2 mei 2025, 00:35:44

Youpi & Jackie

Gestart door Jessica, 8 januari 2007, 22:08:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi! Ik volg al een tijdje Youpi omdat ik hem zooooooo mooi vindt, en wou nu toch eventjes reageren

:-* Oh wat lief zeg! :-*

Wat een mooi zicht om hem zo bezig te zien! Het lijkt zelfs alsof hij enkele keren het beeldje kroelt  :-*

Groetjes
Romy

Wilma1

Hoe gaat het met YOUPIE ??? ???
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Youpi zit voor het raam te spelen in zijn speeltuintje.
Groetjes Riny

Wilma1

;D ;D ;D net Coco op zijn zittrapje  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

11 februari 2007, 22:00:47 #34 Last Edit: 11 maart 2007, 21:56:28 by Wilma1
Hoi Youpie,

Ik heb gehoord dat jij een lief mooi halsbandje bent en de volgende X kom ik misschien wel even mee om je te leren kennen  :D als het van je vrouwtje mag  :D ;) dan kunnen we samen op jou speelplaats spelen...

;D  Coco

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Hoi Jessica,
Hoe is het met Youpie ???
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Jessica

Hoi.
Lang niet gereageerd.
Met Youpi gaat het prima.. en zit beter in de veren als bij het begin.
nu moet ze alleen nog maar haar vleugelveren terugkrijgen.

Youpi wil heel graag kennismaken met Coco.
Ze heeft denk ik ook precies dezelfde eigenschappen  ;)   ook altijd maar ruzie met haar spiegeltje  ;D

hier nog een foto:

ik heb haar spiegeltje nu maar onder haar ladder gehangen ... vind ze veel leuker.  ook begint Youpi nu veel leukere geluiden te maken ;D veel beter als dat gekrijs van eerst.

Hier is youpi al helemaal in de stemming voor mijn verjaardag.

Wilma1

1 mei 2007, 11:01:05 #37 Last Edit: 1 mei 2007, 11:05:35 by Wilma1
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN EEN FIJNE ZONNIGE DAG!!!!

Hallo Yoepi,

IK ben op vakantie geweest en mijn "vriendin" en Ricky mochten mee  :P ...ik zou het nog leuker gevonden hebben als JIJ mee had gekund  ;D ;D ;D

In ieder geval zou IK ervoor gezorgd hebben dat je lekker had gegeten, want inmiddels weet ik HOE ik iemand moet voeren  en verwennen ;D

:-* Coco

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Jessica

Hoi,
Een tijdje terug hebben we nog een halsbandparkiet aangeschaft..

Genaamd Jackie

Jackie was 1 1/2 jaar toen we hem haalden en hij was gekortwiekt...

maar hij is heel tam en vreet alles wat ie ziet.

groetjes
Jessica

Wilma1

Is het een koppel samen, of weet je nog niet wat Youpi is ??? En wat is Jackie ???

Zijn ze beiden gekortwiekt of niet ???

Wel leuk 2 halsbandjes en zeker als ze goed met elkaar kunnen, ook een groene of andere kleur ???

Heb je foto's van ze, dat is wel leuk om te zien!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Jessica

Nee het is nog geen koppel samen, maar ik weet ook nog niet of het mannen of poppen zijn..... er is wel een lichte band te zien maar die is ook wel heel licht.
Ze kunnen op het moment allebei vliegen.
Jackie is een blauwe halsband.
ik heb op het moment geen foto's omdat die allemaal thuis op de computer staan en vanaf daar kan ik niet meer op het forum...
het begint hier wel een beetje saai te worden...
de mensen die het hier nog een beetje interresant maakte zijn allemaal weg gegaan of verbannen....

maarja.....

Monky

Hi Jessica,

Toen ik Saphira bij jullie ophaalde heb ik wat foto's gemaak van je halsbanden  :D Wat een maffies zijn het zeg hahaha

Ik zal even kijken of ik er hier bijkan.

Alles verder goed met jou en Marga natuurlijk?

Groetjes,
Monky

Jessica

Ja hoor .... alles gaat hier zo zijn gangetje

groetjes jessica

Monky

Groetjes aan Marga.

Groetjes,
Monky

Wilma1

Ze zien er mooi uit zeg  :D en fijn dat ze het goed met elkaar kunnen vinden  :)

Maar het is nóg steeds leuk en gezellig op het forum hoor  :D tja wisseling hou je overal, maar met wat nieuwe mensen erbij is ook wel leuk om hun bevindingen te lezen en mee te maken.... zo wordt alles juist alleen maar uitgebreider en wordt de "kring" met mensen groter!

Tenminste zo zie en ervaar ik het.... de 21e gaan we met een hele ploeg naar het NOP  :D .....

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3