21 mei 2025, 01:30:11

Hahaha :D

Gestart door smeagol, 18 augustus 2003, 01:07:57

« vorige - volgende »

smeagol

Hallo allemaal,

Wat ik vandaag toch heb meegemaakt  :D :D :D.
Ik zit met Smeagol op de bank en probeer hem een beetje te kroelen over zijn kopje.
Na een tijdje laat hij het toe en draait met zijn kop zodat ik over zijn wangen aai.
Nou komt het hoor, ik wrijf de veertjes een beetje opzij en ik zie een gat  :-/.
Ik helemaal in paniek mijn vriend geroepen en zeg tegen hem: er zit een gat in zijn wangen.
Hij lachen en zegt: dat zijn nou zijn oren :D :D :D :D :D  :D.

Ik ben toch al ruim 4 jaar in het bezit van valkjes zou je niet zeggen he???

Groetjes Greetje en Smeagol

Nes

Hahaha  :D :D Das inderdaad lachen!!  ;)

Groetjes Nes.

Paul

Hoi Smeagol.
 :D :D :D ik kan me wel voorstellen hoor als je het niet eerder hebt gezien want het zijn rare gaten die ze hebben.
Ik vond het de eerste keer ook wel raar maar bedacht zelf wel dat het zijn oren zouden zijn.
Als je ook over zijn oortjes heengaat aaien gaan ze ook vaak gapen door het drukverschil dat is ook een leuk gezicht om te zien :-)
Maar waar dacht jij trouwens dan waar zijn oren zaten en hoe het eruit zag?

Groetjes, Paul

smeagol

hee Paul,

Ik dacht eigenlijk helemaal niks toen ik ze zag alleen dat ik het nog nooit had gezien.
Ik heb vaker valkjes geaait en het was me nooit opgevallen.
Ik zag het aan de andere kant niet meteen dat er daar ook een zat als ik daar beter had gekeken was er niks aan de hand geweest.
Wel een beetje dom maar ik heb er in ieder geval heel erg hard om moeten lachen en Smeagol ook (die doet me altijd na als ik lach) :D

dysian

hahahahaha dit had ik ook toen mijn kanarie doodging, ik pakte hem op en zag ineens een gat in zijn hoofd :o.
Ik dacht dan is hij daar vast aan dood gegaan en laat het "gat" zien aan mijn vriend. En wat zei hij: hetzelfde als de jouwe!hahahahaha ik voelde mij toen wel ook  erg stom hoor.
Maar zo leer je tenminste altijd nog iets bij en dat houdt de sleur eruit he?
Groetjes en een knuffel vam Taipa
 ;)

smeagol

Gelukkig dat ik niet de enige ben die nog niet wist dat dat oren waren maar je hebt gelijk al doende leert men.

Natanella

Hoi Greetje, zulke dingen blijven altijd leuke anekdotes :D
Jaren geleden zag ik bij mijn (langharige) hond een bultje op zijn buik. Eigenlijk voelde ik het alleen in eerste instantie. Ik dacht toen: o jee, bultje! De huid zag er wel gaaf uit, maar het was een duidelijke verdikking. Voor de zekerheid heb ik er toen maar wat creme op gesmeerd en later aan een vriendin laten zien met net zo`n Bearded Collie in haar bezit...
Misschien heb je het al geraden: ja juist, het was zijn naveltje ::) ::) :-/
Ik moet er misschien wel even bij vermelden dat dat was voordat ik dierenartsassistente geworden ben! ;)
Dus je ziet het: er valt altijd wat bij te leren!
groetjes, Anita

smeagol

:D :D :D nooit gedacht dat een hond een navel had en tja waaom eigenlijk niet he :)