27 april 2024, 23:01:14

FLEVOVALKENHOF 2007 zie dagboek 2008!

Gestart door *Esther*, 4 januari 2007, 21:32:22

« vorige - volgende »

*Esther*

Citaat van: Bonnie op 15 augustus 2007, 23:02:41
Nu ga ik even blond doen...

Jij hebt een witmasker dom pas df toch?
Als je die tegen een bleekmasker ef zet...

Dan krijg je onder andere dom pas ef bleekmasker ef nakomelingen... maar die zien er dan uit als wildkleur dom pas ef met bleke wangen neem ik aan? Want het bleekmasker veegt immers het witmasker weg...

En ziet dat er dan zo uit?



Of mis ik wat. Ik zag dat je van Ludo nooit antwoord op die vraag kreeg ;)

Dit zal wel dom pas df zijn aangezien het verschil zo duidelijk is he?

Zoiets ja,
vandaar dat ik ook nog niet weet welke ik wil ruilen omdat volgens mij DF een lichtere kop heeft en EF juist een donkerdere kop. Dus andersom dan wat jij schrijft.
Dat zal ik nog eens nalezen.

Maar dat was inderdaad de foto die mij overstag deed gaan. Heel goed! :D

Ik wil zo graag nog een nestje om het DF en EF duidelijk te krijgen.

Trusten, de wijn slaat een beetje hard in. ;)

•=Bonnie=•

15 augustus 2007, 23:48:55 #496 Last Edit: 15 augustus 2007, 23:50:31 by Bonnie
Ik weet dan ook helemaal niets van dom pastellen moet ik zeggen. Ik vind ze alleen mooi als de kop echt duidelijk afsteekt bij het lichaam. Die op deze foto vind ik heel mooi en de foto in je handtekening ook.

Hopelijk lukt het je dit te kweken, als ze hier op gaan lijken wil ik er wel eentje dus dan mag je me vast op je lijstje zetten :D Tenzij ze errug duur worden... het was wat valkjes betreft voor mij een wel erg duur jaar nu ;)

En als ik jou was zou ik beide poppen dus houden maar ik vermoed dat 1 van beide de ruil vogel wordt ;)

*proost* ik neem ook maar een wijntje :)

*Esther*

16 augustus 2007, 09:22:46 #497 Last Edit: 16 augustus 2007, 21:20:03 by *Esther*
Citaat van: Bonnie op 15 augustus 2007, 23:48:55
Ik weet dan ook helemaal niets van dom pastellen moet ik zeggen. Ik vind ze alleen mooi als de kop echt duidelijk afsteekt bij het lichaam. Die op deze foto vind ik heel mooi en de foto in je handtekening ook.

Hopelijk lukt het je dit te kweken, als ze hier op gaan lijken wil ik er wel eentje dus dan mag je me vast op je lijstje zetten :D Tenzij ze errug duur worden... het was wat valkjes betreft voor mij een wel erg duur jaar nu ;)

En als ik jou was zou ik beide poppen dus houden maar ik vermoed dat 1 van beide de ruil vogel wordt ;)

*proost* ik neem ook maar een wijntje :)

YEP

•=Bonnie=•

Die van je banner vind ik persoonlijk het mooist  :)

*Esther*

Citaat van: Bonnie op 16 augustus 2007, 10:36:36
Die van je banner vind ik persoonlijk het mooist  :)


Ja dat vind ik ook, ik denk dat dat een EF is.
Ze is wat lichter geworden doordat ze buiten zit.
Dat valkje zat bij de vorige kweker binnen en toen bij mij ook nog binnen.

*Esther*



Hier zie je goed hoe kaal het nekje van Lucky nog is.
Ben benieuwd wanneer de pleegmoeder >:( daarmee gaat stoppen.

Ze heeft wel een nieuw nest maar dat is binnen in de blokhut, terwijl Lucky meer buiten is.


irma

Hoi Esther, :)

Lucky is wel een mooi valkje, kan je ze niet scheiden zodat haar pleegmoeder er niet meer bij kan. ::)
...of was hij nog niet zelfstandig?

gr Irma :)


Gloria en Lujo

*Esther*

Citaat van: irma op 16 augustus 2007, 23:12:57
Hoi Esther, :)

Lucky is wel een mooi valkje, kan je ze niet scheiden zodat haar pleegmoeder er niet meer bij kan. ::)
...of was hij nog niet zelfstandig?

gr Irma :)

Hoi Irma,

Hij is wel zelfstandig, ik vind het niet zo leuk om hem alleen te zetten.
Dan moet hij namelijk in een kleine kooi, in de blokhut.

Ik wil wachten op Loenatik, dan gaan ze samen apart in de hoop dat ze een koppel te worden.  :D
Ik verwacht dat Loenatik met zo'n 2 a 3 weken zelfstandig is.  :D

Groetjes Esther

Rob S

Hey Esther,

Heb je die bonte (getekende) geparelde valk nog waar laatst een foto van in je dagboekje stond? En is dit een man?

Groetjes

*Esther*

Citaat van: Rob S op 17 augustus 2007, 22:10:16
Hey Esther,

Heb je die bonte (getekende) geparelde valk nog waar laatst een foto van in je dagboekje stond? En is dit een man?

Groetjes

Bedoel je Lucky?
Die heb ik nog, en het is een man.

Dit is misschien een zoon van Laluna, maar dat is niet zeker. Het kan ook een zoon van Twingirl zijn.
Ik wil hem koppelen aan Loenatik een bonte lutino pop.

Misschien heb ik nu al je vragen in 1x beantwoord?

Groetjes Esther

Rob S

Citaat van: *Esther* op  5 augustus 2007, 22:39:24
O ja foto's!
Hij is niet tam maar wel erg rustig, echt een schatje, met een breed bekkie.




Ik ga even bij de foto wedstrijd kijken, is dat een hint?

gr Esther



Ik bedoel deze ;)

*Esther*

Oh :-X

Die is verkocht aan Adres, hier ook af en toe op het forum.
Mooi strak hè. ;)

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob S

Citaat van: *Esther* op 17 augustus 2007, 23:59:17
Oh :-X

Die is verkocht aan Adres, hier ook af en toe op het forum.
Mooi strak hè. ;)



Hm jammer, hij heeft bij mij ook al een zwaar bonte of getekende witmasker man gehaald ;)

*Esther*



Hoi, hoi,

Zo gaat het met de jongen. :D
Ik kijk elke dag even gauw maar vandaag heb ik paps maar even op zij laten gaan.
De een zit wel wat steviger met de kop omhoog dan de ander maar dat kan ook verschil zijn in dagen.

Jammer is wel, dat ik Brigitte probeer te vinden maar ik ben haar email heeeeel erg kwijt. :-[ :(
Waarschijnlijk toen de comp helemaal leeg is geweest, is het verdwenen. Ik dacht dat ik het van iedereen al weer achterhaald had, dus niet.
Dus Brigitte als je hier toevallig leest wil je mij dan mailen!!
Anders moet ik een valkje aan iemand anders toewijzen. :-\

En verder heb ik een paar blokken omgeruild in de hoop dat er nu wel weer valkjes interesse krijgen in een blok.

Kuifje en Smoezie wel weer samen! 10 eitjes gelegd. De ene helft wel en de andere helft niet bevrucht. Nu heb ik alleen gezien dat Smoezie fanatiek met wipwappen was met Ricky.
Nu maar hopen dat Smoezie een bonte witmasker is en geen lutino witmasker. ;)

groetjes Esther