2 mei 2025, 07:34:58

Kent iemand deze mutatie??

Gestart door govert, 11 januari 2007, 18:28:45

« vorige - volgende »

Rianne

Ik weet niet, vind het zo zonde dat er cinnamon in zit. Anders had ik het 100% zeker gedaan. :) Maar je kunt het koppel altijd aanschaffen en zien wat er van komt. Misschien zie je er wel niks van.

govert

Maar dat was en fout was ik vergeten te melden de man is geen cinnamon  :)...Wat is het verschil dan??

Groeten govert

Rianne

Bronze fallow en cinnamon zijn 2 verschillende mutaties. Maar als de man geen cinnamon heeft, zou ik ze zeker koppelen om bronze fallow geelwangen te kweken.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 13 januari 2007, 10:00:25
Bronze fallow en cinnamon zijn 2 verschillende mutaties. Maar als de man geen cinnamon heeft, zou ik ze zeker koppelen om bronze fallow geelwangen te kweken.

cinnamon-geelwang bronzefallows zien er uit als lutino geelwangen, ook niet verkeerd dus ik zou me om dat cinnamon niet druk maken :)

govert

Hej
Bedankt voor de info wordt een mooie mutatie:) wat is de prijs voor deze mutatie?
Wat zal dan vn kleur verschillen met lutino geelwang ?? Zal deze vogel dan een bruine waas hebben??

Groeten

•=Bonnie=•

Ik vraag voor een geelwang pop 60 en voor een man 80 euro en voor bronze fallow 40. Geelwang bronzefallow zal dus tussen de 100 en 120 euro worden denk ik. Maar die prijs heb ik vorig jaar eens bedacht toen de geelwangen nog zo duur waren. Dus ik laat het ook een beetje afhangen van de kwaliteit van de jongen.