27 april 2024, 19:02:27

FLEVOVALKENHOF 2007 zie dagboek 2008!

Gestart door *Esther*, 4 januari 2007, 21:32:22

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Esther,

Ik hoop dat het met de valkjes allemaal meevalt.
De rui en broeden zijn wel een behoorlijke aanslag op hun lichaampjes natuurlijk.
De kans is vrij groot dat het daardoor komt.

Ik voer mijn valkjes ook Teurlings 228, maar geef daarnaast pellets van Nutribird.
Bij mij vinden ze dat erg lekker.
Ik geef iedereen gewoon een bakje en als het leeg is of vies geef ik weer nieuwe.
Ik doe er vrij lang mee en de prijs valt reuze mee ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Dafrinja

Hoi Esther!

Welkom terug! foto's!!!  ;D  ;D ;D kben erg benieuwd naar dat kleintje. ::) ;D
Mmmm, wel minder dat je vogeltjes er wat minder bij zitten op t moment. Khoop dat t gauw overgaat.. :-\

Groetjes!!!!!!!
Dafrinja en Gizmo

ps: ga je nog stemmen voor de fotowedstrijd?  ;D :P ;D

*Esther*

O ja foto's!
Hij is niet tam maar wel erg rustig, echt een schatje, met een breed bekkie.




Ik ga even bij de foto wedstrijd kijken, is dat een hint?

gr Esther

•=Bonnie=•

Wat een mooi vogeltje Esther! Ik hoop voor je dat het inderdaad een zoon van Laluna en Twinboy is, dat zou wel super gaaf zijn  :)

Dat ze er minder bij zitten is minder. Ik vond ze hier ook erg zwaar ruien, ze zijn er allemaal door, alleen Robijn is pas net begonnen nu haar jongen weg zijn. Zij ziet er dan ook niet uit.

*Esther*

Hoi Bonnie,

Dit is echt een jong van Twinboy en Twingirl hoor.

Ik zal Lucky ook wel even hier neer zetten. Die wordt nog steeds heel erg geplukt in de nek door de pleegouders. :-\

gr Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  6 augustus 2007, 09:21:47
Hoi Bonnie,

Dit is echt een jong van Twinboy en Twingirl hoor.

Ik zal Lucky ook wel even hier neer zetten. Die wordt nog steeds heel erg geplukt in de nek door de pleegouders. :-\

gr Esther



Ooooooohw, ik dacht dat dit Lucky was... Nou hij is in elk geval heel erg mooi :)

Denk je dat Twinboy en Laluna nog wat gana ondernemen dit jaar?

Rianne

Het gewicht klopt hoor, het staat voorop de zak. :)
Met de verkoop van jongen financieer ik het eten van de valkjes. Natuurlijk red ik dit niet het jaar rond, maar ik heb het er graag voor over. Mijn valkjes zitten er het hele jaar prima bij, zelfs dat aparte donkere valkparkiet geval wat niet kan fluiten ;D Als je ziet wat je ervoor terugkrijgt, vind ik het de investering wel waard. :)
Er zijn ook pellets van andere merken hoor, en die zijn vast goedkoper als de Harrison's.

Dafrinja

Hoi Esther!

Ja, dat was een stille hint.  ;D  Maar omdat jij mijn valkje toch nooit in het echt hebt gezien weet je ook niet welke van mij is, dus is het niet erg toch?  :P ;D
Ohhhh WAW!!!!!!!  :o :o :-* :-* Wat een mooi jong is dat zeg. Is dat die grootste uit het nestblok die ik bij je had gezien? Die al t eten opat?  ???

Groetjes Dafrinja en Gizmo

*Esther*

Citaat van: Dafrinja op  6 augustus 2007, 13:31:09
Hoi Esther!

Ja, dat was een stille hint.  ;D  Maar omdat jij mijn valkje toch nooit in het echt hebt gezien weet je ook niet welke van mij is, dus is het niet erg toch?  :P ;D
Ohhhh WAW!!!!!!!  :o :o :-* :-* Wat een mooi jong is dat zeg. Is dat die grootste uit het nestblok die ik bij je had gezien? Die al t eten opat?  ???

Groetjes Dafrinja en Gizmo

nr 10?

Dafrinja

 :o :o ::) ;D ;D :o :o Verbazingwekkend....

*Esther*

Citaat van: Dafrinja op  6 augustus 2007, 16:59:08
:o :o ::) ;D ;D :o :o Verbazingwekkend....

Ik herkende de foto. ;) ;D

Dafrinja

Nog steeds knap hoor, Esther. Want deze foto is pas op 30 juli gemaakt, die kon jij nog niet gezien hebben.....

*Esther*

Citaat van: Dafrinja op  6 augustus 2007, 22:27:42
Nog steeds knap hoor, Esther. Want deze foto is pas op 30 juli gemaakt, die kon jij nog niet gezien hebben.....


Weet je dat zeker?? Hij kwam me echt bekend voor, misschien door de inrichting er om heen van andere foto's die ik van je gezien heb?

Ik heb af en toe wel vaker van die "helderziende dingen"
30 juli was ik op vakantie in de regen..........

gr Esther

*Esther*

Hoi, hoi

Krijg ik de post met ringen binnen.... zijn ze van 2007.
Ik dacht voor mijn vakantie slim te zijn en bestel al vast de ringen voor 2008.
Nu heb ik dus dubbele ringen. Zo meteen eens nakijken of ze er geen spoedbestelling van gemaakt hebben bij de financien. :-\
En gelijk maar even een mailtje er achter aan.

groetjes Esther

•=Bonnie=•