Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

Diaantje

Misschien meten we Tjippy en Happy eens samen zetten dan kunnen zeer heerlijk op los vechten,want waarschijnlijk geven ze niet zo snel op,maar ja dan wordt het misschien zo bloederig... :P :P

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Kimm

ja zo;n wedstrijdje wat je wel eens ziet :-X   :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hoi hoi, ik liep in veel boekjes een beetje achter met lezen, ook hier  :-[  sorry ....

Maar, ben nu weer helemaal bijgelezen en las het verschrikkelijke avontuur van Yuki .... jeetje wat zag ze eruit op de laatste foto.  :o

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Geef je haar een dikke knuffel van me??  :-*

Voor morgen een fijne zondag, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Wat leuk, je hebt foto's geplaatst en een filmpje  :D . Leuk om ze weer eens te zien. Je hebt twee prachtige vakjes hoor, je mag zeker vaker foto's plaatsen  ;D . Ah wat zag Yuki eruit naar haar avontuur, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Het ziet er meteen ook zo erg uit he met dat bloed.
Hihi ruzie maken voor het slapen gaan. Dat gebeurt hier ook. HIer slapen alleen af en toe Bailey en Fientje tegen elkaar aan, maar bij de andere zit er ook altijd zeker 10 tot 15 cm tussen. Soms, zit er een valkje helemaal aan de andere kant, ik vraag me dan wel eens af of ze ruzie hebben gehad, hihi. Sinds de kleintjes er zijn wisselen de slaapplekjes nog verdurend, terwijl Izzie en Spikey eerst een vast slaapplekje hadden.
Zijn de logeetjes er nog?

Fijn weekend nog.

Groetjes Danielle

*Manon*

Hoi hoi!

Jemig, ik kan me voorstellen dat je je rot schrok toen je al dat bloed bij Yuki zag.... het valt ook zo erg op en elk spatje bloed is te zien op haar witte lijfje hé...

Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen.

Mooie foto's heb je geplaatst van je schatjes..  ;D ;D

Diaantje

thanx voor jullie leuke reacties!!!!  :D :D :D
Mede door de leuke reacties zal ik vaker foto's plaatsen, want anders denk je dat niemand er naar kijkt...
Maar ja sommige kijken wel maar zonder reacties, dat doe ik ook wel eens.... ;)

Daarom verheugt het mij....hihihi....

De logees zijn er nog steeds...
Maar wat een draken zijn het af en toe zeg...pppfffff... ::) ::)
Als zeer allemaal uit zijn willen ze er gewoon niet meer in.   gggggrrrrr.... >:( >:(
Als de een weg vliegt dan gaat de hele bende weer, zo irritant...
Afgelopen donderdag waren ze heel druk, ik denk omdat er slecht weer aankwam ofzo... wij zouden weg gaan want hier was de wateringse wielerronde ( ja ik heb Contador gezien ;D) het heeft wat moeite gekost eer dat we weg konden...
Ik heb ze gelijk straf gegeven >:( , de volgende dag mochten ze erniet uit...monsters... ;D ;D

Als Tjippy en Yuki er samen uit zijn dan is het echt veel minder druk.... ??? ::)
En gaan ze zonder enig probleem allebei in hun kooi, snap er niks van...

Maar zezijn wel lief hoor allemaal, as zondag gaan Ozzy en Lita weer naar huis...
Ik heb noem ze Frosty en Pita, haha, ik vindt  Ozzy en Lita zelf niet zo leuk, ze merken het toch niet....hihi..

Dagboek Tjippy en Yuki

Caroline

Citaat van: Diaantje op  3 augustus 2009, 22:05:16

Ik heb noem ze Frosty en Pita, haha, ik vindt  Ozzy en Lita zelf niet zo leuk, ze merken het toch niet....hihi..

;D ;D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Diaantje

hhmmm stond alweer op blad 3.....

De logees zijn gistermiddag weer opgehaald....
Na 3,5 week was het ook wel weer tijd dat ze eens naarhuis gingen...

De laatste dagen waren ze echt vervelend om in de kooi te doen, ik werd er niet echt blij van maar goed... het was weer leuk!

Tjippy en Yuki  hebben weer lekker de rust terug...
En wij ook want samen maken ze niet zoveel geluid.  ;D
Daarmee is voor mij voorlopig dan ook uitgesloten dat er meer valkjes bij komen...

Bovendien moet ik de kooi ook schoon maken en dat kost me soms nog wel wat moeite, gister wilde ik dat doen maar helaas ging het niet omdat ik weer te veel last van mijn rug had...  ::)
Dus nu moet het nog steeds gebeuren... en zit overal poep van de logees, op de deur langs de deur..bahhhh... :-\
maar ja donderdag ben ik vrij dus dan komt het vast goed...

Ik ga even mijn was opvouwen want moet nog best eea doen...
Ik heb trouwnes nog wat filmpjes staan van Tjippy die praat maar misschien nog voor mijn vakantie en anders erna...

groetjes Diana

Dagboek Tjippy en Yuki

Marian

Hey Diana,

Daarvoor zijn het ook logeetjes, leuk voor de tijd dat ze er zijn ;D
Fijn dat de rust weer is teruggekeerd, alleen nog puinruimen begrijp ik ::)
De filmpjes zal ik ná mijn vakantie pas zien, denk ik.
Een fijne vakantie :D

Groetjes, Marian

danielle

Hoi Diana,
Hihi de rust is weer wedergekeerd  ;D . 3 weken is wel een hele tijd ja. O jee heb het te doen met mijn vriendin, die op mijn 6 vogels moet passen voor 3 weken   ::).
Ik moet je wel zeggen dat het bij mij rustiger is geworden nu er 2 valkjes bij zijn, ze kunnen zich nu veel beter met z'n allen vermaken. Hihi, dus je kunt gerust meer valkjes erbij nemen hoor  ;D   :P . Het zal ook wel aan de valkjes liggen he, sommige kunnen wel extreem druk zijn. Waren je twee logee's mannetjes?

Ik hoop dat je nog de filmpjes kunt plaatsen van pratende Tjippy, dat lijkt me zo leuk om te zien.

Groetjes Danielle

Caroline

Hey meis, ik weet niet wanneer je precies op vakantie gaat maar wilde je alvast een hele fijne tijd wensen.

Ben ik in ieder geval zeker op tijd.  ;)

Lekker genieten hoor, liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi Diana,

De rust is terug... dat is inderdaad ook wel lekker...
Nu alles weer op orde maken en dan zelf lekker op vakantie... heerlijk!!

Sterkte met je rug... vervelend dat je daar zoveel last van hebt  :-\

Liefs Manon

Diaantje

inmiddels heb ik gister de kooi lekker gesopt, mijjn moeder heeft even geholpen, maar ook zij heeft last van haar rug..zit in de familie zullen we maar zeggen.... :P ::)

Ook de smerige plekken op de deur zijn weg, en jee wat lag er bij die deur een poep op de grond....bah viezerikken hoor.... :o

Van de logees was Ozzy was het mannetje en Lita het vrouwtje :D

Tjippy en Yuki zijn echt super rustig, ik denk dat Tjippy in de rui gaat en daarom zo rustig is.. Yuki is om onderzoek uit en voor haar best druk...
dan zit ze op mijn hand aan mijn nagels te knagen en heel vreemd lijkt wel of ze dan een beetje opgewonden wordt ofzo ???

en dan hieronder het filmpje van mij pratend( ja hele gekke stem van mij) en tussendoor hoor je Tjippy praten.
Meestal zegt ie wel meer maar ja voor de camera is dat natuurlijk lastig he   ;D

http://www.youtube.com/watch?v=9BIHUiOU-U0

Dagboek Tjippy en Yuki

Caroline

Hihihihi!!!

Grappig!! EN je stem klonk heel normaal hoor, ik vind mezelf ook altijd zo raar praten.  ::) :P

Groetjesss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Diaantje

Ja stom he dat als je jezelf hoort dat dat raar klinkt....
Maar fijn om te weten dat jij mijn stem heel normaal vond ;D

we gaan eerst een week met de kids naar center parcs en daarna 2,5 weer werken en dan gaan we 1,5 week naar zuid frankrijk....
Dus wel lekker als je net terug bent van vakantie dat je dan zo snel alweer gaat...

De 1,5 week frankrijk zouden we eerst niet doen, maar omdat het allemaal anders liep dan gepland  :'( gaan we nu toch nog naar zuid Frankrijk...

Dagboek Tjippy en Yuki