20 juli 2025, 23:46:06

Geelwangen!

Gestart door Quendi, 10 januari 2007, 15:45:28

« vorige - volgende »

Quendi

10 januari 2007, 15:45:28 Last Edit: 10 januari 2007, 15:47:24 by Quendi
Hallo Iedereen,

Vandaag heb ik een koppel geelwangen gekocht. Een lutino geelwang man en een grijze geelwang pop. Wat denken jullie dat ik er voor betaald heb? Quizje  ;D. Jullie krijgen daarna het hele verhaal  ;D.

Ps: Mijn wildkleur geelwang mannetje en wildkleur popje koppel staan ook op de foto's. Dus kijk niet naar de oude twee. Het zijn zowiezo de 2 voorste vogels.

Oeehhh ik ben zo blij!!!  ;D

Gr sietske

Saar

eens even denken....
100 euro?
groetjes Saar :-*

leoni

heei,

mooi koppel!!
emh,.. ik denk zowiezo meer als 100,
ik denk 200 a 250?

groetjes leoni

Quendi

Nou, zal ik het maar zeggen?!

20,- euro!!

AAAhhhrrr ik dacht dat ik droomde... Ik kon het me niet voorstellen.
De handelaar dacht dat het een mislukte lutino en een mislukte wildkleur was. HAHAHAHAHA!!
OF het zijn geelwangen OF bleekmaskers. Voor mij maakt het niet uit, beide zijn al hardstikke mooi!!  ;D.

Wat kunnen handelaren ontzettend DOM zijn zeg... Nou ja, niet dom, maar onwetend. Hij had eens moeten weten zeg, hij had ze samen echt wel voor 200 euro kunnen verkopen.

Gr Sietske

Saar

Citaat van: Quendi op 10 januari 2007, 16:02:46
Nou, zal ik het maar zeggen?!

20,- euro!!

AAAhhhrrr ik dacht dat ik droomde... Ik kon het me niet voorstellen.
De handelaar dacht dat het een mislukte lutino en een mislukte wildkleur was. HAHAHAHAHA!!
OF het zijn geelwangen OF bleekmaskers. Voor mij maakt het niet uit, beide zijn al hardstikke mooi!!  ;D.

Wat kunnen handelaren ontzettend DOM zijn zeg... Nou ja, niet dom, maar onwetend. Hij had eens moeten weten zeg, hij had ze samen echt wel voor 200 euro kunnen verkopen.

Gr Sietske

:o :o :o :o :o :o :o :o
dat heb je goed voor elkaar dan :D
groetjes Saar :-*

•=Bonnie=•

bwahaha, gefeliciteerd meid, sjonge jonge wat een mazzel. Prachtig :) Ik zou ze alleen niet meteen bij mijn eigen vogels hebben gezet hoor, stel dat ze wat hebben joh!

leoni

heei,

wow :o
dat is goedkoop :o
wel een hele leuke prijs voor z'n koppel!! ;D

groetjes leoni

Quendi

Citaat
dat heb je goed voor elkaar dan
groetjes Saar 

Hihi ja  ;D. Ik ben ook heel blij dat ik hiervoor voor scheikunde heb gespijbeld  ::).

Gr Sietske

Citaat van: Bonnie op 10 januari 2007, 16:09:13
bwahaha, gefeliciteerd meid, sjonge jonge wat een mazzel. Prachtig :) Ik zou ze alleen niet meteen bij mijn eigen vogels hebben gezet hoor, stel dat ze wat hebben joh!

Hoi Bonnie,

Ik had het ook liever niet gedaan, maar ik heb op het moment geen andere huisvestingen meer. Dus het moest wel. Groot risico, maar ik had geen andere keus. En tjsah, ik heb eigenlijk niet eens meer ruimte voor een koppel erbij, maar dit had ik toch niet kunnen laten schieten? Kweekkooi erbij maken dan maar  :P.

Gr Sietske

Citaatheei,

wow
dat is goedkoop
wel een hele leuke prijs voor z'n koppel!!

groetjes leoni

Ja, belachelijk toch? Maar op zich voor wildkleuren zou 10 euro wel goed zijn. Dus die vent is blij, die denk dat hij van zijn mislukte wildkleur en mislukte lutino af is. En ik ben blij dat ik 2 geelwangen heb waarvan de 1 ook nog eens lutino is. Ik kan het nog steeds niet echt geloven hoor.

Gr Sietske

Rianne

Die kan zichzelf wel voor z'n kop slaan natuurlijk! Weet je zeker dat je lutino een man is? :)

Mara

Hey Quendi

Wat??? €20??? Ik geloof mijn ogen niet. Ze zijn prachtig!!

Mara

Quendi

Hoi Rianne en Mara, ik geloof nog steeds mn ogen niet weet je dat? Zit nog steeds in een droom.

Ik weet het 100% zeker want ik was helemaal van de wereld zodra ik de dieren in een doosje aangeboden kreeg. Voordat hij ze in het doosje stopte mocht ik voelen aan het borst en kijken aan de binnenkant van de vleugels. De grijze heeft gewoon spots en is denk ik een popje, ook aan het gedrag te zien, maarja kan vanalles nog veranderen.

En het mannetje zag ik geen spots in de binnenkant... Tenzij ik zo stoned was van de gedachte, dat ik niet goed kon kijken. Maar volgens mij heb ik het wel goed gezien  ;D.

Gr Sietske.

Rianne

;D Had hij niet nog meer van zulke mislukte lutino's? ;D

Quendi

Citaat van: Rianne op 10 januari 2007, 16:58:58
;D Had hij niet nog meer van zulke mislukte lutino's? ;D

Haha helaas niet.. Ik heb gekeken maar dit waren de enige 2. Anders had ik die ook wel genomen hoor, voor maar 10 euro per stuk. Pffff  ;D.

Gr Sietske

jazzel

haha als je nog een keer hoort dat hij mislukte lutino's heeft, dan roep maar :D ik ben dan wel geinteresseerd ;) :P

Wat een geluk joh!
Echt ontzettend gaaf!!!!

www.kleurigekuifjes.nl >> met super leuke filmpjes van de valkjes!!!

*Esther*

Goeie deal! :D
Hoe wist je dat hij speciale valkjes had?
Was je voor een wildkleur en lutino op pad? ;)

gr Esther