10 mei 2025, 02:16:20

bad

Gestart door inne, 15 december 2006, 16:52:14

« vorige - volgende »

inne

hallo, ik heb nog nooit een badje of douche gegeven aan mijn valkje.. heb wel al een spuitbusje gehad met water maar dat vind hem niet leuk
zijn er nuttige tips voor mijn valkje dit te leren zodat het fijn wordt voor ons 2 :)
inne

Quinten

laat ze het elf maar verkennen ! meestal doen ze dat vlug!

inne

en hoe moet ik da doen?
inne

Quinten

hbe je een badje? zoja wat voor 1?
het beste is gewoo om het in de kooi te plaasten( bij een hang badje voor de deur te plaatsen) en dan kijken hoe e erop reageren:d

inne

ja ik heb een badje aan de kooi hangen maar daar gaat hij alleen maar is aan drinken  :)
1keer heb ik hem er is in gezien in die 2jaar:)
inne

Anja

Probeer het eens om water in en bord te doen. Dat wil ook wel eens helpen.
Of neem je valkje gewoon eens mee als jij gaat douchen en kijk hoe hij reageert.

Groetjes Anja

inne

hallo,

in een bord met water heeft hem juist gezeten en blijft hem braaf in zitten en drinkt hem is ma da is het ook  :)
inne

tifit

heb je een bad of een douche? als je een bad hebt kan je hem met de douchekop wassen en kijken hoe hij reageert de straal niet te hard heb je een douche gewoon meenemen en ook niet te hard en zorg dat ie meteen in de warmte zit en geen kou kan vatten

Quinten

ja maar zorg ookw el dta het wtaer niet TE wr is want dna kan hij verbranden!

Nynke

Wij douchen heel vaak met onze vier valkparkieten. We zijn begonnen om ze 1 voor 1 mee te nemen. Nu zitten ze met zijn vieren op 2 douchestokken en doen we onze handen in de straal dat ze alleen maar de druppels krijgen. Ze zitten met hun ogen dicht te genieten. 1 van onze valkjes vond er eerst niks aan maar die zie je ook steeds vaker genieten van een heerlijke douche..

Het nadeel is alleen, vind ik zelf, het afdrogen. Dit vinden ze niet prettig en waarderen dit ook niet echt... Maar ja wie nat is moet ook droog worden.

robeke

hallo,
ons valkje in tegendeel. ik heb deze morgen nog gedoucht en zat hij rond te vliegen maar hij storte af want hij was al nat-_-de tweede keer probeerde hij nog es weg te vliegen en de derde keer bleef hij zitten met zij hooft heel omhoog is dat een goed teken of wat wil hij daarmee zeggen ? gr robeke

je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX