je hebt je valkjes lekker een verwen dag gegeven.
Ik hoop morgen mijn valkjes weer lekker te kunnen verwennen.

Groetjes Danielle

Diaantje

Hoi Kim,

Omdat Tjippy een man is( en een erg dominante ook, maar daar weet jij alles van ::) ) en Lizzy een dametje is. Wil ik er een dametje bij...
Omdat 1 man met meerder popjes wel gaat en andersom niet.
Dus vandaar... ;)

Hoi Marian,
Leuk dat je mijn boekje wilt gaan volgen.
Leuk een cinnamon opaline popje.. ;D
Lizzy is een fallow opaline bronze popje... en ze is prachtig(vindt ik zelf  :-*)
Tjippy is een bonte.
En straks komt er nog een ......... bij..hiihi
Ja vondt het ook wel leuk om de mutatie een beetje geheim te houden.
Ga je ook een boekje openen?

Hoi Danielle,
Ja hoor ze zijn er nu weer uit..hihi. maar ze zitten lekker op de kooi te poetsen..
Tjippy wil ook wel ee s onder de kraan gaan, hoor maar dan moet ie het wel erg graag willen.
Met Tjippy lijkt het altijd wel of dat ie eerst moet doorkomen  ::) en dan als ie eenmaal door is....

Dagboek Tjippy en Yuki

Diaantje

18 november 2008, 20:34:43 #657 Last Edit: 18 november 2008, 20:40:48 by Diaantje
Mag ik jullie voorstellen aan .......
Mijn albino popje. Ze is als het goed is op 6 oktober geboren.
Nog 1,5 a 2 weken en dan mag ik haar al halen!!!!

Karin heb even een foto van je gepikt, hoop niet dat je het erg vindt... ;D ;)
Ik moest eerst wachten tot haar ouders een nieuw nest hadden maar ik mag haar nu hebben, Karin wil haar zelf niet houden en de anderen op de wachtlijst hebben liever een gepareld valkje! dus dat is even geluk voor mij!!

Ze heeft nu de naam Lana, maar aangezien ik graag een naam met een Y erin wil, dacht ik aan Yana, Yuki, Maya, Yara.
Wat vinden julle het leukst?

Ze heet nu Lana

Dagboek Tjippy en Yuki

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kimm

hoi diaantje,

wow gefeliciteerd zeg! zij is mooi!!!
ik dacht dat ze nog geboren moest worden ;D  ;D  ;D
helemaal super voor je en ik vind Yara ook erg mooi ;)

liefs kim